چگونه مردان (شوهر خود) را تحریک کنیم

منبع: فرزند

121

1398/6/12

17:45


چگونه مردان (شوهر خود) را تحریک کنیم

یکی از هدف های زندگی زناشویی که در کنار عوامل دیگر به تداوم روابط زناشویی کمک کند اگاهی به شیوه های تحریک و استفاده از آن در امیزش است.

رفتار خاص داشته باشید تا شوهرتان تحریک شود

ناز و عشوه های زنانه و رفتار خاص بسیار تحریک کننده است. منظورم مانور دادن روی اندامی هستش که شوهر بیش تر از اون خوشش می اید و سبب تحریک شوهر میشود. اگه شوهر شما از بالاتنه تان خوشش می اید می توانید با پوشیدن لباس‌های خاصی که شوهرتان دوست دارد ان چیزی باشید که شوهرتان می خواهد.

هر مردی خلقیات خاص خود را دارد، هیچ شخصی بهتر از خود شوهرتان نمی تواند شما را در مورد پوشش راهنمایی کند. شما با مشورت با او و تست لباس‌های مختلف خاص می توانید بفهمید که علائق شوهرتان چه مواردی هستند. لازم به گفتن است که این مدل رفتار و پوشش نباید دائمی باشد. زیرا خیلی زود برایش عادی میشوید.

فوقش ۲ الی ۳ بار در هفته سعی کنید ان لباس‌های خاص رو بپوشید نه ۲۴ ساعت شبانه روز و در کل هفته!

پوشیدن لباس‌های زیر جدید و هیجان انگیز و تحریک کننده

برای تحریک جنسی مردان میتوانید لباس‌های زیری انتخاب کنید که زیبا باشد و اندام های خصوصیتان را بیش تر ظاهر سازد تا باعث برانگیختن مرد شود. هیچگاه مردان از دیدن بدن عریان زنان آن قدر تحریک نمی شوند که با دیدن لباس زیر زیبا با رنگی جذاب که اندام های آنان را نمایان تر می سازد تحریک می گردند.

تحریک دهان به دهان

یکی از شیوه های تحریک جنسی که شروع فرآیند امیزش جنسی میباشد تحریک دهان به دهان یا بوسیدن است. بوسه باعث رابطه نزدیک زوجین به یکدیگر و تماس چشمی مستقیم و اشتراک نفس ها میشود و برای عشق بازی قابل اهمیت و ضروری است.

وقت گذراندن با یکدیگر

اما احتمالا این مسئله در ابتدای رابطه خیلی صدق نکند ولی مردان زیادی اعتراف نموده اند که وقت گذراندن با همسرشان، خوردن ناهار یا شام با یکدیگر، تماشای یک فیلم یا حتی مطالعه کردن در کنار هم می تواند آنها را برای داشتن رابطه جنسی تحریک کند.

بازی جنسی

بازی با اندام جنسی خودتان میتواند یک مرد را عمیقاً تحریک کند. اما برای اینکار باید تجربه کافی داشته باشید.

رنگ قرمز

در یک ازمایش دانشگاهی دیگر مشخص شده که مرد ها علاقه بسیار زیادی به رنگ قرمز دارند و آن را جذاب می‌دانند. حتی طی این ازمایش مشخص شد که آقایان یک فرد واحد را زمانیکه لباس قرمز پوشیده جذاب تر از زمانیکه رنگ های دیگر بر تن دارد می‌دانند.

نقش تنوع در روابط جنسی و تحریک همسر

یکی از دلایلی که سبب می شود مردان حس تنوع طلبی بیشتری نسبت به زنان داشته باشند، این است که عموما برای مردان بیش تر از زنان، تغییر رفتار جنسی محسوس و خوشایند است.

پس اگر می خواهید همسر خود را تحریک کنید، تنوع در روابط جنسی اهمیت زیادی دارد. هر زنی رفتارهای جنسی خاص خود را دارد. برای مردان یکی از بهترین مواقع در روابط جنسی لحظه ارضاء شدن، حرکات و حالات صورت همسرش و همینطور تن صدای اوست که این حالات در زنان متفاوت است.

سعی کنید هرازگاهی محل روابط جنسی خود را از اتاق خواب بجای دیگر تغییر دهید. اگر بتوانید رفتار های جنسی خود را تغییر دهید، برای همسرتان درست به مثل این خواهد بود که شریک جنسی جدیدی یافته باشد. تنوع دادن به رفتارهای جنسی تا حد زیادی میتواند شما را در نظر مردتان جذاب کند.

پس پوزیشن های متفاوت برقراری روابط را بیاموزید. داشتن یک مدل رفتار جنسی تکراری برابر است با یکنواخت شدن روابط جنسی شما، که میتواند مشکلات زیادی را برای زندگی مشترک بوجود آورد.

تأثیر حرف‌های عاشقانه و عشق بازی در تحریک همسر

تأثیر احساسات و وضعیت روانی در اشخاص بسیار مهم تر از عوامل فیزیکی برای تحریک همسر است. هرگز نباید نقش حرف های عاشقانه پیش از آغاز روابط جنسی را در کیفیت روابط جنسی نادیده بگیرید. پس پیش از آغاز روابط سعی کنید، با حرف های عاشقانه ای که می زنید به همسرتان ارامش دهید.

لمس و نوازش های با صبر و حوصله و معاشقه با همسرتان پیش از آغاز روابط میتواند تأثیر بسیار زیادی در کیفیت روابط جنسی و تحریک همسرتان داشته باشد. سعی کنید حرف های عاشقانه را چاشنی روابط جنسی خود کنید.

اندام جنسی و حرف زدن

ارضای مرد با تحریک اندام جنسی وی آغاز میشود، تحریک کردن مرد آغاز روابط جنسی لذتبخش است. شما خانمی هستید که دوست دارید جذاب باشید و تمامی مرد ها هم به دنبال همین مقوله هستند. پس بهتر است در خصوص چیزهایی که مردتان را تحریک میکند صحبت کنید. با این کار میتوانید بفهمید چه مواردی سبب میشود امیزش جنسی خوبی داشته باشید.

زنان دوست دارند که بفهمند چه طور از نظر جنسی مردان را سر حال کنند. بیش از ۵۰ درصد زنان نمی توانند تمایل جنسی مردان را حدس بزنند نخستین گام این است که شما باید بدانید چه چیزهایی همسرتان را تحریک میکند. برای این هدف بهتر است از همسرتان سوال کنید اندام هایی که وی دوست دارد شما ببوسید را به شما بگوید.

مدل لباس و پوششی که سبب میشود شما جذاب تر شوید را از وی سؤال کنید. مردان زمانی برای امیزش جنسی سرحال میشوند که زنشان را در وضعیتی که تحریک میشوند مشاهده کنند. شما میتوانید این شرایط را از شوهرتان سؤال کنید. ولی فراموش نکنید ظرفیت تخیل جنسی و ظرفیت لذت مردها به میزان سلول های مغز آن ها بزرگ است.

منبع: بیتوته

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو