پخش فصل هفتم خندوانه از نیمه دوم سال؟!

پخش فصل هفتم خندوانه از نیمه دوم سال؟!


منبع: نمناک

276

1398/6/16

15:08


بعد از حواشی متعدد درباره تعطیلی برنامه خندوانه معاون سیما از پخش فصل هفتم خندوانه در نیمه دوم سال خبر داد.

پخش فصل هفتم خندوانه از نیمه دوم سال؟!

فصل هفتم خندوانه از کی پخش میشود

اختتامیه فصل ششم خندوانه 16 فروردین ماه 98 با حضور جمعی از مهمانان و عوامل این برنامه برگزار شد و رامبد جوان بعد از ساخت شش فصل پربیننده از این برنامه اعلام کرد که تا مدتها خبری از ساخت فصل بعدی این برنامه نخواهد بود.

سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا برای تولد فرزندشان، شایعات زیادی را مبنی بر عدم ساخت فصل هفتم خندوانه رقم زد که توسط تهیه کننده این برنامه تکذیب شد و حالا معاون سیما در یک گفتگو خبر از پخش خندوانه جدید از نیمه دوم سال داد.

رامبد جوان با فصل هفتم خندوانه در تلویزیون

مرتضی میرباقری معاون سیما در یک گفتگو خبر از پخش برنامه هایی جدید در تلویزیون داد که پخش فصل هفتم خندوانه یکی از آنها بود.

برنامه خندوانه

رامبد جوان از کانادا به تلویزیون بازمیگردد

معاون سیما خبر از پخش برنامه هایی جدید در شبکه های مختلف سیما خبر داد که یکی از آنها برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان است که ششمین فصل آن نوروز 98 به پایان رسید و زمزمه هایی از منتفی شدن ساخت فصل بعدی آن به گوش رسید.

رامبد جوان

رامبد جوان با فصل هفتم خندوانه بازمیگردد

معاون سیما خبر از پخش فصل هفتم خندوانه در نیمه دوم سال داد و به احتمال زیاد بعد از بازگشت رامبد جوان و نگار جواهریان از کانادا ضبط این برنامه برای پخش از شبکه نسیم آغاز خواهد شد.

رامبد جوان

نمایش جدید رامبد جوان در راه است

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه چندماهی است که برای تولد دخترش راهی کانادا شده است و بعد از اتمام برنامه خندوانه تنها کار هنری اش انیمیشن نی نی و دادا در کانادا بود که در فضای مجازی منتشر شد و بعد از آن این کارگردان ، بازیگر و مجری کشورمان در تجربه ای جدید به سراغ تهیه کنندگی تئاتر رفت و به زودی با نمایش زیبایی گاهی زن است در ایران روی صحنه میرود.

سریال ستایش 3

پخش سریال ستایش 3 از تلویزیون

ترور خاموش، محکومین 2 ، 87 متر ، آسمان هوای باران دارد، نفوذ، پایتخت 6 ، مرضیه ، از سرنوشت، بچه مهندس 3 ، ستایش 3 ، سرباز ، فوق لیسانسه ها ، بهترین سال های زندگی ما از جمله سریال های جدیدی هستند که به زودی روی آنتن شبکه یک ، دو و سه سیما خواهند رفت.

زمان پخش فصل هفتم و جدید خندوانه در سال 98 اعلام شد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو