بازیگرانی که هیچ عکسی از همسرانشان منتشر نشد

بازیگرانی که هیچ عکسی از همسرانشان منتشر نشد


منبع: نمناک

461

1398/6/18

15:31


در این مطلب میخواهیم شما را با بازیگرانی که تابحال هیچ عکسی از همسرانشان منتشر نشده است از شاهرخ استخری تا مهران مدیری آشنا کنیم.

بازیگرانی که هیچ عکسی از همسرانشان منتشر نشد

این همسران بازیگران را هرگز ندیده اید

سلبریتی ها یکی از پرطرفدارترین اقشار جامعه هستند که هواداران زیادی دارند و دانستن جزئیات زندگی هنرمند محبوبشان برایشان جذاب است. یکی از مهم ترین دانستنی ها برای هواداران بازیگران و چهره ها دانستن رازهایی از زندگی مشترک آنهاست .

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و به دانستن رازهایی از زندگی مشترک چهره ها علاقه مندید ادامه این مطلب از چهره های نمناک را از دست ندهید.

این بازیگران و چهره ها عکسی از همسرشان منتشر نکرده اند

در میان حضور فعال سلبریتی ها و مردم در فضای مجازی اولین خبر از زندگی خصوصی هنرمندان به سرعت منتشر میشود و کوچکترین اتفاق زندگی بازیگران زیر ذره بین هواداران و منتقدانشان قرار میگیرند.

اغلب هنرمندان در شبکه های اجتماعی صفحاتی دارند که عکس همسر و فرزندانشان را آنجا منتشر میکنند یا در مراسم های مختلف سینمایی به همراه همسرانشان حاضر میشوند اما در میان آنها تعدادی هم هستند که تابحال عکسی از همسرانشان را ندیده اید.

ما در این مطلب درباره بازیگرانی که تابحال عکسی از همسرانشان منتشر نشده است صحبت میکنیم.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری یکی از بازیگران طناز سینما و تلویزیون است که سال 86 زندگی مشترکش را محمدرضا آرین نویسنده سینما آغاز کرد.

بهنوش بختیاری

هیچ عکسی از همسر بهنوش بختیاری منتشر نشده است

با وجود گذشت بیش از 10 سال از زندگی مشترک بهنوش بختیاری تابحال هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است و هربار تصاویری جعلی به عنوان همسر خانم بازیگر در فضای مجازی منتشر شد که توسط او تکذیب شده است.

مهران مدیری

یکی از بازیگران سرشناسی که تابحال عکسی از همسرش را منتشر نکرده است مهران مدیری است. مهران مدیری کارگردان ، بازیگر ، خواننده و مجری کشورمان سالهاست که زندگی مشترک را آغاز کرده است اما در هیچ مراسمی به همراه همسرش حاضر نشد و تابحال عکسی از همسرش نه در فضای مجازی و نه در رسانه ها منتشر نشده است.

مهران مدیری

مهران مدیری بازیگر و کارگردان کشورمان

حاصل زندگی مشترک مهران مدیری یک دختر و پسر به نام شهرزاد و فرهاد است که عکس و اطلاعاتی از آنها موجود است اما از همسر مهران مدیری هیچ عکسی وجود ندارد.

مهران مدیری و دخترش

مهران مدیری و دخترش شهرزاد

شهرزاد دختر مهران مدیری طراحی لباس خوانده و در دنیا مد و لباس فعال است ، فرهاد پسر مهران مدیری نی در زمینه موسیقی تحصیل کرد و برای ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر کرده است.

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری یکی دیگر از بازیگرانی است که عکسی از همسرش را تابحال منتشر نکرده است. این بازیگر جوان بارها و بارها درباره علت عدم انتشار عکسی از همسرش توضیح داده اما باز هم همیشه برای هوادارانش این سوال وجود داشته که چرا عکس همسر این بازیگر جوان تابحال منتشر نشده است.

 شاهرخ استخری و دخترش

عکسی از شاهرخ استخری و دخترش پناه

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است که یکی از چهره های فعال اینستاگرام است و پیج دخترش پناه را اداره میکند و در این پیج بارها به سوال هواداران درباره عدم انتشار عکسش پاسخ داده و همان توضیحات همسرش را مطرح کرده است. شاهرخ استخری علت عدم انتشار عکسی از همسرش را علاقه نداشتن همسرش به انتشار عکسش عنوان کرد و این صحبت توسط سپیده بزمی پور همسرش تایید شد.

حسین مهری

حسین مهری بازیگر جوان سریال زمانه و تا ثریا یکی دیگر از چهره هایی است که تابحال عکسی از همسرش را منتشر نکرده است. این بازیگر جوان آذرماه سال 91 داماد شد و همسرش را از اهالی غیر هنر انتخاب کرد.

حسین مهری

حسین مهری بازیگری که عکسی از همسرش منتشر نشد

حسین مهری هم یکی از فعالان صفحات اجتماعی است اما تابحال عکسی از همسرش را به اشتراک نگذاشته است و زندگی بی حاشیه ای دارد. این هنرمند کشورمان به مناسبت سالگرد ازدواجش پست هایی را به اشتراک میگذارد اما عکسی از همسر او تابحال دیده نشده است.

عکس همسران این بازیگران را هرگز ندیده اید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو