دانلود نسخه هکی بازی Life is Strange Before the Storm Deluxe Edition برای PS4

دانلود نسخه هکی بازی Life is Strange Before the Storm Deluxe Edition برای PS4


منبع: دانلود ها

182

1398/6/7

20:35


بازی Life is Strange Before the Storm پیش‌درآمدی بر داستان مکس و کلویی است که دیگر خبری از دستکاری زمان در آن نخواهد بود و داستانی انسانی‌تر را تجربه خواهیم کرد؛ داستانی از رابطه‌ی کلویی و ریچل امبر و اینکه دوستی این دو چطور در رابطه‌ی مکس و کلویی و اتفاقات خط زمانی اصلی بازی تأثیرگذار خواهند بود. با توجه به آنچه تا به حال دیدیم، باز هم قرار است با انتخاب‌های اساسی مواجه شویم و بین قلب و منطق یکی را برگزینیم. انتخاب‌ها در بازی سخت‌تر هم خواهند بود چرا که دیگر خبری از قابلیت برگرداندن زمان نیست و به یاد داریم که انتخاب‌هایمان در نسخه‌ی اصلی بازی چه تأثیرات گسترده‌ای (حداقل در بازه‌ی یک اپیزود) می‌توانست داشته باشد.

Life is Strange Before the Storm Deluxe Edition PS4-DUPLEX

Update v1.05; ID: CUSA-08487

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Life-is-Strange-Before-the-Storm-Deluxe-Edition

مطالب مرتبط

None found

در بازی Life is Strange Before the Storm کنترل کلویی پرایس را برعهده خواهیم داشت، دختری بی‌اعصاب که هنوز به مرحله‌ی رنگ کردن موهایش نرسیده اما همچنان با غم از دست دادن پدرش دست و پنجه نرم می‌کند. کلویی حالا تنها ۱۶ سال سن دارد و مرگ پدرش بسیار بیشتر از آنچه در نسخه‌ی اصلی دیدیم به اون نزدیک‌تر است. اتفاقات این پیش‌درآمد سه سال پیش از برخورد دوباره‌ی کلویی با مکس رخ می‌دهد و اگر یادتان باشد، این دو دوستان بسیار نزدیکی بودند که با نقل مکان کردن مکس، رابطه‌شان بسیار کمرنگ شد.

با اینکه مکس و دوربینش دیگر در بازی حضور ندارند، اما گاه و بیگاه نشانه‌هایی از او خواهیم دید چرا که کلویی هنوز دوست سابقش را از یاد نبرده و همچنان به یادش است، گرچه مستقیما با او ارتباط برقرار نمی‌کند. در بازی اصلی مکس دفترچه خاطراتی داشت که اگر حوصله می‌کردید و آن را می‌خواندید، اطلاعات زیادی از اتفاقات پیرامون مکس و برخوردهای او با مردم نصیبتان می‌شد.

اما کلویی خیلی اهل دفترچه خاطره نیست و سازندگان برای اینکه این جنبه‌ی بازی را حفظ کنند، نامه را جایگزین دفترچه خاطرات کرده‌اند. کلویی از اتفاقاتی که از سر می‌گذارند برای مکس می‌نویسد و با اینکه جوابی دریافت نمی‌کند، اما از نوشتن دست نمی‌کشد. در بازی نحوه‌ی شکل‌گیری رابطه‌ی کلویی با ریچل را از سر خواهیم گذراند، دختر محبوب آکادمی بلک‌ول که البته سرنوشت شومی در انتظار اوست.

در این سه قسمت بیشتر ریچل را خواهیم شناخت و حوادث قبل از جریان اصلی بازی روشن‌تر خواهد شد. طبق گفته‌ی نویسنده‌های بازی، حتی سرسخت‌ترین طرفداران Life is Strange هم نمی‌توانند پایان این پیش‌درآمد را حدس بزنند. با اینکه تقریبا می‌دانیم چه بر سر کلویی آمده، اما از جزئیات بی‌اطلاعیم. برای مثال هنوز نمی‌دانیم به چه دلیل کلویی از آکادمی بلک‌ول اخراج شد و چه بین او و ریچل گذشت که انقدر کلویی را تغییر داد. با توجه به اینکه داستان همچنان در آرکیدیا بی می‌گذرد، حتما کاراکترهای آشنایی را ملاقات خواهیم کرد. تا به حال غیر از مادر و ناپدری کلویی، حضور فرانک، ویکتوریا و نیتن در بازی تایید شده است.

منبع توضیحات: زومجی

info

Deluxe Edition contains:

– The main game (Episodes 1-3)

– Bonus Episode: ‘Farewell’ – play one last time as a young Max Caulfield in a special bonus episode…

– Exclusive New Mixtape Mode – Design your own playlist from the Life is Strange licensed soundtrack and listen to it alongside a cinematic scene from the game.

– Exclusive outfit pack – Change up Chloe’s look with three new complete outfits. Includes Punk Doe, Hawt Dawg Man & Illuminati outfits.

Life is Strange: Before the Storm features Chloe Price a 16 year-old rebel who forms an unlikely friendship with Rachel Amber, a beautiful and popular girl destined for success. When Rachel’s world is turned upside down by a family secret it takes their new found alliance to give each other the strength to overcome their demons.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو