جوان ۳۰ساله در سد مهاباد غرق شد

منبع: برترین ها

110

1398/6/9

13:21


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک جوان ۳۰ ساله عصر روز گذشته /جمعه/ حین شنا در دریاچه سد مهاباد غرق شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک جوان ۳۰ ساله عصر روز گذشته /جمعه/ حین شنا در دریاچه سد مهاباد غرق شد.

رحمان احمدی روز شنبه  با اشاره به دریافت تماس مردمی در خصوص غرق شدن جوانی در داخل سد مهاباد، گفت: با حضور ماموران آتش‌نشانی سه نفر از غواصان آموزش دیده این سازمان کار گشت‌زنی در محدوده حادثه را آغاز کرده و جسد بی‌جان او را از آب بیرون کشیده و برای تحقیقات بیشتر به اورژانس بیمارستان تحویل دادند.

وی اضافه کرد: این جوان که به همراه خانواه خود برای تفریح به کنار سد مهاباد رفته بود، پس از ورود به داخل آب به دلیل آشنا نبودن به فن شنا نتوانسته بود به ساحل بازگردد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد با بیان اینکه این اولین مورد غرق در سد مهاباد است، اظهار داشت: امسال یک مورد غرق‌شدگی دیگر نیز در مسیر رودخانه مهاباد واقع در نزدیکی بوستان ملت این شهر اتفاق افتاده است.

احمدی بیان کرد: با وجود هشدارهای آب منطقه‌ای آذربایجان غربی و امور آب مهاباد مبنی بر ممنوعیت شنا، هرساله شاهد غرق شدن تعدادی از شهروندان و مسافران این شهرستان در داخل سد مهاباد هستیم.

سد مهاباد یکی از سدهای بزرگ آذربایجان‌غربی و جزء ۱۰ سد پرآب کشور است؛ جاده‌های ارتباطی مهاباد به سردشت و پیرانشهر که از حاشیه دریاچه سد عبور می‌کند مهمترین مکان گردشگری این شهرستان است که مردم به ویژه در ایام تعطیلی در کنار آن اتراق می‌کنند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ پرسنل عملیاتی، چهار غواص با مدرک بین‌المللی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو