مک لارن فعلاً قصد تولید خودروی برقی ندارد

منبع: آسمونی

326

1398/6/19

12:00


مک لارن، این خودرو ساز بریتانیایی، اعلام کرد که با توجه به اینکه اکنون نمی‌‎تواند خودروی الکتریکی با توجه به استاندارد های این شرکت را تولید کند فعلاً قصدی در زمینه تولید خودرو تماماً برقی ندارد.

مک لارن P1

مک لارن P1

مک لارن قبلاً در زمینه برقی کردن خودرو های خود تلاش‌هایی کرده بود. مثلاً P1  از همین کمپانی که نسخه‌ای محدود بود. مک لارن از این خودرو 375 نمونه در حدود 2 سال ساخته و هنوز مقداری مانده تا به عملکرد باتری خود برگردد.

این خودروساز بریتانیایی اعلام کرده است که تا سال 2025 تبدیل به خودروسازی هیبریدی و برقی می‌شود. البته این خودروساز هنوز آماده ارائه سوپر خودرو برقی خود نیست.

Mclaren P1

Mclaren P1

جِیمی کورستوفین، مدیر بازاریابی جهانی مک لارن، اعلام کرد که این شرکت در حال جستجو برای یک اتومبیل تماماً الکتریک است؛ با این حال این شرکت تا زمانی که نتواند خودرویی با کیفیت بسیار بالا تولید کند تولیدی در این زمینه نخواهد داشت. این به این معنی است که مک لارن نمی‌خواهد با تولیداتی با استاندارد پایین سابقه درخشان خود را خدشه دار کند.

در هر حال وزن ماشین اکنون مشکل اصلی این خودرو ساز است. کورستوفین گفت که مک لارن ترجیح می‌دهد صبر کند تا بهترین سوپر خودروی الکتریک را ارائه دهد تا به روند کاری این شرکت لطمه‌ای وارد نشود. وسایل نقلیه الکتریک عملرکد فوق‌العاده‌ای دارند اما سنگین هستند که می‌تواند از کیفیت تجربه رانندگی بکاهد.

او گفت:

اگر قرار است مک لارن یک خودروی ابرالکتریکی تولید کند آن را درست انجام می‌دهد.

 

مک لارن P1

مک لارن P1

این خودرو ساز قصد دارد یک خودرو ابرالتریکی ارائه دهد که نه تنها عملکرد خودرو‌های برقی را به کمال می‌رساند در طراحی و کیفیت نیز فلسفه مک‌لارن را حفظ می‌کند.

در حالی که تا یک خودروی برقی چندسالی فاصله وجود دارد، این شرکت قصد دارد تا سال 2022 نصف فروش خود را به خودروهای هیبریدی اختصاص دهد.

0/5 ( 0 نظر )


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو