فروش خانه وحشت ۱۶۳ ساله در استرالیا

منبع: برترین ها

140

1398/6/18

05:04


آیا تابحال احساس کرده اید که در مجاورت یک فیلم ترسناک زندگی کنید؟ این حالت به ویژه در خانه های قدیمی یا تاریکح رخ می دهد. به نظر می رسد استرالیایی ها اکنون می توانند چنین خانه ای را خریداری کنند. آن هم خانه ای 160 ساله.

انتخاب: آیا تابحال احساس کرده اید که در مجاورت یک فیلم ترسناک زندگی کنید؟ این حالت به ویژه در خانه های قدیمی یا تاریکح رخ می دهد. به نظر می رسد استرالیایی ها اکنون می توانند چنین خانه ای را خریداری کنند. آن هم خانه ای 160 ساله.

فروش خانه وحشت ۱۶۳ ساله در استرالیا

این خانه در دهه 1880 ، در جنوب استرالیا ساخته شده است و با وجود فضای داخلی بی نظیر حالتی به شدت ترسناک و شبح وار دارد. این خانه متروک در بالای تپه ای که مشرف به نهر است قرار دارد و همیشه خالی از سکنه به نظر می رسد.

فروش خانه وحشت ۱۶۳ ساله در استرالیا

این عمارت'سنگ آهنی در سال 1856 توسط ویلیام اورن هشت سال پس از ورود وی به استرالیا ساخته شد و در سال 2019 هنوز هم احساس خانه را از آن دوران حفظ می کند. از سال 1977 این خانه متعلق به یک خانواده است که سعی کرده اند سال به سال و نسل به نسل خانه را ترسناک تر کنند.

فضای داخلی خانه از آن زمان تغییر نکرده است و هنوز هم احساس ملک را از دهه 1800 حفظ کرده است ، به ویژه یادآور هتل بدنام بیتس مات از فیلم کلاسیک آلفرد هیچکاک ؛"روانی" است. این عمارت بزرگ دارای پنج اتاق خواب ، دو حمام و پارکینگ برای سه اتومبیل است و محوطه آن 2،618 متر مربع است. این ملک یک بالکن بزرگ مشرف به نهر و یک اتاق مرموز با شیشه قرمز یاقوتی و مطابق با پنجره های کلیسا است.

فروش خانه وحشت ۱۶۳ ساله در استرالیا

اکثر لوازم این خانه با رنگهای ترسناک طراحی شده اند و اتاقها حاوی عروسک های شبح وار ، مانکن های شیطانی و شخصیت فیلمهای ترسناکند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو