تاد فیلیپس: واکین فینیکس و رابرت پتینسون هم بازی نخواهند شد!

منبع: بلاکس آپ

356

1398/6/20

19:25


تاد فیلیپس: واکین فینیکس و رابرت پتینسون هم بازی نخواهند شد!

به تازگی تاد فیلیپس، کارگردان فیلم Joker (جوکر) اعلام کرده که جوکر فیلم خودش هیچ ارتباطی به فیلم جدید بتمن نخواهد داشت.

فیلم جوکر مدتی پیش در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و در نهایت موفق شد که مهمترین جایزه این جشنواره را که جایزه شیر طلایی بود، دریافت کند. این فیلم بجز جایزه توانست نظر منتقدان را نیز جلب کند و نمرات بسیار خوبی را دریافت کند. از مدتی پیش شایعاتی منتشر شده که طبق این شایعات بتمن رابرت پتینسون با جوکر فینیکس همبازی خواهد شد. حال کارگردان فیلم جوکر، تاد فیلیپس در صحبت هایی که به تازگی داشته این خبر را رد کرده است. تاد فیلیپس در گفتگوی اخیر خود با ورایتی و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد جوکر این فیلم با بتمن رابرت پتینسون در یک اثر مشترک حضور داشته باشند، جوابی محکم و قاطعانه داده است:

نه، مطمئناً نه.

فیلیپس در ادامه اشاره داشته که احتمالا در آینده شخصیتی جدید توسط دی سی معرفی خواهد شد:

کمیک بوک‌ها برای ما همان نقشی را ایفا می‌کنند که در کارهای اقتباسی از آثار شکسپیر هم می‌بینیم. یعنی همان‌طور که می‌توان انواع و اقسام هملت‌ها را خلق کرد، در آینده هم جوکرهای بسیار بیشتری خواهیم داشت.

از قبل گفته شده بود که فیلم جوکر دستانی متفاوت خواهد داشت و هیچ گونه ارتباط داستانی با سری فیلم های بتمن نخواهد داشت. اما شایعاتی از طرف طرفداران این دو شخصیت در فضای مجازی منتشر شد که در آن بتمن پتینسون با جوکر فینیکس همبازی خواهند شد. اما حال با صحبت هایی که فینیکس داشته است، متوجه شدیم که این اتفاق رخ نخواهد داد. فیلم جوکر تا امروز با تعریف و تمجیدهای زیادی رو‌به‌رو شده و برای مثال منتقد سایت IGN که امتیاز کامل را برای آن در نظر گرفته است، در مورد فیلم می‌ نویسد:

در این فیلم شاهد یک عملکرد عالی، فوق‌العاده و شایسته اسکار از واکین فینیکس هستید که نشان می‌دهد به‌طور کامل و عمیق، شخصیت خود را درک کرده است. شما با تماشای این فیلم و بدون اینکه نیاز داشته باشید تا کتاب‌های کمیکی دی سی کامیکس را بخوانید، اطلاعات بسیار خوب و شناخت زیادی نسبت به جوکر پیدا می‌کنید. می‌توان گفت که این فیلم، یک اثر سینمایی بسیار خوب در دنیای بتمن است که واقعا باید ساخته می‌شد. شما هم احتمالا بعد از پایان فیلم و زمان ترک سینما حسی شبیه به من خواهید داشت: بسیار ناآرام و مشوش که حاضر هستید در طی چند سال آینده فقط درباره آن صحبت کنید.

مراحل ساخت و تولید فیلم بتمن همچنان در جریان است و گفته شده احتمالا در این فیلم ما شاهد حضور شخصیت هایی چون زن گربه‌ای (Catwoman)، دوچهره (Two-Face)، ریدلر (Riddler) و پنگوئن (Penguin) خواهیم بود. واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند. این فیلم قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2019 (12 مهر 1398) بر روی پرده های سینما برود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو