تاریخ اکران و انتشار فیلم The Irishman با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو اعلام شد

تاریخ اکران و انتشار فیلم The Irishman با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو اعلام شد


منبع: بلاکس آپ

205

1398/6/6

15:50


تاریخ اکران و انتشار فیلم The Irishman با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو اعلام شد

به تازگی شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار و اکران فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) را به صورت رسمی اعلام کرده است. برای دانلود و دیدن جدیدترین فیلم های روز دنیا می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید. 

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه استریمی نتفلیکس تاریخ انتشار و اکران فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را اعلام کرده است. مدتی پیش بود که اعلام شد فیلم The Irishman جشنواره فیلم نیویورک 2019 را بازگشایی خواهد کرد. حال نیز در تازه ترین اخبار تاریخ اکران محدود این فیلم پرهزینه مشخص شده است، فیلم «مرد ایرلندی» قرار است اکران محدودی را در چند سینمای انتخاب شده توسط نتفلیکس از تاریخ 1 نوامبر 2019 (10 آبان 1398) در دو شهر لس آنجلس و نیویورک داشته باشد. بعد از آن این فیلم در شهر های دیگر آمریکا و بریتانیا به مدت 27 روز بر روی پرده خواهد رفت. با اتمام اکران، فیلم The Irishman در تاریخ 27 نوامبر 2019 (6 آذر 1398) که روز شکرگزاری است، از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. بدین ترتیب این فیلم حدود سه هفته پس از اکران محدودش، از شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد. همچنین نتفلیکس دو پوستر از فیلم The Irishman نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوسترها را مشاهده کنید:

باید گفت که فیلم جدید مارتین اسکورسیزی یکی از شانس های اصلی اسکار امسال است. فیلم ایرلندی براساس رمان جنایی I Heard You Paint Houses اثر چارلز برانت، تولید شده که این فیلم داستان فرانک شیران ملقب به ایرلندی را روایت خواهد کرد که بیشتر به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای برای گروه‌های مافیایی شناخته می‌شود. رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، آنا پاکوین، بابی کاناوله، ری رومانو، هاروی کایتل، استیون گراهام، دومینیک لامباردوتزی، جرمی لوک، کاترین ناردوچی، جی. سی. مک‌کنزی، گری باسارابا، جسی پلمونس، جوزف روسو، کریگ وینسنت و ولکر وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Irishman حضور دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو