نظر وزیر صنعت درباره دلایل کاهش قیمت خودرو

منبع: برترین ها

105

1398/6/6

16:36


به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، عرضه خودروهای کف پارکینگ در دو هفته گذشته از مهمترین دلایل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر بوده است.

خبرگزاری ایسنا: به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، عرضه خودروهای کف پارکینگ در دو هفته گذشته از مهمترین دلایل کاهش قیمت خودرو در روزهای اخیر بوده است.

 رضا رحمانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا تغییر مدیرعامل یک خودروسازی در کاهش قیمت خودرو موثر است؟ اظهار کرد: الان هم قیمت کم شده است و علتش تغییر مدیر نبوده یا تغییر مدیرعامل شاید یک علت آن بوده است. دلیل دیگر آن این است که عرضه کف پارکینگ نیز افزایش یافته است.

او تصریح کرد: بخشی از خودروها که در ماه های گذشته گفته می شد کف پارکینگ است و به دلیل کمبود قطعات قابل عرضه نبود، در دو هفته گذشته عرضه شد. برخی از قطعات باید از خارج وارد می شد که این کار در حال انجام است و در داخل هم برای تامین قطعات همت شد، در نتیجه در دو هفته اخیر عرضه خوبی داشتیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این عرضه به عنوان یکی از پارامترهای اصلی است، تولید هم باید رونق داشته باشد تا عرضه زیاد شود. در نتیجه عرضه و تقاضا در قیمت تاثیر دارد، در ادامه تغییر مدیرعامل و واکنش بازار هم در جای خود تاثیر داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو