مزوتراپی صورت

منبع: زیبامون

231

1398/6/17

12:56


مزوتراپی صورت یکی از اعمال پزشکی زیبایی به صورت غیر جراحی است ، که طی آن داروهای هومیوپاتیک که توسط پزشکان تجویز می ‌گردد ، وارد پوست می‌ شود.در ادامه با ما همراه باشید.

مزوتراپی صورت

 این روش که تا حدود زیادی ، روشی تهاجمی است ، با تزریق مخلوطی از عصاره های گیاهی ، مواد هومیوپاتیک ، داروها ، ویتامینها و سایر مواد حیاتی ، زیر یا داخل جلد پوست در مقادیر میکروسکوپی انجام می گیرد. اما کوکتل مزوتراپی چیست؟ از مزوتراپی در چه مواردی استفاده می شود؟ هزینه مزوتراپی صورت چقدر است؟ مزوتراپی صورت چند جلسه است؟ مدت اثر مزوتراپی چقدر است؟ این ها سوالاتی است که با خواندن ادامه این مقاله از رسانه تخصصی زیبایی و آرایش زیبامون ، پاسخ آنها را دریافت خواهید کرد ، پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

کوکتل مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی صورت یا کوکتل مزوتراپی در واقع یک درمان موضعی است که دقیقا در لایه میانی پوست که لایه مزودرم نام دارد ، انجام می پذیرد و تاثیر درمانی بیشتری نسبت به درمان عمومی و سیستمیک پوست دارد. به طورعمده ۵ گروه مواد در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرند:

  • ویتامین ها
  • آمینو اسیدها
  • نوکلئیک اسیدها
  • هیالورونیک اسید
  • مینرال

مزوتراپی برای هر مشکل و عارضه پوستی قابل انجام نیست ، در واقع مزوتراپی یک روش درمانی جدید می‌ باشد که در این روش ، دارو در قسمت های مختلف پوست تزریق می ‌شود. در واقع دارو به جای اینکه از راه دهان خورده شود ، مستقیما به داخل پوست تزریق می‌ شود و این تزریق های متعدد توسط دستگاه مزوتراپی در فواصل منظم در پوست ، صورت می گیرد.

 

 

از مزوتراپی در چه مواردی استفاده می شود؟

  • درمان لک و تیرگی‌‌های صورت
  • درمان گودی و کبودی زیر چشم
  • رفع غبغب زیر چانه و گردن
  • درمان سلولیت و افتادگی پوست اندام ها و صورت
  • جوان سازی پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • لیفت پوست صورت ودرمان چین و چروک‌ های سطحی پوست

توجه داشته باشید که مزوتراپی صورت برای جای جوش و رفع آن باید به صورت ترکیبی با درمان میکرونیدلینگ انجام پذیرد و در این مورد به تنهایی نمی تواند مثمر ثمر باشد.

 

 

 

هزینه مزوتراپی صورت چقدر است؟

هزینه مزوتراپی صورت ، براساس نوع عارضه یا مشکل پوستی شما و مقدار تزریق و نوع مواد تزریق شده به پوست متغیر است. این هزینه شامل دستمزد پزشک ، سرنگ مورد استفاده و مواد بی‌ حسی که احتمالا در ابتدای  کار برای بی حس کردن صورت شما به کار می ‌رود ، می‌ باشد.

 

مزوتراپی صورت چند جلسه است؟

حقیقت امراین است که تعداد جلسات درمانی در مزوتراپی صورت ، شدیدا به نوع مشکل یا عارضه پوستی شما و شدت آن بستگی دارد و نمی توان قبل از معاینه دقیق فرد ، تعداد جلسات درمانی را مشخص نمود. اما به طور کلی جلسات درمانی بسته به نوع و درجه مشکل شما از 2 تا 4 جلسه و در موارد حاد تر تا 6 جلسه نیز متغیر است.

 

 

مدت اثر مزوتراپی چقدر است؟

از آنجایی که ماده‌ تزریق شده به سطح پوست ، سریعا بر روی پوست تاثیر می‌ گذارد ، نتایج مزوتراپی ، پس از اولین جلسه درمانی قابل مشاهده هستند. با این وجود ، نتایج مزوتراپی موقتی هستند و برای حفظ نتایج ، نیازاست که مزوتراپی تکرار شود. معمولا توصیه می ‌شود که دو جلسه‌ درمانی اول طی یک ماه انجام شود و پس از آن ، جلسه درمانی سوم با فاصله زمانی سه ماهه باشد. سپس برای حفظ نتایج مزوتراپی کافی است این درمان را سالی یک بار تکرار کنید. البته فاصله زمانی بین جلسات درمانی ، مساله ای است که به نوع عارضه شما و نظر مستقیم پزشک متخصص بستگی دارد.

 

 

به طور کلی نظرات در مورد مزوتراپی صورت و نحوه تاثیر آن بر صورت افراد کاملا متفاوت است و این مساله رابطه مستقیم با انتخاب صحیح پزشک مورد نظر شما دارد. انتخاب یک مرکز درمانی با سابقه و پزشکی متخصص و مجرب می تواند تجربه مزوتراپی صورت را برای شما تجربه ای لذت بخش و توام با حس رضایت کامل سازد. پس به هنگام انتخاب مرکز درمانی و پزشک متخصص خود به رزومه و سابقه مرکز مد نظر توجه ویژه ای داشته باشید.

 

مطالب پیشنهادی:

چه چیزهایی را هرگز نباید به پوست صورت بزنیم؟

ترفندهای حرفه ای برای آرایش صورت سریع + عکس

فیشال صورت، آموزش تهیه بخور گیاهی جوان کننده برای پوست خشک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو