دانلود نسخه هک شده بازی Disgaea 5 Alliance of Vengeance برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Disgaea 5 Alliance of Vengeance برای PS4


منبع: دانلود ها

88

1398/6/11

23:50


سری عناوین Disgaea یکی از مهم‌ترین عناوین سبک نقش آفرینی تاکتیکال هستند که شاید در ایران به اندازه سایر نقاط جهان شناخته شده نباشند. تا به حال نسخه‌های متعددی از این سری عرضه شده است و آخرین نسخه این سری بازی Disgaea 5 Alliance of Vengeance بوده است. به طور کلی، در تمامی عناوین سری Disgaea، دنیاهای مختلفی با عنوان Netherworld وجود دارند که متعلق به شیاطین بوده و نقش اصلی تقریباً تمامی عناوین این سری نیز شخصیت‌های مهمی از میان این شیاطین هستند. هر کدام از این Netherworld ها، یک فرمانده اصلی دارد که Overlord آن سرزمین نامیده می‌شود و به نوعی قوی‌ترین فرد در میان افراد آن Netherworld است.

هر کدام از Overlord ها نیز قابلیت‌های ویژه‌ای به نام Overload دارند که علاوه بر گیم پلی بازی Disgaea 5 Alliance of Vengeance، نقش اساسی در داستان دارند. در کنار Netherworld ها که محل زندگی شیاطین هستند، محلی برای زندگی فرشتگان به نام Celestia نیز وجود دارد و در کنار آن زمین نیز محل زندگی انسان‌هاست. انسان‌ها و فرشتگان نیز معمولاً در داستان قسمت‌های مختلف این سری نقش خاص خود را ایفا می‌کنند.

Disgaea 5 Alliance of Vengeance (CUSA-02629) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Disgaea-5-Alliance-of-Vengeance

داستان این نسخه در لحظاتی شروع می‌شود که تعدادی از اتفاقات مهم بازی پیش‌تر به وقوع پیوسته است و شما بازی را در میانه نبردی میان ارتش شخصی به نام Void Dark با شخصی به نام Seraphina که شاهزاده یکی از Netherworld ها به نام Gorgeous Underworld است آغاز می‌کنید. Seraphina توسط پدر خود که Overlord سرزمین Gorgeous Underworld است، قرار بوده که به زور با Void Dark ازدواج کند تا سرزمین آن‌ها از حملات ارتش Void Dark که با نام The Lost شناخته می‌شوند، در امان بماند؛ اما او از این کار امتناع کرده و وارد نبرد با ارتش Void Dark شده است. در حالی که به وضوح برتری با ارتش Void Dark است، ناگهان سر و کله یک فرد مرموز به نام Killia پیدا می‌شود که به سادگی سربازان Void Dark را که در حال جنگ با Serpahina بودند، شکست داده و راضی می‌شود تا به Seraphina برای مبارزه به Void Dark کمک کند.

بعد از این وقایع که شروع بازی هستند، شما به تدریج شروع به مبارزه با ارتش‌های دشمن می‌کنید و در این میان چندین Overlord دیگر هم به شما ملحق می‌شوند که هر کدام داستان خاص خود را دارند. از طرف دیگر همان طورکه از ابتدا نیز مشخص است، Killia گذشته مرموزی دارد که به نوعی به شخص Void Dark و انگیزه‌های او برای تصرف کل جهان نیز مربوط می‌شوند و از این رو در طول بازی، با پیشروی در داستان، به تدریج لایه‌های مختلفی از این شخصیت آشکار می‌شود. علاوه بر این سایر شخصیت‌های اصلی بازی نیز اکثراً شخصیت پردازی بسیار خوبی دارند. این شخصیت پردازی خوب باعث می‌شود که در طول بازی بتوانید با داستان و شخصیت‌ها به خوبی ارتباط برقرار کرده و احساس بیهوده و اضافی بودن نسبت به شخصیت‌های بازی Disgaea 5 Alliance of Vengeance نخواهید داشت.

منبع توضیحات : گیمفا

info

Form an alliance and get revenge, in the latest SRPG in the Disgaea franchise. Killia, a loner, is drawn into forming a rebel army with a group of Overlords to oppose Demon Emperor Void Dark, and prevent him from taking over all of the Netherworlds.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Disgaea 5 Alliance of Vengeance v1.00 PS4-DUPLEX :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

ADs

دانلود نسخه هک شده بازی Disgaea 5 Alliance of Vengeance برای PS4

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو