طراحی ناخن با لاک آبی کاربنی مات و براق + تصاویر

طراحی ناخن با لاک آبی کاربنی مات و براق + تصاویر


منبع: نمناک

616

1398/6/8

15:16


لاک آبی کاربنی لاک جذاب و پرطرفداری است که ناخن ها و دست ها را حسابی زیبا میکند، لاک آبی کاربنی در انواع مات، براق، اکلیلی و آینه ای وجود دارد.

طراحی ناخن با لاک آبی کاربنی مات و براق + تصاویر

مدل ناخن های شیک با لاک آبی کاربنی

یکی از پرطرفدارترین مدل لاک ها در سال 97 بین خانم ها لاک آبی کاربنی است زیرا امسال رنگ آبی کاربنی هم مد است، این رنگ لاک منحصر به فرد و امروزی است طوری که به دستان شما جلوه خاصی میبخشد. لاک آبی کاربنی برای جشن ها و مهمانی های مختلف مناسب است و شما میتوانید با این رنگ لاک زیباترین طرح ها را روی ناخن هایتان پیاده کنید.

لاک آبی مات

لاک آبی کاربنی مات روی ناخن های نوک تیز

لاک آبی کاربنی را به راحتی میتوانید با لباس تان ست کنید و استایل شیکی داشته باشید، لاک آبی کاربنی با رنگ های طلایی ، نقره ای، سفید ست میشود. طراحی ناخن با لاک آبی کاربنی فوق العاده زیبا میشود، مدل های ساده و مجلسی طراحی ناخن با لاک آبی کاربنی را در این بخش از دنیای مد نمناک مشاهده کنید و ایده بگیرید.

طراحی ناخن آبی کاربنی

طراحی ناخن با لاک آبی کاربنی

این طراحی ناخن های شیک با لاک آبی کاربنی مات، براق و اکلیلی هستند که نگین دار و ساده اند با توجه به سلیقه تان انتخاب کنید که چگونه ناخن هایتان را طراحی کنید. طراحی ناخن هایی که در این مطلب ملاحظه میکنید راحت هستند و میتوانید در خانه خودتان انجام دهید.

کاشت ناخن

لاک آبی کاربنی مات و شیک

کاور ناخن

لاک آبی کاربنی براق و اکلیلی

مانیکور خیس

لاک آبی کاربنی روی ناخن های کوتاه

لاک آبی آینه ای

دیزاین ناخن با لاک آبی کاربنی

 لاک آبی براق

لاک آبی کاربنی براق و سفید

دیزاین و طراحی ناخن ها با لاک آبی کاربنی جذاب + تصاویر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو