کمک دو میلیون دلاری زوج بازیگر به کودکان مهاجر

منبع: ایران آرت

101

1398/6/16

02:01


ایران آرت: بلیک لایولی و رایان رینولدز علیه جداسازی کودکان مهاجر از خانواده‌هایشان در مرز آمریکا با مکزیک، موضع گرفته‌اند.

این زوج پرطرفدار، چهارشنبه شب اعلام کردند که دو میلیون دلار (۱.۶ میلیون پوند) به دو سازمان مختلف که برای حمایت از حقوق کودکان مهاجر فعالیت می‌کنند اختصاص داده‌اند: صندوق دفاع حقوقی و آموزش "انجمن ملی پیشرفت رنگین پوستان" (NAACP) و "مرکز جوانان برای حقوق کودکان مهاجر" (LDF).۲۷

به گزارش ایندیپندنت، لایولی و رینولدز در بیانیه‌ای رسمی گفتند شکرگزارند که توانسته‌اند به سازمان‌هایی که عده زیادی را یاری می‌دهند کمک کنند.

این زوج گفتند: "ما از تعهد صندوق دفاع حقوقی و آموزش انجمن ملی پیش‌برد افراد رنگین پوست و مرکز جوانان نسبت به نه تنها عدالت و دموکراسی، بلکه بشریت، تحت تاثیر قرار گرفتیم. در چند ساله گذشته، دید ما بازتر شده و به این درک رسیده‌ایم که باید هر کار ممکن را برای تقویت شفقت و همدلی در این دنیا انجام بدهیم. تاریخ همین حالا دارد نوشته می‌شود. ما شکرگزاریم که می‌توانیم به سازمان‌هایی کمک کنیم که صدای عده زیادی را به گوش همه می‌رسانند".

این زوج گفتند که اعانه‌هایشان به مصرف حمایت از "تلاش‌های جاری و رو به افزایش صندوق دفاع حقوقی برای تحکیم دموکراسی و پیش‌برد عدالت نژادی" خواهد رسید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو