«خروج» ابراهیم حاتمی کیا کلید خورد

131

1398/6/16

16:42


فرامرز قریبیان، محمد فیلی، اکبر رحمتی و پانته‌آ پناهی‌ها بازیگرانی هستند که در «فیلم سینمایی خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا حضور خواهند داشت.

«خروج» ابراهیم حاتمی کیا کلید خورد

۱۲ دقیقه پیش
فرامرز قریبیان، محمد فیلی، اکبر رحمتی و پانته‌آ پناهی‌ها بازیگرانی هستند که در «فیلم سینمایی خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا حضور خواهند داشت.

«خروج» ابراهیم حاتمی کیا کلید خورد

به گزارش سلام سینما فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا ۱۳ شهریور در شهرستان گچساران کلید خورد. این فیلم پس از طی مراحل پیش تولید، امروز با حضور عوامل در گچساران جلوی دوربین رفت.

با آغاز فصل تابستان به طور معمول پیش تولید اکثریت آثار سینمایی که قصد حضور در جشنواره فیلم فجر را دارند آغاز شده و گمانه زنی‌ها درباره حضور و یا عدم حضور کارگردانان محبوب سینما صدر اخبار سینمایی قرار می‌گیرد.

در این میان حضور کارگردانان جوان در کنار اسامی با سابقه سینما باعث شده تا طی سالهای گذشته هیجان جشنواره فیلم فجر بالاتر از همیشه باشد، بزرگترین رویداد سینمایی کشور نشان داده که در ادوار پیشین خود استعدادهای جدیدی را به سینما معرفی کرده است.

حال با پایان یافتن نخستین ماه از تابستان امسال، برخی از کارگردانان و تهیه کنندگان سینما از آغاز پیش تولید آثار خود خبر داده و به احتمال فراوان اکثریت آنها مقصد نهایی رونمایی از فیلمشان را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر جستجو می کنند.

در این میان آغاز پیش تولید آثار فیلمسازانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا تنور جشنواره را به شدت داغ خواهد کرد، حاتمی کیا امسال با فیلم سینمایی خروج راهی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

این فیلم سینمایی بعد از «بادیگارد» و «به وقت شام»، سومین همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج با ابراهیم حاتمی کیا خواهد بود. «خروج» بیستمین فیلم ابراهیم حاتمی کیا در مقام کارگردان در سینمای ایران است.

«فرامرز قریبیان» بازیگر برجسته سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان اولین بازیگر فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا از سوی سازمان هنری رسانه ای اوج انتخاب شد. فیلم سینمایی «خروج» اولین همکاری فرامرز قریبیان و ابراهیم حاتمی کیا در سینمای ایران است.

پس از مشخص شدن نخستین بازیگر فیلم سینمایی خروج حال تمامی اهالی رسانه و علاقمندان به سینما در انتظار فهرست کامل بازیگران بیستمین ساخته سینمایی حاتمی کیا بودند تا اینکه محمد فیلی از حضور در این پروژه خبر داد. 

محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور در این فیلم گفت: 

به امید خدا فیلمبرداری خروج طبق زمانبندی اعلام شده از دهم شهریور ماه کلید می‌خورد، شروع فیلمبرداری از شهر دزفول بوده و در شهر‌های دیگر ادامه دارد. برای اولین بار است که در فیلمی از حاتمی کیا بازی می‌کنم، وی کارگردان صاحب سبکی است و به شخصه از این اتفاق بسیار خوشحال هستم.

وی درباره داستان فیلم سینمایی «خروج» اذعان کرد: خروج داستان ۸ تا ۱۰ مرد است که از دزفول سفر خود را آغاز کرده و راهی تهران می‌شوند، این افراد دو ماه و نیم در مسیر هستند و در این راه با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شوند، از نظر من خروج فیلم بسیار خوبی خواهد شد.

این بازیگر پیشکسوت درباره نقش خود در فیلم «خروج» اضافه کرد: من جزو یکی از همین مردان هستم، به نوعی از جمله نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی محسوب می‌شوم، این چند مرد در کشاکش این سفر همراه هم بوده و از اتفاقات بسیاری گذر می‌کنند.

وی درباره همبازی شدن با فرامرز قریبیان اضافه کرد: همکاری با فرامرز قریبیان اتفاق بسیار جذابی است، پیشتر قرار بود در فیلم مرگ پلنگ با وی همبازی شوم، اما به خاطر بازی در روزی روزگاری این شرایط فراهم نشد و کار به «خروج» ابراهیم حاتمی کیا رسید.

خروج- پانته آ پناهی ها

همچنین پانته آ پناهی ها به عنوان بازیگر فیلم سینمایی «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا انتخاب شد. فیلم سینمایی «خروج» اولین همکاری پانته آ پناهی‌ها و ابراهیم حاتمی کیا در سینمای ایران است.

عوامل فیلم سینمایی «خروج» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا، تهیه کننده: حبیب والی نژاد، مجری طرح و مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: علیرضا صالحی، مدیر فیلمبرداری: آئین ایرانی، صداگذار: علیرضا علویان، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، تدوین: عماد خدابخش، جلوه های ویژه میدانی: رضا ترکمان، جلوه های ویژه بصری: محمد برادران، طراح لباس: مارال جیرانی، طراح صحنه: مجید علی اسلام، منشی صحنه: آرزو قربانی، مدیر تدارکات: حیدرضا سرپیران
«خروج» بیستمین فیلم حاتمی کیا در مقام کارگردان است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو