عوارض هاشور ابرو را بهتر بشناسید

عوارض هاشور ابرو را بهتر بشناسید


منبع: آرگا

456

1398/6/15

16:15


امروزه عوارض هاشور ابرو بر کسی پوشیده نیست. همانطور که هاشور ابرو دارای مزایایی است معایبی نیز دارد. معمولا برای رفع ایرادات ابرو از روش های مختلفی همانند هاشور ابرو استفاده می کنند.


در ایران مد و زیبایی روز به روز پیشرفت می کند و وارد صنعت جدیدی می شود. اگر در این زمینه سر رشته داشته باشید مطمئنا تغییرات را به راحتی مشاهده می کنید. امروزه برای از بین برداشتن ایرادات ابرو روش های متنوعی وجود دارد، که هاشور ابرو یکی از این روش ها می باشد.

هاشور ابرو برای طراحی ابرو استفاده می شود، به صورت ماندگار است که در زیبایی صورت نقش به سزایی دارد. عوارض هاشور ابرو نسبت به مزایای آن کمتر است، در نتیجه می تواند برای مرتب کردن ابروها از آن استفاده کرد. افراد بیشتری که از هاشور ابرو استفاده می کنند، از مدل و یا کم پشتی آن ناراضی هستند. در این میان تعدادی از مردم هستند که به دنبال زیباتر شدن ابروهای خود هستند. برای رفع تمام این مشکلات می توان از هاشور ابرو استفاده کرد. در ادامه به بررسی انواع هاشور ابرو و مزایای و معایب آن می پردازیم تا بتوانید بهتر انتخاب کنید.

عوارض و مضرات هاشور ابرو

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو یکی از روش های اصلاح ابرو است. از این روش می توان برای طراحی دائمی ابرو استفاده کرد. هاشور ابرو به این صورت است که ابروها رو با رنگ های مخصوص رنگ می کنند، تا به این وسیله ابروها پرپشت تر دیده شوند.

عوارض هاشور ابرو

روش انجام هاشور

برای انجام هاشور ابرو ابتدا باید اندازه پیشانی گرفته شود، سپس مدل انتخابی را توسط مداد ابرو و شابلون طراحی می کنند. بعد از طراحی مدل ابرو، به وسیله دستگاه هاشور کادر ابرو کشیده می شود و داخل آن را پر می شود. ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد تا هاشور ابرو کامل شود. برای اینکه هاشور ابرو تا دو سال ماندگار باشد باید تا ۳ ماه آن را ترمیم کرد.

فواید هاشور ابرو

مزایا و معایب هاشور ابرو

هاشور ابرو همانند دیگر روش های آرایشی دارای مزایا و معایبی است. در ادامه به توضیح مزایا و عوارض هاشور ابرو می پردازیم:

مزایای هاشور ابرو:

با استفاده از هاشور ابرو می توانید هر نقصی در ابروی خود را اصلاح کنید. حتی می توانید از آن برای اصلاح ابرو استفاده کنید. هاشور ابرو می تواند به طور کامل طبیعی ابروی شما را اصلاح کند. این روش همانند تاتوی ابرو دائمی است، در نتیجه در زمان آرایش احتیاج به  صرف زمانی برای مداد ابرو نخواهید داشت. از هاشور ابرو بیشتر برای زیبایی استفاده می شود.

هاشور ابرو و فواید آن

عوارض هاشور ابرو:

همانطور که گفتیم این روش دائمی است، یعنی اگر بعد از مدتی از مدل ابرو راضی نبودید نمی توانید آن را تغییر دهید. در نهایت همین عامل می تواند به عنوان یکی از عوارض هاشور ابرو شناخته شود. پس بهتر است در زمان استفاده از هاشور ابرو از انتخاب خود مطمئن شوید، سپس اقدام به انجام هاشور ابرو کنید. اگر بعد از مدتی از مدل ابرو خود پشیمان شده اید می توانید با استفاده از روش های پاک کردن تاتو استفاده کنید. این روش های دارای عوارض خطرناکی برای پوست است. همچنین همانطور که اشاره کرده ایم برای حفظ زیبایی باید هر چند وقت یکبار به ترمیم زیبایی اولیه احتیاج دارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو