اولین پوستر فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

163

1398/6/5

18:20


اولین پوستر فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون منتشر شد

نمایشگاه D23 همچنان برپا است و امروز اولین پوستر فیلم Black Widow با بازی اسکارلت جوهانسون در این نمایشگاه رونمایی شد. برای دیدن پوستر و اطلاعات جدید این فیلم مورد انتظار با ما همراه باشید.

به تازگی و در جریان نمایشگاه D23 از اولین پوستر فیلم Black Widow رونمایی شده است. این پوستر توسط اندی پارک، هنرمند مارول طراحی شده است و ما در آن شاهد حضور شخصیت  ناتاشا رومانوف با ظاهر و لباسی جدید هستیم. در این پوستر شخصیت های دیگری چون شخصیت تسک‌مستر و شخصیت رد گاردین و ملینا و در سمت دیگر یلنا بلووا دیده می شوند. لازم به ذکر است که مدتی پیش نیز چند تصویر از فیلم Black Widow منتشر شده بود که شخصیت بلک ویدو را با ظاهری متفاوت نشان می داد. در ادامه شما شاهد پوستر فیلم Black Widow هستید. 

طبق اطلاعاتی که منتشر شده فیلمبرداری فیلم Black Widow (بلک ویدو) همچنان در جریان است و در رابطه با شروع داستان فیلم گفته شده که بعد از حوادث فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) رخ می دهد. در نمایشگاه D23 تریلر این فیلم نیز منتشر شده که هنوز نسخه رسمی آن به صورت عمومی منتشر نشده است. کسانی که تریلر را تماشا کرده اند، فیلم Black Widow را بسیار شبیه به فیلم های جیسون بورن و فیلم ماموریت غیر ممکن دانسته اند.

کارگردانی فیلم Black Widow برعهده کیت شورتلند است. شورتلند پیش از این کارگردانی فیلم Somersault را برعهده داشته است. اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف (بلک ویدو)، دیوید هاربر در نقش الکسی شوتساکف (رد گاردین)، ریچل وایس در نقش ملینا (آیرون میدن)، فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، او.تی. فاگبنلی در نقش ریک میسون و ری وینستون، از جمله بازیگران فیلم Black Widow هستند. فیلم Black Widow در تاریخ 1 می 2020 (12 اردیبهشت 1399) بر روی پرده های سینما خواهد رفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو