تونی تاد در فیلم Candyman جدید ساخته‌ی جوردن پیل حضور خواهد داشت

منبع: گیمفا

101

1398/3/10

11:56


طرفداران تونی تاد (Tony Todd) پس از اعلام خبر تولید فیلم Candyman «مرد آب‌نباتی» جدید به نویسندگی و تهیه‌کنندگی جوردن پیل (Jordan Peele) و کارگردانی نیا داکوستا (Nia DaCosta) دوران پرتنشی را گذراندند. به دلیل اینکه تاد تنها بازیگری بوده که نقش این شخصیت را تاکنون بازی کرده، عده‌ی زیادی معتقد بودند او در نقشی مکمل در این فیلم حضور خواهد داشت. هرچه از اعلام خبر اولیه‌ی تولید فیلم گذشت، خود تاد هم از اینکه گروه سازنده با او برای حضور در این فیلم تماس نگرفته‌اند ابراز ناامیدی کرد، اما حالا مشخص شده او در این فیلم جدید حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تاد درباره‌ی حضورش در فیلم Candyman جدید گفته است:

ناگهان جوردن پیل با من تماس گرفت. ما هنوز منتظر امضای قرارداد هستیم، اما آن‌طور که او برای من توضیح داد نقش من شامل لحظات جذابی خواهد بود. در هر صورت این فیلم جدید قصد دارد توجه مخاطبان را به فیلم قبلی جلب کند.

اینکه تاد نقش خودش را جذاب توصیف کرده نشان می‌دهد این بازیگر به جای بازی در یک نقش مهم و اساسی، نقشی غیرمنتظره را بازی خواهد کرد که مورد رضایت طرفداران این فرنچایز قرار خواهد گرفت.

فرنچایز اصلی Candyman شامل ۳ فیلم بود، که در تمام آن‌ها تاد نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کرد. فرنچایز Candyman در مقایسه با دیگر فرنچایزهای ژانر وحشت به دلیل تعداد کمتر فیلم‌ها کیفیت خودش را طی سال‌ها حفظ کرد.

فیلم Candyman در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۱ خرداد ۹۹)‌ اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو