کپشن کوتاه| ۱۰۰ کپشن کوتاه زیبا و عاشقانه برای اینستاگرام

کپشن کوتاه زیبا :موضوع این مطلب از سری مطالب بخش گالری عکس پرتال محبوب دلبرانه کپشن های خاص کوتاه است . همچنین چندین عکس نوشته مفهومی و زیبا نیز درج کرده ایم که به عنوان عکس نوشته با متن های خاص و جذاب برای صفحات شبکه های اجتماعی شما قابل استفاده است. امیدواریم در پست های اینستاگرام خودتان بتوانید از این متن ها و تصاویر همراه آن استفاده بفرمایید.

در ادامه با ما همراه باشید….

کپشن کوتاه (۱)

کپشن کوتاه مفهومی 

نوشتن برای تو برای تویی که خود همه چیز را زیبا می کنی ساده است. زیبای من! تو آمدی که چشمهایم را ببندم به روی تمام آدم‌های دیگر. آمدی و من، همه، تو شدم و تو در من جاودانه.. اگر احساس تنهایی نمیکنم اگر باران، همواره برایم زیباست اگر لبخند می زنم دلیلش آن دو کهکشانِ زیبای چهره ی توست.. .

کپشن کوتاه (۲)

عکاسی فقط تنظیم فاصله وکشف زاویه وفشردن شاتر نیست! عکاسی خلاقیت یک عکاس است درثبت زیباترین احساسها دریک قاب کوچک ومعمولی ! .

کپشن کوتاه (۳)

دُختَرَکَم دختر زیبای من! تو همان خودِ منی راه برو کودکی کن آرزو کن رویاهایت را من می بافم میان گیس های خرمای ات بُدو زمین بُخور بزرگ شو… من تمام دردهایت را به جان می کشم دُخترِ زیبای من! خوشحال باش تو بزرگترین نعمت زندگی هستی آخ تو می دانی؟ حالِ تو همان رویائ دیروز من است .‌‌

کپشن کوتاه (۴)

کپشن کوتاه خاص

اگر کسی را دوست ندارید بدون تعارف به او بگوئید: دوستت ندارم! و همان جا تمامش کنید… ادامه اش ندهید! نگذارید وابسته تر شود! دلگرمش نکنید! دلش را خوش نکنید! که بعد روزی با یک بهانه‌ی کوچک رهایش کنید! باور کنید آدمی که بی‌هوا رها میشود دیگر به زندگی عادی باز نمیگردد!! .

کپشن کوتاه (۵)

آهای پسر های همسایه! جنس های مذکر کوچک!! شما را به خدا مردهای بهتری شوید من دارم این فرشته کوچولو را با خون دل بزرگ میکنم .

کپشن کوتاه (۶)

کپشن کوتاه شاخ

بیا از آن خانواده هایش باشیم از همان ها که بغل دارند ، روزانه دوستت دارم دارند ، لحظه ای شعر می‌خوانند کرور کرور محبوبِ من ؛ بیا از آن خانواده هایش باشیم که خوشبختی تا در و همسایه هاشان نفوذ کرده.. و هر روز صبح بیدار می‌شوند به قصدِ دوست داشتن به قصدِ عشق… .

کپشن کوتاه (۷)

لذت دنیا داشتن کسی‌ است که دوست داشتنش حواسی برای آدم نمی‌گذارد .

کپشن کوتاه (۸)

عجیب نیست که دستهایت هجومِ عمیقِ آرامشند هنوز عجیب نیست که همیشه با آن چشمهای آشنا مرا می بری به روشنی…به زندگی به همهمه ی گنجشک ها به نرگس و پامچال…به بهـــار! و تمام اینها را، فقط من می فهمم منی که می دانم نفس کشیدن در حریمِ امنِ آغوشی قدیمی چگونه ترتیب فصلها را به هم می ریزد

کپشن کوتاه (۹)

کپشن کوتاه اینستا

‌مادر … سالخوردگیِ دخترکی تنهاست که عروسک هاش حرف می زنند ، بزرگ می شوند ، راه می افتند و می روند … .

کپشن کوتاه (۹)

پشت و دلِ مــردُ، روشن نگه داره چراغایِ خـونشُ یه آقـا داشته باشه که محکم کنه ستـون هایِ آشیـونه رو بشـه پشت و پناهِ خانـوم که نگیره دلش، که نَمیــره…. .

کپشن کوتاه (۱۰)

دوستت ندارد شک نکن! اگر داشت ، هر لحظه قدم های بیشتری برای رسیدن به تو بر می داشت ندارد که نمی آید … ندارد که فاصله میگیرد ندارد که برای رفتن دنبال کوچکترین بهانه هاست … باور کن توجیه خیلی از رفتارها اصلا سخت نیست فقط این دلبستگی های بی منطق باورش را برایمان سخت کرده اند …!! .

کپشن کوتاه (۱۱)

کپشن کوتاه عاشقانه

نه جانم مرد و زن ندارد! به نقطه یِ عشق که رسیدی ، شورانگیز باش برایِ عاشقانه هایت … میانِ جمع رویش را ببوس … میانِ مردم فریاد بزن ” دوستت دارم ” … و اگر کسی چشم غُره ای رفت ، دعایش کن تا عاشق شود! همین … .

کپشن کوتاه (۱۲)

یکی کودکِ تازه متولد شده اش را رها میکند کنار خیابان دیگری شریکِ زندگی اش را میسپرد به امانِ خدا آن یکی پدر و مادرش را به خانه سالمندان! و ما از کودکی با ترس بزرگ میشویم… ترس از تنها شدن ترس از رها شدن یک نفر بیاید و شجاعت را یادمان دهد! .

کپشن کوتاه (۱۳)

دلم یک زمستانِ سخت می‌خواهد!! یک برف.. یک کولاک به وسعتِ تاریخ .. که ببارد که ببارد و تمام راه‌ ها بسته شود و تو چاره‌ ای جز ماندن نداشته باشی …!! .

کپشن کوتاه (۱۴)

کپشن کوتاه برای اینستا

‌من به شخصه راجع به چشمانِ فُلان رنگ و قدّ چند متر و تیپ و پول آنچنانی نظری ندارم ؛ این معیارهای پیچیده را بریزید دور ، بگویید ببینم با صدایش آرام‌ میشوید یا نه ؟! .

کپشن کوتاه (۱۵)

زیر و رو کرده ام تمام عاشقانه ها را “علوی” با چشمهایش “شاملو” با آیدایش هیچکدام نتوانسته اند تو را وصف کنند!! جز من با “بی خوابی هایم” .

کپشن کوتاه (۱۶)

بی مقدمه مرا عشقمصدا کن! اگر بدانی دنیا ، با این بی مقدمه ها چقدر زیبا می شود همیشه که نباید کلی نقشه کشید برای کاری و ازقبل برنامه ریزی کرد گاهی هم آدم دلش ضعف می رود برای یک بوسه یک آغوش یک فدایت شوم یک دوستت دارم بی مقدمه! .

کپشن کوتاه (۱۷)

کپشن کوتاه برای عکس خودم

به من مى گفت: “چشم هاى تو مرا به این روز انداخت.. این نگاهِ تو کارِ مرا به اینجا کشانده تاب و تحمل نگاه هاى تو را نداشتم نمى دیدى که چشم بر زمین مى دوختم!؟” به او گفتم: “در چشم هاى من دقیق تر نگاه کن جز تو هیچ چیزى در آن نیست… .

کپشن کوتاه (۱۸)

با من قهری… ولی اگر زحمتی نیست… هر روز یک دوستت دارم … از روی پیش خوان دلم بردار و… خرج چشم هایت کن… عزیز دلم … مبادا عاشقی یادت برود… که بی عشق … ” همه ی روزها روز مباداست “… .

کپشن کوتاه (۱۹)

لذت دنیا داشتن کسی‌ است که دوست داشتنش حواسی برای آدم نمی‌گذارد .

کپشن کوتاه (۲۰)

کپشن کوتاه و خاص

نه آن جا به ما خوش گذشت نه این جا اسم دربه دری ها را سفر گذاشته اند با چمدانی سنگین از آرزوها در آوارگی ها پیر می شویم!! از غربتی به غربتی دیگر رفتن سفر نیست حرکت ناگزیر باد است از شهری به شهری دیگر.. .

کپشن کوتاه (۲۱)

من نمی‌خواهم کسی بیاید که عقلم را سر جایش بیاورد و منطقم را بالا ببرد یا بگوید چگونه بخند و بپوش و ببین. چگونه باش و نباش. من فقط دلم می‌خواهد، کسی بیاید که با او دیوانه ی بهتری باشم همین … .

کپشن کوتاه (۲۲)

ماندن به پای کسی که دوستش داری، قشنگ ترین اسارت زندگی است… .

کپشن کوتاه (۲۳)

تو باشی و یک هوای بارانی چتر نیازی نیست، بگذار باران عطر بودنت را در هوایِ شهر پخش کند .. .

کپشن کوتاه (۲۴)

کپشن کوتاه تیکه دار 

تو زیبا بمان و بگذار با دیدنت هر رهگذر نا امیدی لبخند بزند ، رو به آسمان نگاه کند و زیر لب بگوید : هنوز هم عشق پیدا میشود… .

کپشن کوتاه (۲۵)

میبینی همه جا سیاه شده تاریکه انگاری کور شدم نمیبینم چیزی رو قبلا شبـــا سیاه نبود تاریک نبود نور بود روشنی بود تو بودی تا خودِ طلوع خورشید

کپشن کوتاه (۲۶)

به پسرم سفارش کرده ام اگر در روزگارشان  دختری با موهایِ سیاه ِ بلند و چشمانی ویران‌گر نبود قیدِ زندگی را بزند یقیناً دنیا تمام شده است..! .

کپشن کوتاه (۲۷)

چشمانت، کافئین عجیبی دارد خالص و ناب است، وقتی نگاهشان میکنم خواب را از سرم، می‌پراند … .

کپشن کوتاه (۲۸)

کپشن کوتاه زیبا

من ملکه ی سرزمین آغوشت می شوم هر بار که تو سرم را به سینه ات می فشاری و دستهایت را حلقه می کنی به دور بازوانم؛ وبوسه هایت سربازانی از جان گذشته اند که نمی گذارند یک وجب از سرزمینم را حتی با کسی قسمت کنم… .

کپشن کوتاه (۲۹)

بعضی از آدما خاطرشون یه جور عجیبی دوست داشتنیه گرم دلنشین و به یادموندنی… دقیقا مثل یه آهنگ قدیمی که وقتی به آخر می رسه دوباره میزنی عقب تا از اول گوش کنی..!! مث یه رفیق همیشگی…

کپشن کوتاه (۳۰)

همیشه دلم خواسته بدانم لحظه‌های تو بی من چطور می‌گذرد؟ وقتی نگاهت می‌افتد به برگ به شاخه به پوست درخت وقتی بوی پرتقال می‌پیچد وقتی باران تنها تو را خیس می‌کند! وقتی با صدایی برمی‌گردی پشت سرت من نیستم… .

کپشن کوتاه (۳۱)

کپشن کوتاه دلتنگی 

نخند جانم نخند آدم دست و پای دلش میان چال گونه ات میشکند تو نخند میترسم نقاش ها لبخندت را نقاشی کنند عکاس ها لبخندت را ثبت کنند شاعرها از لبخندت غزل بگویند نویسنده ها کتابت کنند بعد منه دست و پا شکسته چطور با یک شهر رو به رو شوم؟! رحم کن یواشکی بخند، فقط برای من… .

کپشن کوتاه (۳۲)

همین که کنارم باشی امن میشود دنیا.. کنارت زمان طلا میشود!! نبض دنیا خوب میزند کنارت دنیا محتاجِ جمله یِ دوستت دارم میشود لب به بوسه وادار و آغوش به تب دچار میشود کنارت حال ِمن دیوانه خوب میشود کنارت جهانم جور ِدیگریست قانونش را چشمانت مینویسد و من کنار ِتو و چشمانت قانونمند ترین آدم دنیا خواهم شد..!! .

کپشن کوتاه (۳۳)

یکی کودکِ تازه متولد شده اش را رها میکند کنار خیابان دیگری شریکِ زندگی اش را میسپرد به امانِ خدا آن یکی پدر و مادرش را به خانه سالمندان! و ما از کودکی با ترس بزرگ میشویم… ترس از تنها شدن ترس از رها شدن یک نفر بیاید و شجاعت را یادمان دهد! .

کپشن کوتاه (۳۴)

کپشن کوتاه غمگین 

نخند جانم نخند آدم دست و پای دلش میان چال گونه ات میشکند تو نخند میترسم نقاش ها لبخندت را نقاشی کنند عکاس ها لبخندت را ثبت کنند شاعرها از لبخندت غزل بگویند نویسنده ها کتابت کنند بعد منه دست و پا شکسته چطور با یک شهر رو به رو شوم؟! رحم کن یواشکی بخند، فقط برای من… .

کپشن کوتاه (۳۵)

اشتباه نکن! نه زیبایی تو، نه محبوبیت تو مرا مجذوب خود نکرد… تنها آن هنگام که روح زخمی مرا بوسیدی من عاشقت شدم .

کپشن کوتاه (۳۶)

از این تلخی ها نشکند نه، اما دست خودشان نیست این ساده های مهربان احمق هرگز عوض شدنی نیستند… میدانی؟ واقعیت این است که ساده ها میتوانند آدمهای خوشبختی باشند اگر قلبهای سرد و بی مهری های ناتمام ما احساسشان را به یغما نبرد.

کپشن کوتاه (۳۷)

کپشن کوتاه instagra

همین که کنارم باشی امن میشود دنیا.. کنارت زمان طلا میشود!! نبض دنیا خوب میزند کنارت دنیا محتاجِ جمله یِ دوستت دارم میشود لب به بوسه وادار و آغوش به تب دچار میشود کنارت حال ِمن دیوانه خوب میشود کنارت جهانم جور ِدیگریست قانونش را چشمانت مینویسد و من کنار ِتو و چشمانت قانونمند ترین آدم دنیا خواهم شد..!!

کپشن کوتاه (۳۸)

همه می دانند من سال هاست چشم به راهِ کسی ، سرم به کارِ کلماتِ خودم گرم است تو را به اسمِ آب تو را به روحِ روشنِ دریا به دیدنم بیا ، مقابلم بنشین .. بگذار آفتاب از کنارِ چشم هایِ کهنسالِ من بگذرد .. من به یک نفر از فهمِ اعتماد محتاجم… من از این همه نگفتن بی تو ، خسته ام خرابم ویرانم!..

کپشن کوتاه (۳۹)

بچه که بودم تو برای من بادکنک بودی و بعد گل سرخی زیبا در گلدان خانه. سرانجام تو کلمه و من شاعر شدم. می دانم فردا تو قطاری مهربان خواهی شد و مرا از اینجا خواهی برد.

کپشن کوتاه (۴۰)

. اگر پس از عشق همان انسانی باشیم که پیش از عشق بودیم ، بدین معناست که به قدر کافی دوست نداشت ایم، اگر کسی را دوست داشته باشی با معنا ترین کاری که میتوانی بخاطر او انجام بدهی ، تغییر کردن است …

کپشن کوتاه (۴۱)

بهار دختری‌ست زیبا با چشمانِ رنگى که دلبرى‌هایش دل از همه می‌برد.. لبالب از طراوت مى‌ایستد در مسیرِ نسیم عاشقى تا یک شهر کوچه به کوچه، خیابان به خیابان از عطرِ موهایش شکوفه دهند.. .

کپشن کوتاه (۴۲)

کپشن کوتاه قشنگ

گاهی کودک باش جدی بودن را فراموش کن کودکان آرامش بیشتری دارند.. بزرگ تر که میشوی زیباتر سخن میگویی ولی احساس و طراوات را از دست می دهی کودک بودن، کوچک بودن نیست. لذت بردن است! .

کپشن کوتاه (۴۳)

همیشه همینطور نمی ماند… یک روز که تصورش را نمی کنی… جایی که در خواب هم ندیده ای لحظه ای که به هیچ چیز فکر نمی کنی و تازه رها شده ای از بند آرزو… از جانب پروردگار دریافت خواهی کرد چیزی فراتر از آنچه در طلبش بودی چیزی ارزشمند تر و دلپذیر تر! مطمئن باش در چنین روزی خوشحالتر خواهی بود.. . #سعیده_رضوی

کپشن کوتاه (۴۴)

خواهر داستانش با همه فرق دارد موجودیست که بوی مادر میدهد مانند پدر، کوه میشود پشتت و می ایستد برادر گونه رویت غیرت و حساسیت دارد میتوانی روی رفاقتش تا ته دنیا حساب باز کنی بنظر من گاهی میشود گفت بهشت زیر پای خواهر است… . #سیما_امیرخانی

کپشن کوتاه (۴۵)

کپشن کوتاه جدی

به سال‌ها بعد فکر می‌کنم! به زیبایی سپیدی موهایمان. میدانستی؟ پیر شدن کنار تو چقدر می‌چسبد!؟ اینکه دستانم بلرزند، پاهایم توان راه رفتن نداشته باشند، و کنارت بنشینم و بی‌اختیار سنگینیِ سرم را روی شانه‌هایت رها کنم! خوابم ببرد. و رویای آن روزی را ببینم که برای اولین بار گفته‌ام، دوستت دارم. و تو خندیدی… .

کپشن کوتاه (۴۶)

می خواهم با تو باشم با تو سفر کنم با تو بخوابم و با تو بیدار شوم می خواهم گونه هایم جایگاهِ بوسه های داغِ تو باشد ، تمام اشتیاقم برای تو و آغوشِ تو ، حریمِ مقدس دلدادگی ام . قول بده خانه مان رو به آفتاب باشد چون فکر می کنم در خانه هایِ رو به آفتاب ؛ آدم ها خوشبخت ترند .. .

کپشن کوتاه (۴۷)

کپشن کوتاه برای همسر

به چشمهایم زُل زد و گفت: “با هم درستِش می‌کنیم” . چه لذتی داشت این “با هم”. حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نِمی‌شد، حتی اگر تمام سرمایه‌اَم بر باد می‌رفت، حسی که به واژه‌یِ “با هم” داشتم را با هیچ چیزی در این دنیا معاوِضه نمی‌کردم . تنها کسی که وحشتِ تنهایی را درک کرده باشد، می‌تواند حسِ من را در آن لحظات درک کند… .

کپشن کوتاه (۴۸)

بعضی از آدما خاطرشون یه جور عجیبی دوست داشتنیه گرم دلنشین و به یادموندنی… دقیقا مثل یه آهنگ قدیمی که وقتی به آخر می رسه دوباره میزنی عقب تا از اول گوش کنی..!! مث یه رفیق همیشگی… .

کپشن کوتاه (۴۹)

ریزد این بنای دلم را و من ویران میشوم در تو و چه کیفناک،این آوارگی بعدِ دلبریهایت… .

کپشن کوتاه (۵۰)

کپشن کوتاه مخاطب خاص

تعهد ما ؛ سند ازدواج نیست تعهد ما ؛ حلقه انگشت دست چپ نیست تعهد ما؛ یک حس قلبی ست ابتدا «متعهد» باشیم بعد«متاهل» …. .

کپشن کوتاه (۵۱)

انقدر چادر قشنگت کرده که بی اختیار…. از تمام بی حجابی ها دلم بیزار شد… رد شدی غرق حیا از بین بی دین ها و بعد… شهر بی دین ها پر از دلدادهٔ دیندار شد.. .

کپشن کوتاه (۵۲)

از امواج سهمناک صدها دریا جان به سلامت بردم تا در موج موج گیسوانت جان بسپارم… .

کپشن کوتاه (۵۳)

معشوقه جان دردنیایی که فرسنگ هافاصله را بایک زنگ میتوان ازمیان برداشت نمیتوان فاصله رابهانه کرد برای رفع این دلتنگی کافیست توهم فقط دل تنگ باشی همچون من آن ماس ماسک لعنتی ات رابردار زنگی بزن دلم لمس صدایت راازپشت هزاران سیم تلفن میخواد من به همین هم قانع ام… ‌ ‌

کپشن کوتاه (۵۴)

کارهایی را بکن که دوست داری جوری باش که دوست داری و راهی را برو که حالت را بهتر می کند.. به این‌که دیگران برایِ تو چه فکری می‌کنند فکر نکن.. ما این‌جا نیستیم که بابِ میلِ دنیا و دیگران باشیم.. ما آمده‌ایم تا خودمان، تعبیرِ رویاهایِ خودمان، و برایِ خودمان باشیم.. .

کپشن کوتاه (۵۵)

کپشن کوتاه جالب

تمام کائنات به فدایت، وقتی که صبح در حال مالش چشمانت با عشوه میپرسی، دوستم داری؟

کپشن کوتاه (۵۶)

از من به شما وصیّت چندتا رفیق واسه ذخیره روزهای مزخرفتون نگه دارین. هیچ‌کسی مثل یک رفیق خوب و دلسوز به فکرتون نیست، یک جاهایی آدم حوصله خودشم نداره و نمیدونه چی به چیه، نمیدونه چی غلطه چی درسته، خودشو گم می کنه، اون می گرده پیدات می کنه. میدونی چرا؟! چون هیچ‌کسی مثل رفیق آدمو بلد نیست .

کپشن کوتاه (۵۷)

بی مقدمه مرا “عشقم”صدا کن! اگر بدانی دنیا ، با این بی مقدمه ها چقدر زیبا می شود … همیشه که نباید کلی نقشه کشید برای کاری و ازقبل برنامه ریزی کرد … گاهی هم آدم دلش ضعف می رود برای یک بوسه یک آغوش یک فدایت شوم یک “دوستت دارم” بی مقدمه!

کپشن کوتاه (۵۸)

عاشقی برایت کم است پاکی و نجابتت دلم را برد خنده هایت مرا عاشق کرد چشمهایت مرا به جنون رساند حال نمیدانم دیگر چال لپ هایت چه بلایی بر سرم خواهد آورد! ظاهرا جان دادن هم برایت کم است .

کپشن کوتاه (۵۹)

“ازدواج” یعنى؛ جسم و روحمان با هم زیرِ یک سقف بروند مبادا روحمان را پشت درب بگذاریم و فقط جسممان به عقدِ یکدیگر درآید! مبادا براى فرار از گذشته، آینده ى آدمِ دیگرى را سیاه کنیم! پاک کنیم گذشته مان را از هر چه به سرمان آمد… اگر لایق بودند،جایشان در گذشته مان نبود! . #علی_قاضی_نظام

کپشن کوتاه (۶۰)

شادی‌هایت را بر صورتِ من بریز فروردینِ من ، و اضافه‌هایش را پست کن برایِ کسی که بهاری ندارد…! شادا بهار ، که دستِ مرا گرفته نمی‌دانم به کجا می‌برد.. شادا من ، که دستِ بهار را گرفته به خانه خود می‌برم! .

کپشن کوتاه (۱)

کپشن کوتاه عاشقانه

عـــــــزیــــــزم
ﺣـــــﺎﻻ کــــه ﺍﺳـــــــــﻢ ﻣـــــــــﻦ
ﺗــــــــﻮ black list ﺷُـــماســــت
ﺍﺳــــــﻢ ﺷُـــــمام ﺗـــﻮ قبرستون ﻗـــــﻠﺐ ﻣـــــﺎﺳـــﺖ

کپشن کوتاه (۲)

کپشن کوتاه برای اینستا

بازی روزگار را نمی فهمم! من تو را دوست می دارم… تو دیگری را… دیگری مرا… و همه ما تنهاییم!

کپشن کوتاه (۳)

کپشن کوتاه درباره زندگی

اجازه نده که به وسیله این سه چیز کنترل شوی: گذشته ات، مردم و پول.

کپشن کوتاه (۴)

کپشنهای کوتاه 

بزرگسالی مثل این می ماند که قبل از عبور از خیابان هر دو طرف را نگاه کنی و بعد توسط هواپیما زیر گرفته شوی.

کپشن کوتاه (۵)

کپشن کوتاه و خاص

تحویل گرفتن بعضیـــا،
زیر پـــا گذاشتن شخصیت خود آدمه … !!!

کپشن کوتاه (۶)

کپشن کوتاه ادبی

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﭼﻨﺪﺵ ﺁﻭﺭ ﺗﺮﯾﻦ

ﻧﻘﺎﺏ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻣﯽ ﭘﺴﻨﺪﻥ.

ﻣﻦ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮﮐﺲ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻮﺩﻡ،

ﺗﻨﻬﺎ ﺗﺮ ﺷﺪﻡ.

کپشن کوتاه (۷)

کپشن کوتاه احساسی

وقتی دلبر داری باید از بقیه دل برداری

.

.

به ارواج جدم نیستی در حدم

کپشن کوتاه (۸)

هــر کـــیم از راه میرســه ادعــا میکـنه عشــق ماست…
نـــه عزیز جـــون…
ایــن وصلــه ها کــه میچـــسبونــی بــه مــا اشتباســت…

کپشن کوتاه (۹)

کپشن کوتاه برای استوری

طوری زندگی کن که انگار فردایی وجود ندارد.

کپشن کوتاه (۱۰)

ای تف به جهان تا ابد غم بودن

ای ننگ بر این ساعت بی هم بودن

کپشن کوتاه (۱۱)

کپشن کوتاه پر معنی

فقط با شوق میخوانی، تو از دردم چه میدانی؟!
تو جان میگیری از شعری که من را بارها کشته …

کپشن کوتاه (۱۲)

این روزهــــایم به تظاهر می گذرد…

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست…

اما . . .

چه سخت می کاهد از جانم این “نمایش

کپشن کوتاه (۱۳)

کپشن کوتاه برای پست اینستاگرام

هنگامی که درگیر یک مشکل می شوی
درمی یابی که دوستان واقعی ات چه کسانی هستند

کپشن کوتاه (۱۴)

ﺍﺯ ﻣﻦ ﺩﻟﺨﻮﺭ ﻧﺒﺎش
ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻭقتها ﺧﻮﺩﻡ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﺗﺎ ﺩﻟﺖ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ “ﺗﻮ” ﺩﺭ ﻣﻦ ﻫﺴﺖ

کپشن کوتاه (۱۵)

کپشن کوتاه برای پست

روی دستم آب و دانه دادمش اما چه شد؟!

بعد عمری بر سر بام کسِ دیگر نشست

کپشن کوتاه (۱۶)

من یقین دارم همین جا در همین دنیا شبی
آه این هرشب نخوابیدن ها بگیرد دامنت

کپشن کوتاه (۱۷)

کپشن کوتاه تیکه دار

چمدان دست تو و ترس به چشمان من است

این غم انگیزترین حالت غمگین شدن است

کپشن کوتاه (۱۸)

اگر به دنبال عیب هستی از آینه استفاده کن نه ذره بین!

کپشن کوتاه (۱۹)

در تاریکی
نه بُعد مکان مهم است
و نه زمان.
تو بگو
پشت پلک هایمان،
کجای زمان ایستاده ایم؟
کپشن کوتاه جالب

کپشن کوتاه (۲۰)

نــَــــــــــﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﻫَﻤﯿﺸـــــــﻪ ﻫــــــﻢ”ﺑـَــــﺪ “ﻧﯿﺴـــــﺖ
ﺑــــﻪ ﺑَﻌﻀﯿـــــــــﺎ ﺑﺎﯾـــــــﺪ ﻧـَـــــــﺦ ﺩﺍﺩ تا
“ﺩَﻫﻨﺸــُــــــﻮنو” “ﺑــــــــﺪﻭﺯَﻥ”

کپشن کوتاه (۲۱)

کپشن کوتاه خاص

مردم هرگز متوجه نمی شوند که برایشان چکار می کنی… تا اینکه دیگر آن را انجام ندهی!

کپشن کوتاه (۲۲)

همه دوست دارند که به بهشت بروند،

ولی کسی دوست ندارد که بمیرد …!

کپشن کوتاه (۲۳)

بـــآشِـــه
شُـمــا تــو دِل بُـــرو….
وَلـــی قلـــب مـــا پُــلمپِــه
پَــس بَــرگـــرد
بُــــروووووو….

کپشن کوتاه خفن

کپشن کوتاه (۲۴)

انسان عاشق زیبایی نمی شود،

بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست!

کپشن کوتاه (۲۵)

اینکه من لحظه ای تو را فراموش کنم

مثل این می ماند که تو ثانیه ای به فکر من باشی

کپشن کوتاه خوب

کپشن کوتاه (۲۶)

کسی که سلول انفرادی را ساخت می دانست که سخت ترین کار انسان تحمل خویشتن است

کپشن کوتاه (۲۷)

جدیداً اسم خیانت شده یه اشتباه …
که باید ببخشی و فراموش کنی
وگرنه محکوم می شی به کینه ای بودن…!

کپشن کوتاه (۲۸)

این روزها همه آدمها درد دارند؛

درد پول, درد عشق, درد تنهائی …

اینروزها چقدر یادمان می رود زندگی بکنیم ..

کپشن کوتاه راجب زندگی

کپشن کوتاه زیبا

کپشن کوتاه (۲۹)

تنهایی یعنی!!
یه پر از تو بالشتت دربیاری، ولی هیشکی نباشه بکنی تو دماغش!!

کپشن کوتاه (۳۰)

خــود را نرنجــان …
آنکـه بودنـت را قدر ندانست !
لایق حضــور در فکـرت هم نیست … !!!

کپشن کوتاه (۳۱)

یـقین داشـته بـاش روزی پروانه میشوی، بگذار روزگار هر چقدر میخواهد پـیله کند.

کپشن کوتاه زندگی

کپشن کوتاه (۳۲)

یادت باشد: شکست یا میشکند یا شکسته میشود ! و اعتماد بـه نفس ویژه افرادی است که شکست را می شکنند!

کپشن کوتاه (۳۳)

این روزا از هر دستی که بدی
از هـمـون دسـت بـدهـکـار مـیـشـی

کپشن کوتاه (۳۴)

هیچ گاه از داشتن دشمن نترس،
از انجام ندادن درست أرمانها خویش بترسید

کپشن ساده کوتاه

کپشن کوتاه (۳۵)

کپشن کوتاه زیبا

آنقدر خــوب هستم که ببـخشمت … امــا …
آنقدر احمق نیستم که دوباره به تو اعتـــماد کنم !

کپشن کوتاه (۳۶)

از درد تنهایی بمیر اما زاپاس عشق کسی نشو
تنهایی
خیلی با ارزشتر از این حرفاست

کپشن کوتاه عشقی

کپشن کوتاه (۳۷)

مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم
نه از رفتن کسی دلگیر ، بی کسی هم عالمی دارد .

کپشن کوتاه عکس اینستاگرام

کپشن کوتاه (۳۸)

سعی کن آنقدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد.

کپشن کوتاه (۳۹)

قبل از اینکه عاشقم شوی…
مرا خوب خوب نگاه کن،
مبادا چیزی از قلم بیفتد که بعد ها به چشمت بیاید !

کپشن کوتاه (۴۰)

منبع:  instagram.com/caption_kootah