مرکز خرید زورلو، مجتمعی گران و مجلل در شهری نیمه آسیایی

مرکز خرید زورلو، مجتمعی گران و مجلل در شهری نیمه آسیایی


منبع: همگردی

456

1398/6/15

15:06


برای مسافرت به گوشه و کنار جهان می توان اهداف مختلفی را مشخص کرد. عده ای در دنیا دوست دارند تا در اولین فرصت فراغت خود سری به نقاط تاریخی و باستانی جهان بزنند و از میراث برجای مانده بر روی این کره خاکی بازدید بعمل آوردند. گروهی دیگر تمایل به حضور در اقلیم های طبیعی نظیر جنگل ها و سواحل مشهور جهانی دارند و گروهی دیگر نیز تنها دلشان می خواهند یک جای عجیب و غریب را بر روی نقشه جغرافیایی پیدا کنند و به سوی آن حرکت و به قولی ماجراجویی تازه را برای خود ایجاد کنند و اما دسته دیگری را نیز می توان بین تمامی گردشگران و توریست های مختلف جهانی پیدا نمود که تنها برای ارضای حس خرید و گشت و گذار در میان بازارها و مراکز خرید معتبر موجود در اقصی نقاط دنیا، سفر خود را ترتیب می دهند که این مطلب اختصاص به این نوع از گردشگران و دوستان گرامی خواهد داشت! مرکز خرید زورلو استانبول نام یکی از همین مقاصد بزرگ تجاری و خرید ساخته شده با معماری کاملا منحصر به فرد و چشم نواز در مهمترین شهر ترکیه یعنی استانبول است که می توان با حضور در آن و کمی گشت و گذار در 5 طبقه طراحی شده برای این مرکز خرید فوق العاده گران و سوپر لوکس، با تعدادی از بهترین محصولات و برندهای روز جهان مواجه شد. پس، اگر شما نیز همچون ما علاقمند به آشنایی بیشتر با زورلو سنتر استانبول هستید، پیشنهاد می کنیم حتما در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

مرکز خرید زورلو استانبول

کمی در خصوص مرکز خرید زورلو سنتر

همانطور که گفتیم، مرکز خرید زورلو استانبول یکی از بهترین اماکن تجاری شهر استانبول بوده که از مساحتی بالغ بر 105 هزار مترمربع برخوردار است و در آن نزدیک به 205 غرفه و فروشگاه مختلف ایجاد شد. این مرکز خرید فوق العاده که در حوالی میدان تقسیم قرار گرفته، دارای 5 طبقه هست که به ترتیب عبارتند از: طبقه 3- برای پارکینگ مجموعه، طبقه 2- مخصوص متروی شهری، طبقه 1- مختص به بسفر و طبقه همکف که به آن طبقه میدان نیز گفته می شود. بد نیست بدانید بسیاری از برندهای مطرح دنیا برای نخستین بار شعب و فروشگاه های نمایندگی خود را بصورت کاملا انحصاری در زورلو سنتر استانبول ایجاد و افتتاح نموده اند؛ همچون برند نام آشنا و محبوب اپل که اولین نمایندگی خود در کل کشور ترکیه را به شکل و شمایل یک فروشگاه مکعبی بنا نهاد. البته شهرت و محبوبیت بالای این مرکز خرید کاملا گران قیمت تنها به خاطر وجود تکه ای از برندهای مطرح جهانی در آن نیست و می توان از جمله شاخص های دیگری که در راستای شناخته شده تر کردن این مجموعه تاثیرگذار بوده، به رستوران های بسیار باکیفیت، کافی شاپ های سوپر لوکس، هتل اقامتی 5 ستاره و مجموعه های تفریحی موجود در آن نظیر شهربازی، کلوب های ورزشی، سینما و همچنین فضایی مخصوص جهت برپایی بزرگترین نمایشگاه هنری در شهر استانبول که اغلب با برگزاری کنسرت های مختلفی نیز همراه است، اشاره نمود. در خصوص هزینه های موجود در مرکز خرید زورلو استانبول نیز باید بگوییم، وارد شدن به این مرکز خرید یعنی چشم پوشی بر روی صرفه جویی و ولخرجی های بسیار گزاف و خارج از حد تصور برای حاضران و بازدیدکنندگان این مجمتع تجاری منحصر به فرد! توجه داشته باشید که اگر به دنبال کاهش هزینه های خود در سفر هستید، حتما از رفتن به زورلو سنتر استانبول اجتناب کنید، چرا که حتی خریدن یک لباس ساده و یا یک شی نه چندان جذاب هم می تواند برای شما بسیار پر هزینه باشد، اما اگر از جمله گردشگران و مسافرانی هستید که به لحاظ مالی هیچگونه مشکلی برای خرج کردن در طول سفر ندارید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به مرکز خرید زورلو استانبول بزنید و از نزدیک با دنیایی رنگارنگ و کیفیت غیر قابل انکار بهترین برندهای دنیا در زمینه های مختلف مد و پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات آشنا شوید.

مرکز خرید زورلو استانبول 2

معماری زورلو سنتر

به جرات می توان گفت گردشگران می توانند حتی در صورت عدم خرید خود از زورلو سنتر استانبول واقعا باشکوه و مجلل در مساحت داخلی آن به گشت و گذاری کوتاه بپردازند و از آن به عنوان یکی از اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری موجود در سفر چند روزه خود یاد کنند. مجتمع تجاری، اداری و مسکونی زورلو سنتر توسط معماران حرفه ای همچون تابانلیوگلو و امره آرولات در سال 2013 میلادی ساخته شده و از همان ابتدا زمزمه هایی مبنی بر یگانه بودن نوع معماری و سبک ساختاری مرکز خرید زورلو استانبول به گوش می رسید تا اینکه بالاخره مردم بومی و غیر بومی این نقطه از جهان همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه این مکان، به عینه شاهد برگی دیگر از هنر ساخت و ساز جهانی بودند! مجتمعی که ما بارها تا به این قسمت مطلب از آن به عنوان زورلو سنتر استانبول یاد کرده ایم، در حقیقت یک شهرک کوچک اما بسیار باکلاس و فول امکانات بحساب می آید که از 5 ساختمان چهار طبقه ای برخوردار شده و هر کدام از ساختمان های ایجاد شده در آن نیز مربوط به یکی از بخش های اداری، مسکونی و همچنین تجاری هستند. البته که تمام این بخش ها با یکدیگر در ارتباط هستند و نهایتا در میدان عمومی زورلو سنتر به همدیگر پیوند زده شده اند. نوع سبک و سیاقی که مهندسان برای ساخت مرکز خرید زورلو استانبول در نظر گرفتند، واقعا به نوبه خود هم در کل کشور ترکیه بی همتاست و هم به ندرت می توان سازه ای را مشابه آن در جای دیگری از این کره خاکی پیدا نمود. شکل و شمایل ظاهری این مرکز خرید مشهور و محبوب در اروپا همچون بازی با خطوط هندی متعدد بوده و گویی که در هر لحظه آسمان ترکیه را بارها و بارها اسیر فاکتورهای زیبایی و جذابیت های بصری خود کرده است. نکته دیگری که می توان در خصوص طراحی و معماری منحصر به فرد و مجذوب کننده زورلو سنتر استانبول به آن بپردازیم، این است که گروه طراحان فضای داخلی این مجموعه برای تزئین و دیزاین هرچه بهتر، از چیزی بالغ بر 200 گونه مختلف گیاهی و همچنین 68 گونه متفاوت درختی استفاده کرده که در مجموع چیزی نزدیک به 20 میلیون دلار برای این منظور خرج شده که البته ناگفته نماند هزینه کردن این میزان بودجه جهت ایجاد یک فضای صمیمی و دلربا در مرکز خرید زورلو استانبول بسیار موفق آمیز بوده و خیلی زود با راهکارهای اقتصادی مناسب این مبلغ به جیب سرمایه گذاران این مجتمع تجاری، اداری و مسکونی بازگشته است.

طراحی و معماری منحصر به فرد زورلو سنتر

هتل رافلز - Raffles Hotel

علاقمندان به اقامت در هتل های فول آپشن و تمام عیار جهان بد نیست، بدانند که هتل رافلز یکی از همین مکان های اقامتی بسیار شایسته در ابعاد بسیار وسیع بین المللی هست. این هتل دارای 5 ستاره طلایی بر بلندای تمام افتخارات خود بوده و در سال 2017 میلادی نیز از آن به عنوان یکی از بهترین هتل های کل دنیا یاد شده است. هتل رافلز درست جنب مرکز خرید زورلو استانبول واقع شده و می توان از تک تک طبقات آن به یک چشم اندازی شگرف و دوست داشنتی از شهر پر تب و تاب استانبول دست پیدا کرد. گردشگران و مسافران شهر استانبول توجه داشته باشند که هزینه هر شب اقامت در این مکان پنج ستاره چیزی بین 270 تا 430 دلار هست که از این حیث قطعا نمی تواند اقامتگاهی مناسب برای طیف گسترده ای از گردشگران و توریست های عزیز سفر کرده به شهر استانبول به حساب آید.

هتل رافلز - Raffles Hotel

معرفی تعدادی از برندهای فعال در زورلو سنتر

همانطور که عنوان کردیم، بخش تجاری مرکز خرید زورلو استانبول متشکل است از 205 غرفه و فروشگاه کاملا معتبر از برندهای مطرح جهانی در زمینه های مختلف کاری همچون پوشاک و لوازم کودک، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مد و لباس، لوازم الکترونیکی و دیجیتال، جواهرات و ساعت که در این بخش از مطلب قصد معرفی تعدادی از آن را برایتان کرده ایم.

مرکز خرید زورلو استانبول 3

پوشاک و لوازم کودک

برای تهیه پوشاک و لوازم مورد نیاز کودکان بهتر است سری به طبقه 2- در مرکز خرید زورلو استانبول بزنید و از نزدیک با تعدادی از بهترین فروشگاه های فعال در این زمینه مواجه شوید که عبارتند از: جاکادی (Jacadi)، بربری چیلدرن (Burberry Children)، جوکر تویز (Jocer Toys)، اوشکوش، تارتین ات چاکلیت (Tartine Et Chocolat)، جوکر (Jocer)، ایمجیناریوم (Imaginarium)، مادر کر (MotherCare) و نانان (Nanan).

مرکز خرید زورلو استانبول 4

کیف و کفش

برای خرید بهترین کیف و کفش های تولید شده در جهان آن هم از بهترین برندهای مطرح دنیا می توان سری به طبقات همکف و 1- زورلو سنتر استانبول بزنید و از نزدیک با فروشگاه هایی همچون مسافر (Mosafer)، آلدو (Aldo)، وانپن (Kwanpen)، دیوارس (Divarese)، آیگنر (Aigner)، هوتیک (Hotic)، واریو (Vario)، موکاسینی (Mocassini) و سوپر استپ (SuperStep) که در طبقه 2- واقع شده، مواجه شوید.

مرکز خرید زورلو استانبول 5

لوازم خانگی

در مرکز خرید زورلو استانبول نزدیک به 14 فروشگاه فعال در زمینه خرید و فروش لوازم و سایر منسوجات مورد نیاز خانگی به چشم می خورند که عمدتا می توان در طبقات اول و یا همکف به این دسته از فروشگاه های لوازم خانگی دست پیدا نمایید. تعدادی از بهترین این فروشگاه ها عبارتند از: دوکسیانا (Duxiana)، پنلوپه (Penelope)، چاکرا (Chakra)، اینساید (Inside) و انگلیش هوم (English Home).

مرکز خرید زورلو استانبول 6

لوازم آرایشی و بهداشتی

در کل طبقات مرکز خرید زورلو استانبول تنها 12 فروشگاه کوچک و بزرگ از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی قرار گرفته که نام تک تک آن ها به این شرح است: آودا (Aveda)، گرتیس (Gratis)، کیلز (Kiehls)، سوکرو دودو (Sukru Dudu)، آتلیر ربول (Atelier Rebul)، جو مالون (Jo Malon)، سویل (Sevil)، اِی زد (EZ)، هند ای هالوک (Handehalk)، مموریال ولنس (Memorial Wellness)، مک (M.A.C) و ایوروشه (Yves Rocher)

مرکز خرید زورلو استانبول 7

مد و لباس

یکی از شاخصه های اصلی موجود در زورلو سنتر استانبول که سبب شهرت بسیار بالای آن در کل اروپا شده، وجود انواع و اقسام برندهای فعال و مطرح در عرصه های مد و لباس بوده که می توان تنها با کمی وقت گذاشتن برای گشت و گذار میان طبقات تجاری این مجتمع خرید و مواجه شدن با 67 فروشگاه و شعبه معتبر از بهترین تولید کنندگان در زمینه پوشاک در این سنتر شاپ شهر استانبول با لباس های گران قیمت و همچنین مقرون به صرفه نیز رو به روش شد که در ادامه به معرفی تعدادی از فروشگاه های گران و شعب متوسط و ارزان قیمت این مرکز خرید خواهیم پرداخت. ناگفته نماند که زورلو سنتر می تواند برای تمام کسانی که به اصطلاح برندباز هستند در زمینه پوشاک خود، یک مقصد فوق العاده ایده آل قلمداد شود. فروشگاه های گران قیمت این مرکز خرید شامل موارد زیر هستند: دیور (Dior)، بربری (Burberry)، لوئیس ویتون (Louis Vuitton)، فِندی (Fendi)، دولچه اند گابانا (Dolce & Gabbana). فروشگاه های متوسط و مقرون به صرفه زورلو سنتر استانبول عبارتند از: کوتون (Koton)، گپ (Gap)، دیزل (Diesel)، منگو (Mango)، اچ اند ام (H&M)، ولنتینو (Valentino)، ویکتوریا سکرت (Victoria Secret).

مرکز خرید زورلو استانبول 8

لوازم الکترونیکی و دیجیتال

برای دستیابی به فروشگاه های فعال در زمینه های الکترونیک و دیجیتال لازم نیست که کل طبقات زورلو سنتر استانبول را زیر و رو نمایید، زیرا تنها 5 فروشگاه یا بهتر است بگوییم شعبه فعال در زمینه های الکترونیکی و دیجیتالی در این مجموعه تجاری قرار گرفته که تازه دوتا از آن ها نیز متعلق به کمپانی نام آشنای اپل است که همچون شعبه اصلی این برند محبوب جهانی در نیویورک از ظاهری مکعبی برخوردار شده و یکی از آن ها در طبقه 2- و دیگری در طبقه 1- مستقر شده اند. البته به جز دو فروشگاه اپل استور شما می توانید در طبقه اول از مرکز خرید زورلو استانبول نیز با غرفه هایی همچون وستل (Vestel)، هارمان (Harman) و بیمکس (Bimeks) نیز مواجه شوید.

مرکز خرید زورلو استانبول 9

جواهرات و ساعت

در زورلو سنتر استانبول نیز نزدیک به 20 شعبه و فروشگاه از بهترین برندهای طراحی و تولید کننده جواهرات و ساعت وجود دارند که می توان در بین تمامی محصولات چشم نواز آنان هم با کالاهایی بسیار لوکس و گران مواجه شد و هم با جواهرات و ساعت هایی نسبتا ارزان تر و کم کیفیت تر که تعدادی از این شعبه ها عبارتند از: بولگاری (Bulgari)، تیفانی اند کو (Tiffany & Co)، آگاتا پاریس (Agatha Paris)، مونت بلنک (Mont Blanc).

مرکز خرید زورلو استانبول 10

آشنایی با برخی از امکانات رفاهی موجود در زورلو سنتر

شاید بد نباشید گردشگران و مسافران شهر استانبول بدانند که در بازدید خود از زورلو سنتر استانبول با چه امکانات و خدمات رفاهی متنوع و گسترده ای رو به رو می شوند که در این بخش ما به معرفی تنها بخش کوچکی از پتانسیل های آرامش بخش به کار رفته شده در کل این مجموعه اشاره خواهیم کرد.

باجه اطلاعات: پیش از آنکه بخواهید جهت گشت و گذار و بازدید از طبقات مختلف زورلو سنتر استانبول اقدام نمایید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به باجه های اطلاعات در نظر گرفته شده در 3 بخش مختلف آن بزنید و به اطلاعات مغتنمی در خصوص قسمت های گوناگون این مجموعه چند منظوره دست پیدا کنید. شایان ذکر است که باجه های اطلاعاتی زورلو سنتر در بخش هایی نظیر ورودی طبقه مترو، ورودی طبقه بسفر و همچنین ورودی طبقه میدان قرار گرفته و در آن افرادی از ساعت 10 صبح لغایت 22 شب آماده خدمت رسانی به شما حاضران هستند.

اتاق مخصوص خانواده: یکی از ویژگی های فوق العاده ممتاز زورلو سنتر، برخورداری از تعدادی اتاق جهت استراحت خانواده ها یا به عبارتی همان اتاق های مخصوص مادران و کودکان بوده که می توان در طبقات گوناگونی از این مجتمع تجاری همچون طبقه همکف، طبقه 2- و طبقه -1 با تعدادی از این فضاهای آرام و دنج مواجه شد.

نمازخانه و آسانسور: خوشبختانه با توجه به مسلمان بودن عده زیادی از اهالی شهر استانبول، در زورلو سنتر استانبول دو نمازخانه در نظر گرفته شده که یکی برای بانوان است و دیگری برای آقایان و همه می توانند از این دو مکان در زمان فعال بودن مجتمع، استفاده نمایند. از دیگر نکته های نه چندان مهم، به کار بردن چندین آسانسور جهت جا به جایی بازدیدکنندگان و همچنین افرادی است که از توان جسمی کمتری نسبت به سایرین برخوردار هستند.

خودپرداز بانکی: در سرتاسر مرکز خرید زورلو استانبول باجه های خودپرداز بانکی (ATM) در نظر گرفته شده که تنها قابل استفاده برای کاربرانی است که از کارت اعتباری بانک های کشور ترکیه استفاده می کنند.

ویلچر: از دیگر امکانات رفاهی قابل تحسین در مرکز خرید زورلو سنتر شهر استانبول می توان به وجود تعدادی ویلچر یا همان صندلی های چرخ دار اشاره کرد که قطعا برای آن دسته از بازدید کنندگان و علاقمندان این مجموعه بسیار دیدنی و جذاب که از توان راه رفتن برخوردار نیستند، کاملا مفید خواهد بود.

پارک مخصوص کودکان: درست در طبقه همکف زورلو سنتر استانبول یک محدوده مشخص و کاملا ایمن در فضایی باز همچون یک پارک خانوادگی برای بازی و سرگرم شدن کودکان در نظر گرفته شده که البته مدیران این مجتمع تجاری ترکی در شب های گرم و پر هیجان استانبول از این فضا جهت برگزاری کنسرت های گوناگون استفاده می کنند و توصیه می کنیم اگر روزی سری به زورلو سنتر زدید، حتما از این پارک نیز بازدید بعمل آورید.

باجه های تلفن عمومی: برای ایجاد ارتباط در مرکز خرید زورلو سنتر حتما نیازی نیست که دارای گوشی تلفن همراه باشید و می توانید به وقت نیاز با استفاده از کارت های اعتباری و یا کارت های در نظر گرفته شده برای تلفن های عمومی از تمام باجه های تلفن های همگانی این مجموعه تجاری، اداری و مسکونی بهره ببرید.

قسمت گمشده ها: برای پیدا کردن وسایل و اشیایی که گمان می کنید در هنگام حضور در زورلو سنتر استانبول آن ها را گم کرده اید، می توانید در کمال خونسردی سری به ایستگاه نگهبانی در طبقه 1- این مجتمع تجاری بزنید و در خصوص شی مفقودی از نگهبانان این ایستگاه که به قسمت گمشده ها دسترسی دارند، پرس و جو نمایید.

استفاده از دربان ها: در مرکز خرید زورلو سنتر چندین و چند دربان جهت کمک به شما گردشگران و مشتریان این مجموعه در نظر گرفته شده که شما می توانید از طریق آنان ظرف مدت زمان ناچیزی بلیط هواپیما رزرو نمایید، تاکسی و یا ماشین های اجاره ای درخواست کنید و حتی خریدهای خود را نیز در سیوباکس این دربان ها به امانت گذاشته و به سراغ سایر خریدهای خود بروید.

پارکینیگ مجموعه: مرکز خرید زورلو استانبول دارای پارکینگ نسبتا بزرگی با قابلیت پذیرش 2200 خودرو است که شما می توانید در صورت تمایل برای جلوگیری از اتلاف وقت خود و همراهانتان جهت پارک کردن وسیله نقلیه شخصی، ماشین خود را در مقابل ورودی های زینجیرلیکویو و یا لِوازیوم پارک کنید تا ماموران زورلو سنتر وسیله شما را به پارکینگ منتقل نمایند.

خطوط اینترنت رایگان و پر سرعت: تقریبا تمام نقاط پایین و بالای زورلو سنتر از پوشش قوی و پر سرعت خطوط اینترنتی برخوردار بوده و شما می توانید در مدت زمان حضور خود با استفاده از وای فای رایگان این مجموعه به تمام کارهای شخصی خود با سیستم هایی که در اختیار دارید، بپردازید. توجه داشته باشید که برای هر فرد بالغ تنها 500MB حجم مصرفی در نظر گرفته خواهد شد!

امتیازات تخفیفاتی: تمام آن دسته از گردشگران و مسافران غیر بومی ترکی که به شهر استانبول و همچنین مرکز خرید زورلو سنتر مراجعه کرده اند، می توانند با حضور و معرفی خود به باجه اطلاعاتی جنب ورودی لواریوم از تخفیفات مالیاتی قابل توجهی برخوردار شوند.

پاوربانک: بد نیست بدانید که می توانید در زمان حضور خود در زورلو سنتر استانبول به محض تمام شدن باتری گجت های هوشمندی که با خود به همراه دارید، سری به باجه های اطلاعاتی این مجموعه تجاری و تفریحی بزنید و با گرو گذاشتن کارت معتبری از خود همچون کارت ملی، یک دستگاه پاوربانک جهت شارژ کردن وسایل هوشمند خود بصورت امانی دریافت نمایید.

کالسکه کودک: درست در بخش ورودی تعدادی کالسکه کودک برای آن دسته از بازدیدکنندگان و خریدارانی که همراه با کودک خردسال خود راهی زورلو سنتر شده اند، در نظر گرفته شده که می توانید بصورت کاملا رایگان و مجانی از آن ها استفاده نمایید.

بخش خدمات پزشکی و درمانی: آخرین امکان رفاهی نیز وجود یک بخش پزشکی با نیروهای متخصص درمانی در مرکز خرید زورلو سنتر بوده که می توانید در صورت بروز حادثه و یا مشکل حاد و مزمن، فورا از تیم پزشکی استفاده نمایید.

امکانات رفاهی موجود در زورلو سنتر شهر استانبول

امکانات تفریحی موجود در مرکز خرید زورلو سنتر

در کنار تمام فروشگاه های تجاری و امکانات رفاهی قابل توجهی که در سرتاسر مجموعه به چشم می خورند، یکسری بخش های تفریحاتی نیز برای حاضران و بازدیدکنندگان این مجموعه جذاب از شهر استانبول در نظر گرفته شده که تعدادی از آن ها به شرح زیر هستند:

سینما ماکسیموم

ماکسیموم یک برند زنجیره ای از سینماهای مختلف موجود در شهر استانبول است که در اغلب بخش های آن دارای سالن های سینمایی مجهز و نسبتا بزرگی بوده که یکی از این سالن ها با میزان گنجایش 1548 نفری در طبقه 1- زورلو سنتر قرار گرفته است. این سالن سینمایی از مجموعه ماکسیموم در مجموع، دارای دو تالار اختصاصی و 14 تالار عمومی بوده که می توان با حضور در آن به دنیای وسیع و بی انتهایی از جدیدترین و باکیفیت ترین فیلم های روز دنیا دست پیدا کرد.

امکانات تفریحی موجود در مرکز خرید زورلو سنتر

مجموعه ورزشی Zone Training

علاقمندان به رشته های مختلف ورزشی نظیر فیتنس، بدنسازی، اتاق ماساژ می توانند در زمان حضور خود در مرکز خرید زورلو استانبول به طبقه همکف آن مراجعه کرده و از مزایا و امکانات این مجموعه ورزشی کاملا تجهیز شده نهایت استفاده را بعمل آورند.

امکانات تفریحی موجود در مرکز خرید زورلو سنتر 2

شهربازی فان لوفت

درست در طبقه نخست مجموعه، یک شهربازی فوق العاده جذاب و دوست داشتنی قرار گرفته که می توان هم از اسباب بازی های آن نظیر پلی استیشن، بولینگ، لیزر تگ و سایر بازی های کامپیوتری استفاده کرد و هم سری به پارک مخصوص کودکان که در همین شهربازی قرار گرفته، زد. البته از قلم نیفتد که می توان در کنار استفاده از تمام ظرفیت های تفریحی فان لوفت (Funloft) از محیط آن با هماهنگی قبلی جهت برگزاری جشن تولد کودکان نیز استفاده کرد.

امکانات تفریحی موجود در مرکز خرید زورلو سنتر 3

مرکز هنری PSM

همانطور که در بخش های نخست این مطلب نیز به آن اشاره کوچکی داشتیم، مرکز هنری پی اسم ام بزرگترین نمایشگاه هنری موجود در شهر استانبول بحساب می آید و درست در داخل مجموعه تجاری، اداری و مسکونی زورلو سنتر واقع شده است. این نمایشگاه وسیع دارای دو تالار بزرگ و کوچک با زمینه های کاربردی کاملا متفاوت بوده و از سالن بزرگتر آن جهت برگزاری بهترین و باشکوه ترین کنسرت های موسیقی و از سالن کوچکتر آن نیز برای اجراهای نمایشی که معمولا با استقبال کمتری در مقایسه با دیگر سالن این مرکز هنری مواجه می شود، بهره گیری بعمل آورده می شود. لازم است بدانید سالن بزرگتر Zurlu Center PSM از 770 صندلی در بخش نمایشی و 2300 صندلی در بخش مربوط به اجرای کنسرت ها و سالن کوچکتر آن نیز که اغلب آن را به اسم دراما استیج خطاب می کنند، تنها از 717 صندلی برای برگزاری اجراهای نمایشی و موسیقیایی برخوردار شده است. البته ناگفته نماند بزرگترین مرکز هنری شهر استانبول دارای بخش های متنوع دیگری از قبیل بخش هنرهای محلی برای اجراهای عمومی، بخش هنرهای نمایشی، نمایشگاه های مختلف و سایر مجموعه های جذاب و دیدنی دیگر نیز هست.

امکانات تفریحی موجود در مرکز خرید زورلو سنتر 4

عناوین و افتخارات اخذ شده

بدیهی است که در بازار پر تلاطم تجاری و اقتصادی امروز، مراکز خرید برجسته و سوپر لوکس جهانی از جوایز و افتخارات متعددی بهره مند شوند که زورلو سنتر استانبول نیز به دلیل داشتن بسیاری از فاکتورهای مهم رفاهی، تفریحی و همچنین تجاری در بستر خود توانسته، تعداد بیشماری از این جوایز ارزشمند را نصیب خود و شهر استانبول نماید که گوشه ای از این عناوین و جوایز به این ترتیب ذکر شده اند:

-موفقیت زورلو سنتر در سال 2008 جهت اخذ چندین جایزه مهم در زمینه های مناظر شهری

-موفقیت زورلو سنتر در سال 2009 جهت کسب جایزه ویژه املاک آفریقایی و اروپایی

-برنده شدن مرکز خرید زورلو سنتر در سال 2010 در دو فستیوال جهانی معماری و طراحی سبز

-موفقیت در اخذ افتخار و جایزه برنامه ریزی شهری از سوی موسسه معتبر MIPMI

-دریافت عنوان بهترین مرکز خرید سال 2014 از سوی موسسه معتبر MIPMI

عناوین و افتخارات اخذ شده توسط زورلو سنتر از شهر استانبول

خوشمزه ترین بخش های مرکز خرید زورلو

کافی شاپ ها

هیچ چیز بهتر از خوردن یک نوشیدنی گوارا آن هم بعد از کلی گشت و گذار و خرید خصوصا برای خانم ها نخواهد بود! که برای این منظور، شما عزیزان می توانید به یکی از کافی شاپ های زورلو سنتر همچون کافه استارباکس در طبقه 2-، کافه نرو در طبقه 1-، کافه ویفل استاپ در طبقه 1-، کافه کاپ آو جوی در طبقه 1- مراجعه نمایید.

کافی شاپ های زورلو سنتر

رستوران ها

برای پیدا کردن یک وعده غذای مناسب در نقطه ای همچون زورلو سنتر استانبول گزینه های زیادی پیش روی شما قرار گرفته که تنها کافی است یک کدام از آن ها را انتخاب کنید؛ غذای فست فودی یا غذای رستورانی! اگر انتخاب شما یک وعده غذای سالم رستورانی است، پس در این بخش همراه ما باشید تا با تعدادی از معروف ترین و باکیفیت ترین رستوران های فعال در این مجموعه گردشگر پسند تجاری آشنایی پیدا نمایید. این رستوران ها را عبارتند از: رستوران تامز کیچن با طبخ انواعی از غذاهای بین المللی در طبقه همکف، رستوران دونر استاپ در طبقه 1- ، رستوران ول دان با تهیه و پخت انواع غذاهای خوشمزه ایتالیایی و بین المللی در طبقه همکف، رستوران مورینی با ارائه بهترین غذاهای ایتالیایی و واقع در طبقه همکف، رستوران سوشی کو با بهترین سوشی های شهر استانبول و واقع در طبقه همکف.

رستوران های زورلو سنتر

فست فودها

در کل این مجموعه تجاری نیز می توان با شعب مختلفی از معتبرترین و محبوب ترین فست فودهای دنیا از قبیل فست فود برگر لب در طبقه همکف، فست فود مک دونالد در طبقه 1-، فست فود برگر کینگ در طبقه 1-، فست فود کی اف سی در طبقه 1- مواجه شد.

فست فودهای زورلو سنتر

برنامه های شاد و سرگرم کننده زورلو سنتر

در زورلو سنتر برنامه های مفرح و بسیار جذابی نیز برای سرگرم شدن شما بازدیدکنندگان و حاضران در نظر گرفته شده که ورکشاپ کودکان و برگزاری کنسرت های زنده تنها بخش کوچکی از این برنامه های از قبل تعیین شده، بحساب آورده می شوند. ورکشاپ کودکان که تنها مخصوص فعالیت ها و توانمندی های کودکان بوده و در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت 12 ظهر لغایت 14 در طبقه 2- این مجموعه برگزار می شود، سبب تحلیل و حتی استعدادیابی فرزندان خردسال شما خواهد شد و برنامه کنسرت های زنده نیز در همین دو روز هفته یعنی شنبه و یکشنبه از ساعت 12:30 الی 18:30 به اجرا در می آید.

برنامه های شاد و سرگرم کننده زورلو سنتر

مسیرهای منتهی به زورلو سنتر

برای رفتن به مرکز خرید زورلو استانبول که اتفاقا در بخش اروپایی این شهر قرار گرفته، راه های مختلفی را می توان عنوان نمود که ما در این قسمت تنها می توانیم در خصوص مترو و همچنین تاکسی های آنلاین صحبت نماییم.

استفاده از مترو: برای رفتن به مرکز خرید زورلو سنتر می توانید به راحتی از طریق ایستگاه متروی میدان تکسیم اقدام نمایید و با سوار شدن در متروهای این پایانه و پشت سر گذاشتن تنها سه ایستگاه، در ایستگاه گایرتپه (Gayrettepe) پیاده شده و از این نقطه به بعد با پیمودن مسیری حدودا 1.1 کیلومتری خود را به این مرکز خرید معتبر برسانید.

استفاده از تاکسی های آنلاین: با توجه به میزان تردد بالای گردشگران و همچنین اهالی شهر استانبول، در این نقطه تاکسی های آنلاین یا به عبارتی همان تاکسی های اینترنتی فراوانی به چشم می خورند که از جمله آن ها می توان به تاکسی اوبر، تاکسی کریم و همچنین بی تاکسی اشاره نماییم.

مسیرهای منتهی به زورلو سنتر

اطلاعات تکمیلی درباره زورلو سنتر

ساعات فعالیت مرکز خرید زورلو سنتر: همه روزه از ساعت 10 صبح لغایت 22

آدرس مرکز خرید زورلو استانبول: ترکیه، شهر استانبول، منطقه بشیکتاش، محله لوازیم، خیابان کورو

اطلاعات تکمیلی درباره زورلو سنتر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو