اشتباهات رایج در استایل آقایان + عکس

اشتباهات رایج در استایل آقایان + عکس


منبع: زیبامون

679

1398/6/9

17:46


در این بخش از زیبامون با چند نمونه از اشتباهات رایج در استایل آقایان آشنا شده و با عدم تکرار این اشتباهات، استایلی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید!

اشتباهات رایج در استایل آقایان + عکس

مُد همیشه در حال تغییر هست اما سبک و استایل همیشه ماندگار هست و قوانین مخصوص به خودش رو داره! بنابراین لازم هست که ابتدا سبک و استایل مخصوص به خودتون رو پیدا کنید و بعد با رعایت قوانین مربوط به آن، استایل شیک و منحصر به فردی داشته باشید. زیرا توجه کردن به ریزترین جزئیات مربوط به استایل میتونه تاثیرات خیلی زیادی در جذاب تر دیده شدن شما داشته باشه.

با ما در این بخش از زیبامون دات کام همراه باشید و با تعدادی از اشتباهات رایج در استایل آقایان بیشتر آشنا شوید و با عدم تکرار این اشتباهات، استایل منحصر به فرد و جذابی داشته باشید.

 

پوشیدن پیراهن های رسمی برای استفاده روزمره

 

لباس سفید مردانه و لباس اسپرت

 

پیراهن های رسمی مردانه و به خصوص پیراهن های سفید به گونه ای طراحی شده اند که حتما باید با کت و شلوار و استایل رسمی ست شوند. این بدان معناست که اگر تمایل دارید که استایلتان خیلی شیک و رسمی دیده بشه هرگز نباید این پیراهن های رسمی رو با شلوار جین، شلوار غیر رسمی و برای استفاده روزمره بپوشید! برای استایل های روزانه و اسپرت بهتره به سراغ پیراهن های رنگی و با طراحی اسپرت بروید.

 

پوشیدن کفش بدون جوراب

 

پوشیدن کفش بدون جوراب

 

کفش های ساحلی و صندل ها تنها کفش هایی هستند که باید بدون جوراب پوشیده شوند و سایر مدل های کفش مردانه رو حتما باید با جوراب بپوشید! پاها در طول روز عرق میکنند و اگر جوراب نپوشید، نه تنها پاها آسیب دیده می شوند بلکه کفش ها و پاهایتان نیز بوی بدی پیدا خواهند کرد. اگر دوست ندارید قسمت بالایی جوراب از کفش بیرون بزند، بهتره جوراب های با ساق کوتاه بپوشید اما هرگز بدون جوراب نباشید!

 

هنگام انتخاب کراوات به اندازه بدن خودتون توجه کنید

 

اندازه کراوات

 

به طور کلی یک کراوات خوب و مناسب نباید عرض آن بزرگتر از 9 تا 9.5 سانتی متر باشد و نباید از سگگ کمربند پایین تر باشه. علاوه بر این در هنگام انتخاب کراوات باید به اندازه بدن و نوع لباسی که قرار هست بپوشید نیز توجه داشته باشید. شما باید کراواتی رو انتخاب کنید که نه تنها تمام معیارهای رسمی رو داشته باشه بلکه بعد از پوشیدن ظاهر خوب و مناسبی هم برای استایل شما ایجاد کنه.

 

باز کردن بیش از حد دکمه های پیراهن مردانه

 

باز گذاشتن دکمه لباس مردانه

 

شما مجاز هستید 1 یا نهایتا 2 دکمه از بالای پیراهن مردانه را باز بگذارید تا ظاهری شیک تر و جذاب تر داشته باشید. اما باز گذاشتن بیش از حد یقه و دیده شدن قسمت زیادی از پوست بدن آقایان وجه جالبی نداره و استایل آقایان رو چیپ و نازیبا نشون میده. باز گذاشتن دکمه ها فقط در سواحل و یا رویدادهای غیر رسمی و دوستانه مناسب هست و در غیر این صورت نباید این کار انجام بشه.

 

زیاده روی در استفاده از اکسسوری های مردانه

 

ساعت مچی و اکسسوری مردانه

 

بسیاری از آقایان تمایل دارند تمام لوازم جانبی و اکسسوری های مورد علاقشون رو در یک ترکیب و استایل استفاده کنند! بهترین پیشنهاد برای آقایان این هست که برای خودتون یک امضا در نظر بگیرید و فقط از یک یا دو اکسسوری مخصوص استفاده کنید! شما میتونید به جای استفاده بیش از حد از اکسسوری ها، با انتخاب یک اکسسوری منحصر به فرد و شیک، جذابیت بیشتری برای استایلتون ایجاد کنید.

 

انتخاب شلوار جین با سایر نامناسب 

 

شلوار جین با سایز نامناسب

 

شلوار جین فیت و مناسب با اندام شما یکی از مهمترین لباس ها در کمد شماست! زیرا شما میتونید این شلوار رو تقریبا در تمام موقعیت ها بپوشید و استایل جذابی داشته باشید. بهترین کار این هست مدل شلواری رو انتخاب کنید که کاملا با اندازه بدن شما تناسب داره و خیلی کوچکتر یا بزرگتر نباشه.

 

مشخص بودن لباس زیر مردانه 

 

مشخص بودن لباس زیر مردانه 

 

مهم ترین دلیل پوشیدن لباس زیر برای آقایان، جلوگیری از لکه شدن لباس در اثر عرق کردن هست. این لباس همونطور که از اسمش مشخص هست، لباس زیر محسوب میشه و طبق مقررات و قوانین آداب نباید از زیر پیراهن مشخص باشه. 

 

قانون بستن دکمه کت برای آقایان

 

قانن بستن دکمه کت آقایان

 

قوانین مربوط به کت دکمه آقایان بسیار ساده است! اگر کت شما دارای یک دکمه هست، باید در هنگامی که ایستاده هستید، دکمه کت رو ببندید و در هنگام نشستن دکمه رو باز کنید.

اگر کت شما دارای 2 دکمه هست، باید حتما دکمه بالایی رو ببندید و دکمه پایین رو باز بگذارید.

 اگر کت سه دکمه دارید باید از قانون "گاهی، همیشه و هرگز" پیروی کنید. به عبارت دیگر در صورت تمایل میتونید دکمه اول و دوم رو بسته نگه دارید. اما دکمه سوم رو هرگز نباید ببندید.

 

 

مطالب پیشنهادی:

استایل آقایان، توصیه های کاربردی و مهم برای جذابیت بیشتر

راز و رمز خوشتیپ شدن آقایان با تیپ رسمی

استایل آقایان، چگونه با کت مشکی استایلی جذاب داشته باشیم؟

بدترین مدل‌ های لباس که مد روز و محبوب شده‌ اند! مخصوص آقایان

با چه استایلی خوشتیپ‌ تر دیده می‌ شوم؟ آقایان بخوانند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو