سرقت مسلحانه در مراسم خواستگاری

89

1398/6/7

13:49


سرقت مسلحانه در مراسم خواستگاری

سلامت نیوز: یک زن و دو مرد که به بهانه خواستگاری از دختر ثروتمند اموالشان را سرقت کرده بودند صبح دیروز در تنکابن دستگیر شدند.


به گزارش سلامت نیوز، «ایران» نوشت: رسیدگی به این پرونده از چهاردهم مرداد امسال به‌دنبال تماس تلفنی با کلانتری رجایی شهر کرج شروع شد. زن میانسال به مأموران گفت: قرار بود امروز برای دخترم خواستگار بیاید.

عصر بود که دو مرد و یک زن به خانه‌مان آمدند. دقایقی از حضورشان نگذشته بود که پسر خواستگار اجازه گرفت برای صحبت کردن با دخترم به اتاق دیگری برود. اما چند دقیقه بعد ناگهان صدای فریادهای دخترم را شنیدم وقتی می‌خواستم به اتاق بروم مرد و زن جوان مرا گرفتند و با تهدید اسلحه وادارم کردند هرچه پول و ‌طلا در خانه داریم به آنها بدهم. من هم از ترس جانمان این کار را کردم. بعد هم سارقان از خانه خارج شدند اما من شروع به داد و فریاد کردم و همسایه‌ها به کمکم آمدند و توانستیم زن جوان را دستگیر کنیم اما دو مرد مسلح فرار کردند. بدین ترتیب دقایقی بعد مأموران پلیس راهی محل حادثه شدند و مهرنوش - متهم- را برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل کردند. مهرنوش در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به سرقت گفت: یکی از بستگان دور این خانواده طراح اصلی سرقت بود. او به ما گفت مادر و دختری را می‌شناسد که وضع مالی خوبی دارند. بعد از ما خواست به بهانه خواستگاری به خانه آنها برویم. من و دوستانم هم نقشه‌ای ریختیم و قرار خواستگاری را گذاشتیم.

روز حادثه با ظاهری آراسته به خانه آنها رفتیم. دقایقی بعد همدستم دختر جوان را به بهانه صحبت به اتاق برد و دست و پایش را بست ما هم مادرش را وادار کردیم برای نجات دخترش هر چه پول و طلا دارد به ما بدهد. اما اسلحه هایمان قلابی بود. بدین ترتیب با اعتراف‌های زن جوان کارآگاهان رد پای دو سارق متواری را در یکی از روستاهای تنکابن شناسایی وآنها را دستگیر کردند. این متهمان دربازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده وبه جرم خود اعتراف کردند. همچنین اموال سرقتی ویک قبضه کلت کمری قلابی نیز ازآنها کشف وضبط شده است. تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو