نجات دو کودک گرفتار در سیلاب سبزوار

منبع: برترین ها

70

1398/3/9

14:15


‌رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: در پی سیل شب گذشته در روستای خسروجرد بخش مرکزی سبزوار دو کودک گرفتار سیل شده بودند که با تلاش تیم امداد و نجات این هلال احمر نجات یافتند. همچنین سیلاب هفت خودرو را با خود برد که یک نفر از سرنشینان خودرو جان خود را ازدست داد.

خبرگزاری ایسنا: ‌رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار گفت: در پی سیل شب گذشته در روستای خسروجرد بخش مرکزی سبزوار دو کودک گرفتار سیل شده بودند که با تلاش تیم امداد و نجات این هلال احمر نجات یافتند. همچنین سیلاب هفت خودرو را با خود برد که یک نفر از سرنشینان خودرو جان خود را ازدست داد.

‌محمدعلی جباری عنوان کرد: با اعلام مفقودی دو کودک در روستای خسروجرد واقع در ۱۰ کیلومتری سبزوار که گرفتار سیلاب شده بودند تیم‌های امداد و نجات هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سبزوار ادامه داد: تیم‌های هلال‌احمر پس از ساعتی جستجو، موفق به نجات جان این دو کودک شدند.

جباری بیان کرد: همچنین در اثر سیل شب گذشته، آب و سیلاب هفت خودرو را با خود برد که یک خودروی تیبا دارای دو سرنشین بود که یکی از سرنشینان نجات یافت و سرنشین دیگر جان خود را از دست داد.

وی گفت: گروه‌های ارزیاب هلال‌احمر در دیگر روستاهای سبزوار نیز در حال رصد اوضاع و امدادرسانی هستند که گزارش‌های تکمیلی اعلام می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو