تیزر تبلیغاتی جدیدی از فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد

منبع: بلاکس آپ

221

1398/6/11

20:04


تیزر تبلیغاتی جدیدی از فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد

به تازگی تیزر تبلیغاتی جدیدی از فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) منتشر شده است که در ادامه این پست می توانید آن را تماشا کنید.

اولین تریلر فصل جدید سریال مردگان متحرک در نمایشگاه کامیکان امسال منتشر شد و ما در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این سریال پرطرفدار بودیم. حال به تازگی نیز یک تیزر تبلیغاتی از فصل دهم این سریال منتشر شده که بیشتر تمرکزش بر روی گروه نجواگران است. باید گفت که این تیزر حاوی تصاویر رسمی نیست و فقط خبر از آغاز نبردی بزرگ در فصل دهم سریال مردگان متحرک می دهد. در فصل دهم شخصیت های داستان باید خود را برای رویارویی با تهدیدی بزرگ به نام گروه نجواگران آماده کنند. در ادامه شما شاهد این تیزر جدید هستید:

فصل دهم سریال مردگان متحرک قرار است همچنان درگیری و نبرد بین بازماندگان سریال و شرورهایی به نام Whisperers را که صورت مردگان را می‌پوشند، نشان دهد. در خلاصه داستان رسمی فصل دهم سریال مردگان متحرک آمده:

Whispererها تهدیدی هستند که آنها تا به امروز با چیزی مانند آن روبه‌رو نشده‌اند. Whispererها توسط ارتش بزرگی از مردگان حمایت می‌شوند و به نظر می‌رسد که این مبارزه، دقیقا همان نبردی است که نمی‌توانند در آن پیروز شوند. این سوال که دقیقا باید چه کاری انجام دهند و همچنین ترسی که به وجود آمده است، باعث می‌شود که جامعه‌های مختلف هم به آن آلوده شوند و کم کم پارانویا، پروپاگاندا، اهداف مخفی و همچنین نبردهای داخلی به وجود بیاید و رو به افزایش باشد. همین موارد منجر می‌شوند تا آنها هم به صورت فردی و هم به عنوان یک جامعه آزمایش و به چالش کشیده شوند.

نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، آلانا مسترسن، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال The Walking Dead حضور دارند. فصل دهم سریال The Walking Dead در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) پخش خود را آغاز خواهد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو