هادی مرزبان: «دکتر نون» را روی صحنه می‌برم

منبع: برترین ها

93

1398/6/16

16:50


هادی مرزبان نویسنده، کارگردان و بازیگر ظهار کرد: برای بهمن ماه تئاتری را که سال‌ها در پی روی صحنه بردن آن بودن اجرا خواهم کرد. «دکتر نون» عنوان این نمایش است که نزدیک به ۱۰ سال است می‌خواهم آن را روی صحنه ببرم، اما هر بار بنا به دلایلی این امر میسر نشده است.

خبرگزاری صبا: هادی مرزبان نویسنده، کارگردان و بازیگر  ظهار کرد: برای بهمن ماه تئاتری را که سال ها در پی روی صحنه بردن آن بودن اجرا خواهم کرد. «دکتر نون» عنوان این نمایش است که نزدیک به ۱۰ سال است می‌خواهم آن را روی صحنه ببرم، اما هر بار بنا به دلایلی این امر میسر نشده است.

هادی مرزبان: «دکتر نون» را روی صحنه می‌برم

وی افزود: شهرام رحیمیان نمایشنامه این کار را نوشته و دلارا نوشین و محمد وفایی آن را تنظیم صحنه‌ای کرده‌اند. این کار پرسوناژ‌های متعدد دارد که سعی خواهد شد از بهترین ذخایر تئاتر برای جان بخشیدن به آنها بهره برده شود.

این کارگردان تئاتر درباره اجرای نمایش در خارج از کشور هم گفت: چندی پیش در آستانه امضای قرارداد برای اجرای نمایشی در خارج از کشور هم پیش رفتیم، اما در لحظه آخر متاسفانه این امر محقق نشد. در شرایط فعلی نیز با وضعیتی اقتصادی پیش آمده دیگر امکان کار کردن بسیار کم رنگ شده است.

وی درباره فعالیت‌های سینما و تلویزیون خود هم چنین توضیح داد: متاسفانه مدت هاست که خبری از این دو حوزه ندارم چون به اندازه‌ای این عرصه‌ها شخصی شده که امکان کار کردن کمتر شده است. همچنین پایین آمدن کیفیت فیلمنامه دلیل دیگری است تا حضور در آثار پیشنهادی را هم نپذیرم، برای همین نیز مرا کمتر در سینما و تلویزیون می‌بینید.

مرزبان در پایان تاکید کرد: آخرین بازی من در سینما به فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردان پوران درخشنده مربوط می‌شود.

عکس کنار خبر از حسین زهره وند است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو