رئیسی: مبارزه با فساد باید در کشور نهادینه شود

منبع: برترین ها

73

1398/6/14

03:46


رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه هر سه قوه برای مبارزه با فساد و مفسدان در کشور مصمم هستند، گفت: مبارزه با فساد خواست رهبری و مردم است و این مساله مهم باید در کشور نهادینه شود.

ایرنا: رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه هر سه قوه برای مبارزه با فساد و مفسدان در کشور مصمم هستند، گفت: مبارزه با فساد خواست رهبری و مردم است و این مساله مهم باید در کشور نهادینه شود.

«سید ابراهیم رئیسی» چهارشنبه شب در پایان نشست مشترک روسای قوه قضائیه، مجریه و مقننه، افزود: همانطوری که در پیام هشت ماده ای مقام معظم رهبری بر اصلاح قوانین و مقررات ازسوی قوه مقننه تاکید شده، دولت نیز با اصلاح بسترهای فسادزا، باید زمینه را برای مبارزه با مفسدان ازسوی دستگاه قضا فراهم کند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه مبارزه با ظلم و فساد در کشور برای هر سه قوا اهمیت زیادی دارد، گفت: امروز همه مسئولان مصمم هستند تا با ظلم و فساد در کشور مبارزه کنند.

رئیسی تاکید کرد: مدیران شجاع باید در کشور با قدرت کار کنند و آنهایی که قلم در دست آنها است در انجام وظیفه نباید دست آنها بلرزد، زیرا امروز روسای قوا از مدیران شجاع در کشور حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از مدیران با کفایت و توانمند و کارگاه های تولیدی از اولویت های است، تصریح کرد: رونق تولید در کشور در پرتو امنیت اقتصادی میسر است و امروز مبارزه با فساد در قوای مجریه، مقننه و قضائیه به جد پیگیری می شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در کشور باشیم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران یادآور شد: در اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی نظام مصصم است و امیدواریم همه بتوانند با تعامل به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

رئیسی ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسین (ع) سرور آزادگان جهان تاکید کرد: قیام امام حسین (ع ) برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر بود و جامعه اسلامی ما مبتنی بر امر بر انجام خوبی ها و نهی از بدی ها است.

نشست مشترک سران قوا چهارشنبه شب به میزبانی قوه قضائیه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو