پروانه نمایش فیلم طلا با بازی هومن سیدی صادر شد

منبع: بلاکس آپ

116

1398/6/17

19:22


پروانه نمایش فیلم طلا با بازی هومن سیدی صادر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ایران، پروانه نمایش فیلم سینمایی طلا با بازی هومن سیدی صادر شده است. شما برای دیدن فیلم های ایرانی می توانید به بخش دانلود قانونی فیلم سینمایی بروید. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

جدیدترین ساخته پرویز شهبازی فیلم سینمایی طلا است که به تازگی پروانه نمایش آن صادر شده است. این فیلم اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در همان جشنواره نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد. احتمال می رود که فیلم طلا در فصل پاییز بر روی پرده های سینما برود. تهیه فیلم سینمایی «طلا» به صورت مشترک برعهده رامبد جوان و محمد شایسته بوده است. خلاصه داستان فیلم «طلا» به قرار زیر منتشر شده است.

چند جوان قصد راه‌اندازی رستورانی را دارند. در این میان پدر یکی از آن‌ها فوت کرده و مبلغ قابل توجهی پول نیز مفقود می‌شود.

فیلم سینمایی «طلا» به کارگردانی پرویز شایسته با حضور بازیگرانی مانند نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان ساخته شده است. پرویز شایسته اولین فیلم خود را در سال ۱۳۷۵ با نام «مسافر جنوب» ساخت. وی تاکنون فیلم‌های دیگری مانند «مالاریا»، «دربند»، «عیار ۱۴» و «نفس عمیق» را ساخته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو