رنگ مو ترند و پرطرفدار برای پاییز 98 + تصویر

رنگ مو ترند و پرطرفدار برای پاییز 98 + تصویر


منبع: زیبامون

315

1398/6/5

18:18


چند نمونه از رنگ موهای ترند و پرطرفدار برای پاییز 98 رو در این بخش از زیبامون دات کام ببینید!

رنگ مو ترند و پرطرفدار برای پاییز 98 + تصویر

تغییر در رنگ موها احساس فوق العاده ای رو برای خانوم ها به همراه داره و میشه گفت این تغییر تمام زندگی اونها رو تحت تاثیر قرار میده! سایه های مختلف رنگ مو اگر به درستی و متناسب با رنگ پوست و همچنین فصل سال انتخاب بشن، زیبایی و جذابیت بیشتری رو هم برای چهره و هم برای استایل خانوم ها به همراه خواهند داشت. 

با زیبامون همراه باشید و چند مدل از رنگ موهای جدید و ترند برای پاییز 98 رو مشاهده کنید و با ایده گرفتن از این مدل ها، رنگ مویی شیک و جذاب رو برای خودتون انتخاب کنید!

 

رنگ مو زنجبیلی یا دارچینی

سایه های مختلف رنگ مو قرمز رو میتونیم به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل پاییز معرفی کنیم. رنگ مو زنجبیلی یا دارچینی که هم خانواده به رنگ مو مسی و گرم هستند، جز انتخاب های خیلی خوب و پرطرفدار در فصل پاییز امسال بوده و زیبایی و جذابیت شما رو در این فصل از سال افزایش خواهند داد. 

 

رنگ مو دارچینی

 

رنگ مو شیر چای (Milk Tea)

این رنگ مو ظریف و جذاب حالتی شبیه به رنگ بژ داره و دارای سایه های گرمی از رنگ مو بلوند و روشن هست و در نهایت رنگ و رویی شبیه به شیر چای روی موها ایجاد میکنه و زیبایی فوق العاده ای رو برای موها در فصل پاییز به همراه خواهد داشت.

 

رنگ مو شیر چای

 

رنگ مو بلوند توت فرنگی

رنگ مو ترند و پرطرفدار بعدی متعلق به رنگ موی بلوند توت فرنگی هست که رنگی بین بلوند روشن و صورتی توت فرنگی روی موها ایجاد میکنه. این رنگ مو هم ظاهر زیبا و ظریفی برای موها ایجاد میکنه و هم اینکه برای تمام افراد با هر رنگ پوستی مناسب هست و کمک میکنه تا جوان تر و شاداب تر به نظر برسید!

 

رنگ مو بلوند توت فرنگی

 

مدل رنگ مو بلوند توت فرنگی

 

 

 

رنگ مو مرجانی زنده

رنگ مو مرجانی یکی از جذاب ترین مدل های رنگ مو هست که بهتره در پاییز 98 و 2019 امتحان کنید و از زیبایی و ظرافت این رنگ مو لذت ببرید! این رنگ مو نارنجی مایل به صورتی با ته رنگ طلایی گرم، جلوه و درخشش خیلی خوبی رو برای موهاتون در فصل پاییز  ایجاد میکنه.

 

رنگ مو مرجانی

 

رنگ مو مشکی خالص

رنگ موی مشکی خالص دوباره ترند و مرسوم شده و خوب طرفدارن خیلی زیادی هم داره! این رنگ مو درخشش و زیبایی فوق العاده ای رو برای موها ایجاد میکنه و هم اینکه به مراقبت خیلی زیادی نیاز داره تا این درخشش تا مدت طولانی بر روی موها حفظ بشه. 

 

رنگ مو مشکی

 

رنگ مو بلوند پلاتینی

رنگ مو بلوند پلاتینی نیز همچنان محبوبیت خودش رو در این فصل ازسال نیز حفظ کرده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین رنگ موها در همه جای دنیا شناخته شده است. 

 

رنگ مو بلوند پلاتینی

 

مطالب پیشنهادی:

مدل مو کوتاه و شیک برای موهای فرفری + عکس

مدل مو تابستونی 2019+ عکس

هایلایت مو بلوند و روشن شیک و زیبا + عکس

رنگ موی ایرانی را انتخاب کنیم یا رنگ موی خارجی؟

رنگ مو به روش کالر ملتینگ + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو