چهره ها و افراد مشهور متولد 19 شهریور

منبع: ستاره

123

1398/6/18

02:44


نوزده شهریور سالروز تولد دو هنرمند کشورمان، رضا ایرانمنش و شاهین جمشیدی است. در این بخش با این بازیگر و مجری شهریورماهی کشورمان بیشتر آشنا می‌شویم.

چهره ها و افراد مشهور متولد 19 شهریور


ستاره |
سرویس چهره‌ها -
رضا ایرانمنش از چهره‌های دوست‌داشتنی هنر بازیگری در ایران و جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی است. شاهین جمشیدی نیز مجری جوان و جویای نام این روزهای تلویزیون ایران است. 

 

چهره ها و افراد مشهور متولد نوزده شهریور

در این بخش خلاصه ای از زندگی شخصی و حرفه‌ای رضا ایرانمنش و شاهین جمشیدی را می‌خوانیم. 


رضا ایرانمنش

چهره ها و افراد مشهور متولد 19 شهریور


رضا ایرانمنش متولد ۱۹ شهریورماه سال ۴۶ در جیرفت، بازیگر سینما و تلویزیون است. او دانش‌آموخته بازیگری از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران بوده و مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کرده است. رضا ایرانمنش سابقه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را دارد و در عملیات‌های متعددی حضور داشته است. در عملیات والفجر ۸ بود که او به علت استشمام گاز خردل جانباز شیمیایی شد و تا امروز با این عارضه دست و پنجه نرم می‌کند. ایرانمنش در ۱۹ سالگی و پس از شیمیایی شدنش ازدواج کرد و هم اکنون یک پسر بزرگ به اسم علی و یک دختر به اسم غزل دارد. از کار‌های رضا ایرانمنش می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی "شاهد عینی"، "کمین" و "سجاده آتش" اشاره کرد. او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی زیادی بازی کرده است که در میان آن‌ها می‌توان از "مردان آنجلس"، "لانه شیطان" و "ستایش" نام برد.


شاهین جمشیدی

چهره ها و افراد مشهور متولد 19 شهریور


شاهین جمشیدی متولد ۱۹ شهریورماه سال ۶۰ در لاریجان استان آمل، چهره شناخته‌شده تلویزیون در امر مجری‌گری است. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی کشاورزی دریافت کرده و امروز به عنوان یک چهره مطرح در قاب تلویزیون حضور دارد. شاهین جمشیدی فعالیت اصلی خود را از ۲۳ سالگی و با روزنامه‌نگاری آغاز کرد. پس از آن به رادیو دعوت شد و به دنبال درخشش او در رادیو، چهار سال بعد از طریق احسان علیخانی و علی زاهدی برای اجرای برنامه "محرمانه" که قرار بود از شبکه سه سیما پخش شود به تلویزیون معرفی شد. در ادامه او مجری برنامه "گزینه جوان" شد و عجیب نیست اگر مخاطبان و بخصوص نسل جوان او را بیشتر با اجرای این برنامه به یاد می‌آورند. به گفته خودش محبوبیت برایش مهمتر از مشهور شدن است و امیدوار است که مردم او را دوست داشته باشند. شاهین جمشیدی متاهل است و یک دختر به اسم "دیبا" دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو