عزاداران حسینی ۱۱ زندانی را آزاد کردند

منبع: برترین ها

135

1398/6/17

14:19


هم زمان با فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، مردم عزادار با حضور پر شکوه در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌ها در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تهران نیز شرکت کردند و زمینه آزادی ۱۱ زندانی تهرانی از زندان‌های استان فراهم شد.

خبرگزاری ایلنا: منوچهر رحمانی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: همزمان با ایام ماه محرم ۱۰ زندانی مرد و یک زندانی زن با مبلغ بدهی ۵ میلیارد ریالی با کمک خیرین عزادار از زندان‌های استان تهران آزاد شدند.

عزاداران حسینی ۱۱ زندانی را آزاد کردند

وی افزود: ماه محرم فصل شکفتن لاله‌های مقاومت خونین اسلام است. از این ایام درس‌های بزرگی برای سازندگی و وسعت دل می‌گیریم پس به همین منظور با ورود نیکوکاران به عرصه حمایت از مددجویان بی بضاعت بدهکار و جرایم غیر عمد دراین شب‌ها شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی نیز خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: مردم می‌توانند از طریق واریز وجوه به شماره حساب ۱۴۱۴ بانک تجارت ویا شماره کارت‌های ۵۹۱۶-۹۹۶۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و ۵۵۱۹-۰۰۰۹-۸۳۷۰-۵۸۵۹ بانک تجارت به نام ستاد دیه استان تهران از طریق سایت نمایندگی به نشانی www.tehipro.ir و با شماره تماس‌های ۸۸۸۶۲۰۲۷ – ۸۸۸۶۱۸۶۳ و همچنین با مراجعه به دفتر نمایندگی واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم با فعالیت‌های این نمایندگی و نحوه اعطای کمک‌های مالی برای آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو