سه گانه جدیدی از سری ترمیناتور ساخته خواهد شد

منبع: بلاکس آپ

125

1398/6/11

18:06


سه گانه جدیدی از سری ترمیناتور ساخته خواهد شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز کامرون (James Cameron) اعلام کرده که سه گانه جدیدی از سری ترمیناتور ساخته خواهد شد. برای دیدن جدیدترین فیلم ها می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به تازگی جیمز کامرون که تهیه کنندگی فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) را برعهده داشته است اعلام کرده که سه گانه جدیدی از سری ترمیناتور ساخته خواهد شد که داستانی غنی و بسیار بزرگ دارند. همانطور که شاید بدانید جیمز کامرون کارگردانی دو قسمت اول فیلم ترمیناتور را برعهده داشته است و فیلم Terminator 2: Judgment Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) آخرین فیلم از این سری بود که او کارگردانی آن را برعهده داشت. او به تازگی در جدیدترین فیلم این سری یعنی سرنوشت تاریک تهیه کنندگی را برعهده داشته است. 

در سه گانه جدیدی که از سری ترمیناتور ساخته می شود، جیمز کامرون نقش تهیه‌کننده را در پروژه جدید ایفا خواهد کرد. درکنار کامرون، دیوید الیسون از شرکت اسکای دنس (Skydance) حضور دارد و تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود. کامرون در مصاحبه ای که به تازگی داشته است، اعلام کرد که سه گانه جدیدی که ساخته خواهد شد اولین قسمت آن Terminator: Dark Fate است که به زودی اکران می شود و قسمت های بعدی نیز اگر فیلم اول در گیشه به موفقیت دست یافت، ساخته خواهند شد. کامرون در این رابطه به سایت ددلاین گفت:

ما چندین هفته را به نوشتن دوباره داستان و بازگویی از نو آن و اینکه چه داستانی را درنهایت می‌خواهیم برای تماشاچی روایت کنیم گذراندیم؛ داستانی که در آن شخصیتی که لیندا همیلتون ایفاگر نقش آن است در آن بگنجد و در بدنه روایی داستان به خوبی جا بیافتد. بنابراین خود را آمادهٔ کاری جدید و تغییر داستان کردیم که درنهایت دیدیم آن چیزی که نوشته‌ایم، باید سه‌گانه شود و باید بگویم داستانی بزرگ‌تر و غنی‌تر برای گفتن خواهیم داشت.

اگر آنقدر خوش شانس باشیم که فیلم Terminator: Dark Fate فروش خوبی در گیشه داشته باشد و پول کافی را به‌دست آوریم، آن زمان می‌توانیم در مورد ساخت دنباله‌های آن صحبت کنیم

آرنولد شوارزنگر در نقش ترمیناتور، لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، مکنزی دیویس در نقش گریس، گابریل لونا در نقش ترمیناتور، ناتالیا ریز در نقش دنی راموس، دیگو بونتا، تریستان اوجوا، انریکه آرسه و آلیسیا بوراچرو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Terminator: Dark Fate ایفای نقش دارند. تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) کارگردانی قسمت جدید فیلم Terminator را برعهده داشته است. جیمز کامرون، کارگردان دو قسمت ابتدایی فیلم ترمیناتور پس از سال‌ ها بار دیگر به عنوان تهیه کننده در این فیلم بازگشته است. فیلم سینمایی Terminator: Dark Fate در تاریخ 1 نوامبر 2019 (۱۰ آبان ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو