در این نوشتار قصد بر این است که به معرفی فیلم های ایرانی محبوبی که همینک و به تازگی اکران شده اند بپردازیم. با این کار شما نیز می توانید با اطلاعات و آگاهی بهتری نسبت به انتخاب فیلم های مورد علاقه اتان تصمیم گیری کنید.

فیلم قصر شیرین

424678e1

شاید بتوان این فیلم را موفق ترین فیلم اکران شده این روزها دانست، با این که غیرکمدی و غیر طنز و در ژانر اجتماعی هم بوده. قصر شیرین در حالی که تقریبا 40 روز از اکران خود را پست سر گذاشته است. بالای 3 میلیارد تومان فروخته است.

نویسندگی و کارگردان این فیلم با رضا میرکریمی و بازیگران آن حامد بهداد, ژیلا شاهی, یونا تدین, نیوشا علیپور بوده اند. در خلاصه داستان قصر شیرین آمده است که: جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می‌رود، پس از دو سال به شهرش بازمی‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده‌است.

این فیلم در آغاز قرار بود که در اردیبهشت ماه امسال اکران شود ولی به گفته برخی ها، یکی از نهادهای انتظامی فقط به دلیل اینکه چند پلان از فیلم خوشایند آنها نیست مخالف صدور پروانه نمایش این فیلم بوده است. ولی در نهایت از امرداد ماه این فیلم به روی پرده رفت.

دریافت قانونی این اثر از وبسات کول دانلود: دانلود فیلم قصر شیرین

 

 

فیلم ایده اصلی

424678evve2

ایده اصلی فیلم محبوب دیگر این روزهای سینمای ایران است که از 16 مرداد اکران خود را آغاز کرده و تا این جا هم بیش از 2 میلیارد تومان فروخته است.

تهیه کننده, نویسنده و کارگردان این فیلم که با حضور جمعی از بازیگران ایرانی و خارجی و در کشورهای اسپانیا و آلمان فیلمبرداری شده است بر عهده آزیتا موگویی بوده است.

یک فیلم جدی و اجتماعی با محوریت جاه طلبی و زیاده خواهی های قشر طبقه متوسط جامعه است که این روزها بسیار فراگیر شده است. ایده اصلی در واقع مربوط به فساد مالی و پشت پرده مناقصات بین‌المللی و بزرگ در سطح کشور است.

لیست اسامی هنرپیشه های ایرانی و خارجی ایده اصلی بدین ترتیب می باشد:

بهرام رادان, مریلا زارعی, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, حسن معجونی, مهرداد صدیقیان

مانوس گاوراس (Manos Gavras ) – آندره آ ماچالکیدو (Andrea Machalekidou ) – ایرینا مانژوسوا (Iryna Manzhosova ) و با حضور افتخاری واروارا لارمو (Varvara Larmou )

دریافت مجاز این فیلم در سایت کول دانلود: دانلود فیلم ایده اصلی

 

 

فیلم نیوکاسل

424678ewwe3

نیوکاسل از جمله فیلم های دیگر موفق این روزهای سینمای کشور است. فیلمی از محسن قصابیان که در سال 95 ساخته شد و تا پیش از 26 تیرماه 98 رنگ اکران را به خود ندیده بود. این فیلم هم تا این جا به آمار فروش 2 میلیارد تومان دست یافته است.

در فیلم نیوکاسل که در خلاصه داستانش آمده است: قصه ساکنین یه خونه قدیمی که با خبرِ بازگشت صاحبخونه، درگیر ماجراهای مختلفی میشن، بهرام افشاری، سحر قریشی، حمید گودرزی، نسرین مقانلو، نیما شاهرخ شاهی، رز رضوی، مجید شهریاری، بابک نوری، محمد ذوقی، رضا نبیلو، ندا حسینی، رضا ناجی، داریوش اسدزاده، پژمان بازغی و امین مینایی به ایفای نقش پرداخته اند.

دریافت حلال این اثر: دانلود فیلم نیوکاسل

فیلم قسم

424678e464

آخرین فیلم محبوبی که قصد داریم در این پست به شما معرفی کنیم، "قسم" نام دارد. فیلمی به نویسندگی و کارگردانی محسن تنابنده و با بازی مهناز افشار، سعید آقاخانی، حسن پورشیرازی، حسین ملکی، مجتبی طباطبایی و گیتی معینی.

این فیلم که مراحل فیلمبرداری خود را از 12 مهر تا 17 آذر 1397 پشت سر گذاشت سرانجام از 9 امرداد 98 به روی پرده رفت و تا این جا نزدیک به 2 میلیارد تومان فروخته است.

در خلاصه داستان فیلم قسم آمده است که: به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو می گیرم طلاقت میدم جان یه دونه خترمونو قسم خوردم که بدونی این کارو می کنم به جان نیاز

دریافت مجاز و قانونی: دانلود فیلم قسم