چهره ها و افراد مشهور متولد 8 شهریور

منبع: ستاره

154

1398/6/7

02:50


هشت شهریور تولد دو چهره هنری کشورمان یعنی پریناز ایزدیار و امیر تاجیک است. در این بخش بیشتر با زندگی این دو چهره مشهور دنیای هنر ایران آشنا می‌شوید.

چهره ها و افراد مشهور متولد 8 شهریور


ستاره |
سرویس چهره‌ها -
پریناز ایزدیار بازیگر جوان و خوش آتیه کشور و امیر تاجیک خواننده محبوب کشورمان در هشتم شهریورماه متولد شده‌اند. 

 

چهره ها و افراد مشهور متولد هشتم شهریور

در ادامه مختصری از زندگی پریناز ایزدیار و امیر تاجیک دو هنرمند متولد امروز را می‌خوانید. 


امیر تاجیک

چهره ها و افراد مشهور متولد 8 شهریور


امیر تاجیک متولد ۸ شهریورماه سال ۴۷ در تهران، خواننده و بازیگر است. هرچند تحصیلات او در زمینه مهندسی طراحی صنعتی است، ولی به عرصه هنری نیز روی آورده و حرفه تحصیلی‌اش را در کنار کار هنری‌اش به خوبی پیش می‌برد. از کار‌های ماندگار و خاطره انگیز او می‌توان به خواندن تیتراژ سریال "زیر آسمان شهر" اشاره کرد که می‌توان این اثر را عاملی برای معروف شدنش دانست. از نکات جالب توجه و شاید کمی عجیب زندگی امیر تاجیک ازدواج نکردنش با وجود سن و سال بالای اوست. وی در این‌باره گفته است که مجرد ماندن انتخاب شخصی خودش بوده و همواره از زندگی مجردی لذت می‌برد، اما امیدوار است که روزی ازدواج کند. امیر تاجیک را می‌توان از جمله چهره‌های آرام و بی حاشیه در دنیای هنرمندان و در فضای مجازی به‌حساب آورد.


پریناز ایزدیار

چهره ها و افراد مشهور متولد 8 شهریور


پریناز ایزدیار
متولد ۸ شهریور سال ۶۴ در بابل، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. شهرت اصلی او مرهون بازی در سریال زمانه در سال ۹۱ و به کارگردانی حسن فتحی است. پریناز که مدرک کارشناسی خود را در رشته گرافیک دریافت کرده است امروز جزو یکی از بازیگران جوان و سرشناس ایران به‌حساب می‌آید. بازی درخشان او در نقش "سمیه" در فیلم سینمایی "ابد و یک روز" در کنار چهره‌هایی نظیر نوید محمدزاده و پیمان معادی بیش از پیش مهارت او را در امر بازیگری به رخ منتقدان کشید. سعید روستایی که تجربه حضور پریناز ایزدیار را در ساخته قبلی خود یعنی "ابد و یک روز" داشت، او را به فیلم جدید خود یعنی "متری شیش و نیم" نیز دعوت کرد و در آن فیلم نیز در نقش "الهام" خوش درخشید. از دیگر کار‌های برجسته پریناز می‌توان به ایفای نقشش در سریال پرمخاطب شهرزاد اشاره نمود. حضور او در کار‌های با کیفیت سینمایی و تلویزیونی در کنار نقش آفرینی‌های خارق العاده‌اش، او را امروز به چهره‌ای شناخته‌شده و مدعی در عرصه بازیگری بدل کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو