دانلود بازی NBA 2K20 برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی NBA 2K20 برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

162

1398/6/15

14:30


کمپانی ۲K سعی دارد تا همچنان ثابت کند که برترین شبیه ساز مسابقات بسکتبال در دستان این کمپانی است و با انتشار بازی NBA 2K20 یک بار دیگر آن را نشان دهد. بهترین کلاس های گرافیکی و گیم پلی، حالت های بازی جذاب و کنترل غیرموازی پلیرها و شخصی سازی های متعدد در نسخه ۲۰۲۰ ان بی ای استفاده شده است. نسخه ای که هم اکنون توسط گروه CODEX کرک شده، کامل ترین نسخه یعنی Legend Edition می باشد که متعلق به دوین وید (Dwyane Wade) است که اخیرا نیز در فصل گذشته بازنشسته شد. این اولین بار است که وید روی جلد یک بازی NBA 2K حضور داشته است. در ضمن، آنتونی دیویس نیز بر روی نسخه ی استاندارد این بازی عکسش قرار دارد که ستاره ی این روزهای تیم لس آنجلس لیکرز است. درهمین باره، دیویس گفته: “انتخاب شدن به عنوان چهره‌ی روی جلد بازی NBA 2K20 برای من بسیار با ارزش است و بازیکنان می‌توانند پاییز امسال بهترین بازی شبیه ساز ورزشی را تجربه کنند و تا آن زمان نمی‌توانم صبر کنم.”

NBA 2K20 PC-CODEX

دانلود-بازی-NBA-2K20-Legend-Edition

قرار است ۳ ویژگی جدید به بازی اضافه شود. اما این موضوع که قرار نیست هسته‌ی اصلی بازی دچار تغییرات اساسی شود را مدنظر قرار دهید.

بخش بانوان (WNBA):

قرار است ترازوی بازی NBA 2K20 با اضافه شدن بخش بانوان به تعادل برسد. در حال حاضر از جزییات و گستردگی آن اطلاعات زیادی در دسترس نیست؛ آیا این بخش به صورت حالتی جداگانه در بازی قرار خواهد گرفت یا در تمام حالت‌های بازی می‌توان به این بخش دسترسی داشت؟ اگرچه که اولین مورد محتمل‌تر بوده و بیشتر مناسب این ویژگی است ولی برای رسیدن به پاسخ این پرسش، بایستی تا انتشار اطلاعات بیشتر در ماه‌های آینده صبر کنیم.

پیشرفت‌های سیستم دریبل:

توسعه‌دهندگان بازی ان بی ای ۲K20 به منظور پیشرفت مکانیزم‌های درون بازی ازجمله: «دریبل» و «حفظ توپ» قول داده‌اند تا فیزیک بازی را دچار پیشرفت سازند. همچنین پیشرفت‌هایی را در هوش مصنوعی بازیکنان شاهد خواهیم بود. به بیانی ساده‌تر باعث می‌شود تا گیم‌پلی بازی از حالتی خشک و شلخته (Clunky) فاصله داشته باشد.

حذف قابلیت هل دادن:

هل دادن بازیکنان هرگز به بازی NBA 2K20 باز نخواهد گشت؛ این مورد ویژگی جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند ولی موجب خوشحالی بسیاری از طرفداران می‌شود. همان طور که اطلاع دارید بسیاری از طرفداران از این ویژگی ناراضی بوده و وجود آن را در یک بازی شبیه‌ساز بسکتبال نمی‌خواهند.

منبع توضیحات: دانلودها، زومجی و گیم‌فا

info

Take your skills to the next level with the most realistic player control ever, featuring an upgraded motion engine with signature styles, advanced shooting controls, a new dribble size-up system, refined off-ball collisions, and a new read & react defensive game.

Up-and-coming visionary Sheldon Candis directs the most visually stunning MyCAREER cinematic experience to date. A star-studded cast including Idris Elba, Rosario Dawson, and NBA all-stars past and present bring the journey to life in a completely new and immersive way.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit

Processor: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD FX-4100 @ 3.60 GHz or better

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GT 450 1GB / AMD® Radeon™ HD 7770 1GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 80 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0x compatible Dual-Analog Gamepad: Recommended

Additional Notes: Initial installation requires one-time internet connection for Steam authentication; software installations required (included with the game) include DirectX and Visual C++ Redistributable 2012.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit, Windows 8.1 64-bit or Windows 10 64-bit

Processor: Intel® Core™ i5-4430 @ 3 GHz / AMD FX-8370 @ 3.4 GHz or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 770 2GB / AMD® Radeon™ R9 270 2GB or better

DirectX: Version 11

Storage: 80 GB available space

Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

Additional Notes: Dual-analog gamepad

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم! لطفا برای مشاهده ی لینک های دانلود، بر روی مربع خالی کلیک کنید تا عدم ربات بودن شما تایید شود!

ADs

دانلود بازی NBA 2K20 برای کامپیوتر – نسخه CODEX

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو