بهبود رابطه زناشویی، روش تحریک نقطه جی

منبع: نی نی بان

152

1398/6/17

21:15


با آگاهی از نقاط حساس و کلیدی موجود در بدن همسر خود می‌توانید لذت بیشتری را به او هدیه دهید و رابطه‌ای با کیفیت داشته باشید. یکی از این نقاط ناشناخته، “نقطه جی” نام دارد که در کیفیت ارضا شدن خانم‌ها بسیار موثر است. از این‌رو در این مطلب قصد داریم شما را با نقطه جی و بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه جی، در خانم‌ها و آقایان آشنا کنیم.

نقطه جی
نقطه جی (G-Point) یا جی اسپات (G-Spot)، گرفته شده از اسم یک پزشک متخصصی آلمانی است که چند سال پیش به تشریح و بررسی این نقطه پرداخت. در یک جمله باید گفت که نقطه جی، ناحیه‌ای در قسمت جلویی واژن بوده که به عنوان ناحیه اهرمی واژن شناخته می‌شود. تحریک اصولی و درست نقطه جی می‌تواند تحریک فوق‌العاده جنسی، ارگاسم با لذت فراوان و انزال صحیح زن را به همراه داشته باشد.
برای خیلی از خانم‌ها، نقطه G ناحیه‌ای بسیار تحرک‌آمیز است که لمس آن برای آن‌ها لذت‌بخش است. برای خانم‌های دیگر، نقطه جی، قسمتی برآمده در واژن است که در صورت لمس، فرد احساس می‌کند که نیاز دارد به دستشویی برود. لازم به ذکر است که خیلی از خانم‌ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی‌کنند.

موقعیت نقطه جی
نقطه جی بیش از اینکه یک نقطه باشد، قسمتی لوبیایی شکل به اندازه یک سکه (قطر تقریبا ۲ سانتی‌متری) است که در دیواره قدامی (دیواره جلویی) واژن و در عمق تقریبی ۵ تا ۷ سانتیمتری از دهانه واژن قرار دارد. بافت نقطه جی نیز متفاوت از دیگر نقاط سطح درونی واژن بوده و ساختاری زبر و اسفنجی مانند آدامس جویده دارد.

بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه
پس از یافتن و اطمینان از تحریک‌پذیری نقطه جی در واژن خود، برای رابطه جنسی از پوزیشن‌های مناسب برای تحریک این نقطه استفاده کنید. برای تحریک نقطه جی، آلت تناسلی مرد باید به گونه‌ای قرار بگیرد که در زمان دخول با نقطه جی در تماس باشد و آن را تحریک کند. از طرفی ایجاد فشار در ناحیه جلویی واژن (استخوان لگن) می‌تواند به تحریک واژن زن کمک کند.
با توجه به محل قرارگیری نقطه جی، اندازه و شکل آلت تناسلی مرد، بهترین پوزیشن برای تحریک نقطه جی به شکلی است که لگن زن رو به بالا قرار بگیرد. از طرفی در صورتی که مرد از پشت دخول را انجام دهد، تحریک نقطه جی افزایش می‌یابد. در زیر بهترین پوزیشن‌ها را برای تحریک نقطه جی، به شما معرفی خواهیم کرد.
۱. پوزیشن داگی استایل (پوزیشن سگی)
در پوزیشن داگی استایل، زن می‌بایست دستان خود را کشیده و در برابر خود دراز کند، حالتی مانند یک کمان به بدن خود داده و زاویه‌ مطلوب برای دخول را کنترل کند. زاویه مناسب برای دخول به قد مرد و شکل آلت تناسلی او نیز بستگی دارد؛ برای مثال اینکه آلت مرد سر بالا باشد یا سر پایین می‌تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. با این وجود با مقداری تلاش و دقت می‌توانید مناسب‌ترین زاویه دخول برای تحریک نقطه جی را بیابید. بهترین چیزی که در مورد این پوزیشن وجود دارد این است که شما می‌توانید زاویه دخول را تا حد زیادی تغییر داده تا در نهایت تحریک بیشتری در نقطه جی صورت بگیرد.
نکته
به دلیل عمق دخول زیاد در پوزیشن داگی استایل، می‌بایست به دو نکته اساسی دقت کنید:
در صورتی که زن به صورت مداوم در حال تغییر زاویه برای پیدا کردن حالت مناسب باشد، ممکن است مرد زودتر از موعد به انزال برسد.
در صورتی که آلت تناسلی مرد بزرگ است، عمق دخول را کنترل کنید؛ زیرا این امکان وجود دارد که در این پوزیشن به دهانه رحم آسیب وارد شود.
۲. پوزیشن دختر سوارکار
نام دیگر این پوزیشن، «دختر گاوچران» است. در این پوزیشن زن به صورت برعکس روی مرد می‌نشیند و دخول همراه با حرکت زن انجام می‌شود. این پوزیشن به دو حالت زیر قابل انجام است:
زن روی پاشنه پا بنشیند و در حالی که دست‌ها را رو به عقب تکیه می‌دهد، به سمت بالا و پایین حرکت کرده و سرعت دخول را تعیین کند.
زن زانوهای خود را روی زمین گذاشته و رو به جلو خم شود و خود را روی بدن مرد به عقب و جلو بکشد تا دخول انجام شود.
نکته
در پوزیشن دختر سوارکار یا گاوچران، خانم‌ها بیش‌ترین کنترل را روی سرعت و نحوه دخول دارند.
مرد در این پوزیشن می‌تواند با نگه داشتن دستان خود زیر باسن همسرش، اندکی در انجام دخول و بالا و پایین کردن، به او کمک کند.
زن می‌تواند در این پوزیشن ثابت مانده و مرد حرکات رفت و برگشتی را انجام دهد. البته این حالت فشار زیادی را به عضلات مرد وارد می‌کند.
۳. پوزیشن مرد نشسته و زن خوابیده
در این پوزیشن زن به پشت، روی زمین می‌خوابد و مرد روی زمین زانو زده و روبه‌روی زن قرار می‌گیرد. زن باید پا‌های خود را روی دوش مرد قرار داده و مرد در حالی که کمی رو به عقب خم می‌شود، آلت تناسلی خود را رو به بالا نگاه حرکت دهد.
در پوزیشن مرد نشسته و زن خوابیده، تحریک نقطه جی به خوبی انجام می‌شود و مهم‌ترین نکته‌ای که در این پوزیشن وجود دارد، یافتن بهترین زاویه برای تحریک نقطه جی است. شما می‌توانید با توجه به احساسی که در هر لحظه دارید، زاویه را تغییر دهید.
نکته
در صورتی که مفاصل یا عضلات زن دچار آسیب یا درد است، بهتر است به جای قرار دادن پا روی دوش مرد، پا‌ها را روی زمین قرار دهد.
می‌توانید برای کاهش فشار روی عضلات، یک بالش زیر گودی کمر خود گذاشته و زاویه خود را تنظیم کنید.

نقطه جی در مردان
این محل در ناحیه پروستات آقایان قرار گرفته است. پروستات نیز در مردان در فاصله بین مقعد و قسمت انتهای بیضه‌ها قرار گرفته است. این فاصله که چیزی در حدود ۴ یا ۵ سانتی‌متر است میاندوراه نامیده می‌شود. حدود ۲.۵ تا ۷.۵ سانتیمتر داخل لبه مقعد، غده پروستات در زیر انگشت اشاره احساس می‌شود؛ محل نقطه جی اینجاست. برای تحریک این نقطه می‌توانید از دستکش لاتکس استفاده کرده و با وارد کردن انگشت خود به داخل مقعد مرد، به این نقطه رسیده و آن را به آرامی ماساژ دهید.

سخن آخر
در این مقاله به بررسی بهترین پوزیشن‌ها برای تحریک نقطه جی پرداخته شد؛ همان‌طور که ملاحظه کردید، در تمامی این پوزیشن‌ها به این نکته که زن بتواند موقعیت خود را در لحظه تغییر دهد، توجه شده است تا او بتواند به اوج لذت جنسی برسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو