انواع طراحی مدرن در خانه های امروزی را اینجا ببینید

انواع طراحی مدرن در خانه های امروزی را اینجا ببینید


منبع: دکوراسیون

530

1398/6/20

02:47


طراحی مدرن

طراحی مدرن امروزه به یکی از پرطرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی تبدیل شده است و شما می توانید برای بخش های مختلف منزل تان از این دیزاین داخلی زیبا و بی نظیر استفاده نمایید.

طراحی مدرن در سه خانه آپارتمانی

دکوراسیون های مدرن در عین سادگی که دارند زیبا و جذاب نیز می باشند و در این سبک دکوراسیون ها از وسایل امروزی و خاص برای قسمت های مختلف منزل نظیر اتاق نشیمن و اتاق خواب و آشپزخانه و … استفاده می شود. در ادامه با انواع ایده ها برای طراحی مدرن آشنا خواهید شد که امیدواریم این دیزاین های داخلی مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

طراحی مدرن و شیک

دیزاین داخلی مدرن

در طراحی داخلی آپارتمان اول سنگ مرمر و نماهای سنگی به چشم می خورند که همین دیزاین خاص باعث خلق نمایی متفاوت در دکوراسیون خانه آپارتمانی شده است. اتاق نشیمن دارای دکوراسیونی مدرن و بی نظیر است و در طراحی این اتاق ترکیب رنگ های خاکستری و سفید و مشکی به چشم می خورد. برای ایجاد فضایی منحصر به فرد در اتاق نشیمن میز جلو مبلی ساخته شده با سنگ مرمر در جلوی مبلمان قرار داده شده است.

مبلمان مورد استفاده در فضای اتاق نشیمن مدرن و اسپرت هستند و با توجه به ظرافتی که دارند فضای کمی را در اتاق نشیمن اشغال کرده اند. بین تلویزیون و مبلمان شومینه ای مدرن با رنگ مشکی طراحی شده که رنگ این شومینه باعث ایجاد تضاد در فضای اتاق نشیمن شده است.

اجرای دکوراسیون داخلی

در تزیین دیوار پشت مبلمان تابلوی فانتزی و مدرنی به چشم می خورد همچنین برای تزیین دیوار پشت تلویزیون نیز از سنگ مرمر استفاده شده است.

دیزاین اتاق نشیمن

طراحی داخلی اتاق نشیمن

دکوراسیون اتاق نشیمن

بخشی از اتاق نشیمن به عنوان اتاق غذاخوری در نظر گرفته شده و در این فضا میز ناهارخوری 6 نفره که از سنگ مرمر ساخته شده است به چشم می خورد.

طراحی اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق غذاخوری

برای پذیرایی از مهمان ها فضایی مجزا در نظر گرفته شده است و برای نورپردازی سالن پذیرایی نیز چراغ و لوسترهایی آویز به چشم می خورند. در فضای پذیرایی مبلمان ال شکل قرار داده شده و برای صرفه جویی در فضای سالن پذیرایی نیز تلویزیون روی دیوار نصب شده است.

طراحی مدرن اتاق نشیمن

طراحی مدرن اتاق نشیمن

اتاق نشیمن مدرن

آشپزخانه نیز دارای فضایی مدرن و ساده می باشد و برای نورپردازی آشپزخانه نیز لوستری آویز با رنگ طلایی روی اپن نصب شده است.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

این خانه آپارتمانی دارای دو اتاق خواب مجزا می باشد که اتاق خواب ها دارای فضایی آرامش بخش می باشند. طراحی نورپردازی اتاق خواب نیز به کمک چراغ های آویز انجام شده است و همچنین روی پاتختی نیز آباژوری مدرن به چشم می خورد.

اتاق خواب مدرن

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب مدرن


برای طراحی داخلی اتاق خواب دوم نیز از ترکیب رنگ های صورتی و خاکستری به چشم می خورد و برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای اتاق خواب نیز کمد دیواری روی دیوار نصب شده است. در فضایی از اتاق خواب نیز اتاق مطالعه ای کوچک و ساده ساخته شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب مدرن و شیک

در طراحی سرویس بهداشتی مدرن از سنگ های مرمر استفاده شده همچنین در دیزاین داخلی این بخش از منزل از ترکیب رنگ های سفید و خاکستری استفاده شده است.

طراحی سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی


برای طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن دوم از رنگ سفید استفاده شده و در فضای این خانه برای تزیین از سنگ مرمر استفاده شده همچنین این خانه آپارتمانی نیمه دوبلکس است.

دکوراسیون اتاق نشیمن

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

اتاق غذاخوری نیز دارای فضایی مدرن و ساده می باشد و برای تزیین دیوار اتاق غذاخوری از تابلوهای فانتزی و مدرن استفاده شده است. برای نورپردازی اتاق غذاخوری نیز لوستری مدرن نصب شده و فضای اتاق غذاخوری نیز دارای نورپردازی کاربردی و مناسبی می باشد.

طراحی اتاق غذاخوری

دکوراسیون اتاق ناهارخوری

آشپزخانه نیز دارای فضایی مدرن و مینیمالیستی است همچنین طراحی جزیره آشپزخانه به کمک سنگ مرمر انجام شده است. از سطح جزیره آشپزخانه نیز به عنوان میز غذاخوری استفاده شده و در اطراف جزیره صندلی های پایه بلند و ساده ای قرار داده شده است.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

در طراحی اتاق خواب از ترکیب طیف های مختلف رنگ خاکستری استفاده شده همچنین در قسمت های مختلف خانه نیز برای ایجاد فضایی با نشاط گل های طبیعی قرار داده شده اند. طراحی نورپردازی اتاق خواب به کمک چراغ فانتزی آویز انجام شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون مدرن اتاق خواب

سرویس بهداشتی یکی دیگر از بخش های ضروری منزل می باشد که طراحی داخلی آن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در طراحی سرویس بهداشتی این خانه آپارتمانی سنگ های مرمر با رنگ های سبز و خاکستری به چشم می خورند همچنین شیر آلات و وان مدرنی در فضای سرویس بهداشتی موجود می باشد.

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی

در خانه آپارتمانی سوم از سنگ مرمر به صورت مرسوم و غیر متعارف استفاده شده است. بر خلاف دو آپارتمان قبلی در فضای اتاق نشیمن برای طراحی هیچ عنصری از سنگ مرمر استفاده نشده است.
برای دیزاین اتاق نشیمن نیز از ترکیب رنگ های خاکستری و صورتی و طلایی استفاده شده است همچنین شومینه ای با دیزاین مدرن در نقطه کانونی اتاق نشیمن به چشم می خورد.

طراحی اتاق نشیمن

دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن

آشپزخانه دارای دیزاین مدرن و بی نظیری است و علاوه بر این فضای آشپزخانه به صورت کاربردی می باشد و از جزیره آشپزخانه به عنوان میز ناهاخوری استفاده شده است.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

اتاق خواب خصوصی ترین بخش منزل است که در طراحی آن ترکیب رنگ های صورتی و سفید و خاکستری به چشم می خورند همچنین در قسمتی از فضای اتاق خواب گلدان زیبا و بزرگی با گل طبیعی قرار داده شده است.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

محوطه ای بزرگ در منزل به عنوان رختکن در نظر گرفته شده که این محوطه دارای حمامی شیشه و مدرن است که برای طراحی حمام نیز از سنگ مرمر استفاده شده است.

دیزاین مدرن و شیک

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون سرویس بهداشتی

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید در طراحی این خانه ها از دکوراسیون مینیمالیستی و ساده ای استفاده شده است و شما می توانید با ایده گرفتن از این طراحی مدرن فضایی بی نظیر و متفاوت را در بخش های مختلف خود بوجود آورید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو