40 صندلی کنار استخر و حیاط با طراحی امروزی

40 صندلی کنار استخر و حیاط با طراحی امروزی


منبع: دکوراسیون

623

1398/6/20

02:47


صندلی کنار استخر

صندلی کنار استخر در انواع طرح های متنوع موجود است و شما می توانید از بین این طرح ها با توجه به سلیقه شخصی و نیاز خود صندلی شیک و در عین حال راحتی را انتخاب نمایید.

طرح های صندلی کنار استخر شیک و زیبا

در روزهای گرم تابستان لذت لم دادن و نشستن در فضای باز را نمی توان نادیده گرفت و اگر در فضای ویلا یا حیاط شما استخر وجود دارد می توانید با انتخاب صندلی کنار استخر شیک و مناسبی ساعت ها در کنار استخر بنشینید و به عمق رویاهای خود فرو روید. در ادامه تصاویری از انواع صندلی های مخصوص استخر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

صندلی کنار استخر

مدل های صندلی استخر

صندلی هایی که مخصوص گذاشتن در فضای خالی استخر طراحی می شوند در انواع طرح های صندلی ساده و صندلی ریلکسی و … موجود می باشند همچنین در طراحی این صندلی ها از متریال های مختلف نظیر فلز و چوب و حصیر استفاده می شود و شما می توانید با توجه به میزان بودجه خود صندلی هایی مناسب را انتخاب کنید.
رنگ صندلی هایی که مخصوص گذاشتن در فضای استخر طراحی می شوند به صورت روشن و تیره موجود می باشند و در صورتی که شما تمایل دارید از چند عدد صندلی استفاده نمایید می توانید رنگ صندلی ها را متفاوت با یکدیگر یا به صورت همرنگ انتخاب نمایید.

صندلی کنار استخر

صندلی سفید مخصوص استخر

صندلی ریلکسی

صندلی زیبا برای استخر

صندلی کنار استخر

صندلی چوبی

صندلی شیک مخصوص استخر

طرح صندلی ریلکسی

مدل صندلی مخصوص استخر

صندلی سفید مخصوص استخر

صندلی سفید مخصوص استخر

صندلی شیک و راحتی

مدل صندلی مخصوص استخر

صندلی شیک مخصوص فضای استخر

طرح صندلی مخصوص استخر

صندلی حصیری

مدل صندلی ساده و سفید

طرح صندلی چوبی

صندلی با سایبان

صندلی کنار استخر


صندلی های استخری در ابعاد کوچک و بزرگ ساخته می شوند و برخی از آن ها نیز به صورت تاشو می باشند و قابلیت این را دارند که به صورت تخت درآیند از این رو شما می توانید با توجه به نیاز خود ابعاد صندلی های مخصوص استخر را انتخاب نمایید.
در صورت تمایل می توانید از صندلی های ریلکسی و تاب حیاط در فضای استخر استفاده نمایید که صندلی های ریلکسی می توانند باعث خلق فضایی آرامش بخش شوند.
صندلی های ریلکسی و تاب حیاط در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند همچنین این مدل صندلی ها به صورت دو نفره و یک نفره طراحی می شوند که انتخاب ابعاد آن ها به اندازه فضای خالی که در کنار استخر موجود است بستگی دارد.

اجرای دکوراسیون داخلی

مدل صندلی چوبی

صندلی مخصوص کنار استخر

طرح صندلی کنار استخر

طرح صندلی

صندلی راحتی مخصوص استخر

صندلی مخصوص استخر

صندلی مخصوص استخر

طرح صندلی استخری

مدل صندلی

صندلی چوبی و شیک

مدل صندلی مخصوص کنار استخر

مدل صندلی فلزی

صندلی شیک و چوبی

صندلی سفید مخصوص کنار استخر

صندلی مخصوص استخر

صندلی زیبا مخصوص استخر

صندلی سفید مخصوص کنار استخر

صندلی فلزی

صندلی راحتی مخصوص استخر

در این مطلب با انواع مدل های صندلی کنار استخر آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها صندلی با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید و فضایی بی نظیر را در طراحی داخلی استخر منزل خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو