پیوستن چیوتل اجیوفور به مارک والبرگ در نقش منفی فیلم اکشن Infinite

منبع: گیمفا

120

1398/6/20

23:06


پیوستن چیوتل اجیوفور به مارک والبرگ در نقش منفی فیلم اکشن Infinite

چیوتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) قرار است در فیلم Infinite «جاودان‌ها» همبازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) شود. آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردانی این فیلم را برای پارامونت برعهده دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

Infinite با فیلمنامه‌ای از ایان شور (Ian Shorr) و جان لی هنکاک (John Lee Hancock) اقتباسی از رمان The Reincarnationist Papers «مقالات مربوط به تناسخ» است و داستان گروهی از مردان و زنان نامیرا را دنبال می‌کند که طی قرن‌ها دوباره تجدید حیات می‌شوند و با نام جاودان‌ها شناخته می‌شوند. این گروه برای شکست یک نابغه شرور باید به مردی تکیه کنند که از اسکیزوفرنی رنج می‌برد که برای شکست این شرور باید یاد بگیرد تمام رویاهایش فقط خاطراتی از زندگی‌های قبلی او هستند. والبرگ نقش مرد مبتلا به اسکیزوفرنی را بازی می‌کند. دیلان اوبرایان (Dylan O’Brien) و سوفی کوکسان (Sophie Cookson) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

اجیوفور نقش عضو گروه جاودان‌ها را بازی خواهد کرد که راهی برای متوقف کردن فرآیند تجدید حیات پیدا کرده و قصد دارد از آن برای کارهای شرورانه استفاده کند. این بازیگر بریتانیایی آخرین بار صداپیشگی اسکار شرور را در لایو اکشن The Lion King «شیر شاه» محصول دیزنی برعهده داشت. او به زودی در فیلم Maleficent: Mistress of Evil «مالفیسنت: معشوقه شیطان» دیده خواهد شد و فیلمبرداری The Old Guard «نگهبان قدیمی» را به پایان رسانده است.

منبع: Hollywood Reporter

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو