جشنواره فیلم ونیز افتتاح شد/ آرزوی ۱۴ ساله ژولیت بینوش

منبع: ایران آرت

110

1398/6/6

21:45


ژولیت بینوش در نشست خبری جشنواره فیلم ونیز درباره آرزوی ۱۴ ساله خود برای همکاری با یک کارگردان مشهور صحبت کرد.

ایران آرت: هفتاد و ششمین دوره جشنواره فیلم ونیز امروز با نمایش فیلم "حقیقت" ساخته هبروکازو کوریدا کارگردان ژاپنی افتتاح شد. این نخستین فیلم کوره‌دا است که به زبانی غیر از ژاپنی ساخته شده و کاترین دنوو و ژولیت بینوش دو بازیگر سرشناس فرانسوی در آن بازی می‌کنند.

مراسم افتتاحیه امروز عصر برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود ستاره‌های سینما از قاره‌های مختلف روی فرش قرمز بروند. برد پیت بازیگر مشهور هالیوود که فیلم "به سوی ستارگان" را امسال در بخش مسابقه دارد، از جمله چهره‌های سرشناسی است که وارد ونیز شده است.

به گزارش آی سینما، امروز همچنین رئیس و دبیر جشنواره ونیز همراه با داوران جشنواره در یک نشست خبری حاضر شدند. سازندگان فیلم "حقیقت" هم در جلسه پرسش و پاسخ این فیلم درباره تجربه خود صحبت کردند.

کاترین دنوو درباره بازی در فیلم جدید برنده جایزه نخل طلایی جشنواره کن ۲۰۱۸ گفت: "من کوریدا را چندین بار در ژاپن و پاریس دیدم و با هم روی فیلمنامه کار کردیم. به شخصیتی که در فیلم بازی کردم احساس نزدیکی دارم."

کوریدا هم درباره کار جدیدش که در فرانسه ساخته شده توضیح داد: "فکر کردم جالب است این داستان به صحنه بازیگری فرانسه ربط داشته باشد و به همین دلیل به بازیگرانی نیاز داشته که نماد تاریخ سینمای فرانسه باشند."

ژولیت بینوش هم درباره همکاری با کارگردان سرشناس ژاپنی گفت: "۱۴ سال رویای این را داشتم و منتظر بودم که در فیلمی از کوریدا بازی کنم. توقعم به بهترین شکل برآورده شد."

دنوو و بینوش در این فیلم نقش مادر و دختری را بازی می‌کنند که بعد از انتشار کتاب خاطرات مادر که بازیگر است، دچار اختلاف می‌شوند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو