تعبیر خواب خفاش, دیدن خواب خفاش از دیدگاه معبران مختلف چه معنایی دارد؟

تعبیر خواب خفاش, دیدن خواب خفاش از دیدگاه معبران مختلف چه معنایی دارد؟


منبع: آرگا

659

1398/3/9

18:16


در این مطلب تعبیر خواب خفاش از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

تعبیر خواب خفاش بیانگر افکار یا تاثیراتی می باشد که از ضمیر ناخود آگاه خواب بیننده سرچشمه می گیرند و معبران تعابیر مختلفی را برای دیدن این خواب بیان کرده اند و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید خوابی را که در مورد خفاش دیده اید تفسیر نمایید.

تعبیر خواب خفاش از دیدگاه تعبیرگران برجسته و مشهور

دیدن حیوانات و پرندگان و خزندگان در عالم رویا از انواع خواب های معمول هستند که هر یک از این خواب ها می توانند برای خواب بیننده نشانه ای در زندگی واقعی باشند. در مطالب قبلی تعبیر خواب مارمولک و تعبیر خواب جغد و تعبیر خواب گربه را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر خواب خفاش از دیدگاه معبران مختلف در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود.

دیدن خفاش در عالم رویا دارای چه تعبیری است ؟

دیدن خفاش در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

  • منوچهر مطیعی تهرانی 

دیدن خفاش در عالم رویا دارای تعبیری نیکو نمی باشد و دیدن این خواب از تعبیر خواب موش و جوجه تیغی نیز بدتر است همچنین دیدن خفاش در عالم رویا نه تنها برای خواب بیننده دارای تعبیر خوبی نیست بلکه می تواند روی زندگی اطرافیان وی نیز تاثیر منفی داشته باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که خفاشی را کشته است بیانگر این می باشد که بر دشمن چیره می شود و اگر خواب بیننده در عالم رویا مشاهده کند که خفاشی را کشته است ولی جسد آن باقی مانده است به بلا و فتنه دچار می شود.
دیدن لاشه خفاش در عالم رویا بیانگر مصیبت برای بیننده خواب است.
اگر فردی در خواب ببیند که خفاشی بچه زاییده است بیانگر دشمنی برای خواب بیننده است که ریشه دوانده و انهدام او دشوار است.
اگر فردی در عالم رویا مشاهده کند که خفاش یا بچه خفاش هایی را درون کیسه ریخته و به جایی دور می برد و آن ها را آزاد می کند تعبیر این رویا بهتر است از تعبیر کشتن خفاش می باشد.

تعبیر خواب خفاش

  • آنلی بیتون 

دیدن خفاش در عالم رویا بیانگر بدبختی و مصیبت از طرف افراد شرور برای بیننده خواب است.
تعبیر دیدن خفاش در عالم رویا بیانگر مرگ مادر یا پدر و از دست دادن یکی از اعضای بدن یا کور شدن می باشد.
اگر فردی در خواب خفاش سفید ببیند نشانه مرگ کودکی است.

  • امام صادق 

تعبیر مشاهده خفاش در عالم رویا بیانگر دشمنی است که فرد گمراهی است و وی قصد آسیب رساندن به بیننده رویا را دارد.
اگر فردی در خواب ببیند که خفاشی به سمت وی حمله ور می شود ولی راه خود را برمی گرداند و می رود بیانگر این است که بیننده خواب از بلا و مصیبت دور می ماند.

تعبیر مشاهده خفاش در خواب

  • ابن سیرین 

دیدن خفاش مرده یا زنده در عالم رویا نشانه خطر و بلا برای خواب بیننده است و برای دفع بلا و ناراحتی بهتر است بعد از دیدن این خواب صدقه داده شود.

  • تعابیر مختلف برای دیدن خفاش در عالم رویا

اگر فردی در عالم رویا ببیند که خفاشی وی را گاز گرفت از جانب دشمن به خواب بیننده آسیب می رسد یا بیننده خواب دچار بیماری و بلا می شود و مصیبتی برای وی در راه است که برای دفع بلا و آسیب باید صدقه داده شود.
اگر فردی در خواب ببیند که گوشت خفاش می خورد بیانگر این است که خواب بیننده دشمنش را از پا در می آورد و به خودش آسیب می رساند و این آسیب جسمانی می تواند به واسطه کینه یا عصبانیت زیاد بیننده خواب از دشمنش باشد.

تعبیر دیدن خفاش در عالم رویا

  • کتاب سرزمین رویاها 

دیدن خفاش خاکستری در عالم رویا بیانگر این است که زندگی خواب بیننده آسان و بدون هیچ دردسر مالی می گذرد.
دیدن خفاش سیاه در عالم رویا بیانگر مشاجره های متعدد برای خواب بیننده است که به دنبال این مشاجره ها مصیبتی برای بیننده خواب پیش خواهد آمد.
اگر فردی در خواب خفاش سفید ببیند بیانگر این است که بیماری شفا پیدا می کند.
اگر فردی در خواب خفاش های زیادی را ببیند بیانگر مرگ یکی از فامیل های نزدیکش می باشد.

تعبیر مشاهده خفاش در عالم رویا

در این مطلب تعبیر خواب خفاش را پیش رو داشتید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و بتوانید با توجه به تعابیر ذکر شده خوابی را که مشاهده کردید به راحتی تفسیر نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو