مدل تخت خواب تاشو با انواع طراحی زیبا و شیک

مدل تخت خواب تاشو با انواع طراحی زیبا و شیک


منبع: دکوراسیون

659

1398/6/21

02:02


مدل تخت خواب تاشو یکی از بهترین انتخاب ها برای خانه های آپارتمانی با اتاق خواب های کوچک محسوب می شود و شما می توانید از این طرح تخت خواب های کاربردی در فضای اتاق خواب دو نفره یا اتاق خواب های تک نفره استفاده نمایید.

مدل تخت خواب تاشو با طرح های شیک و جدید

اغلب افرادی که در آپارتمان ها زندگی می کنند با کمبود جا روبرو می شوند زیرا امروزه آپارتمان ها به صورت متراژهای کوچک ساخته می شوند از این رو بهتر است برای صرفه جویی در فضای این خانه های آپارتمانی کوچک از وسایلی که جای کمتری را اشغال می کنند نظیر صندلی تاشو و مبلمان تاشو و تخت تاشو استفاده شود. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل تخت خواب تاشو را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تخت خواب تاشو

طرح های تخت تاشو

قرار دادن تخت خواب در اتاق خواب هایی که با محدودیت فضا مواجه می باشند به یکی از معضلات بزرگ تبدیل شده است از این رو طراحان سرویس خواب امروزه انواع مدل تخت تاشو را طراحی کرده اند که این طرح ها دارای کارآیی مثبتی می باشند و در زمان استراحت به راحتی می توان آن ها را پایین کشید و در زمانی که به تخت نیاز نیست می توان تخت را به سمت بالا کشید و آن را به دیوار وصل کرد تا فضای اتاق به صورت کامل باز شود.

برخی از طرح های تخت تاشو بعد از اینکه تخت خواب جمع می شود به صورت مبلمان تبدیل می شوند و در برخی دیگر از این طرح ها در زیر تخت کشوها یا قفسه هایی تعبیه شده اند که از این قفسه ها یا کشوها می توان برای قرار دادن وسایل ضروری و لباس ها و … استفاده کرد. همچنین برخی از طرح های تخت خواب های تاشو بعد از اینکه تخت به دیوار وصل می شود به کتابخانه یا میز تحریر دیواری تبدیل می شوند که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اجرای دکوراسیون داخلی

تخت تاشو

تخت دو تفره تاشو

تخت خواب شیک و تاشو

تخت خواب ام دی اف

تخت خواب دو طبقه تاشو

تخت تاشو

تخت خواب تاشو

تخت تاشو و شیک

تخت تاشو کاربردی

تخت شیک و تاشو

تخت خواب مدرن

مدل تخت خواب شیک و تاشو

مدل تخت خواب تاشو

تخت تاشو شیک

بهترین مکان برای استفاده از تخت خواب های تاشو اتاق نوجوان و کودکان است زیرا با پنهان کردن این تخت خواب ها فضای کافی برای بازی و سرگرمی کودکان در اتاق خواب آن ها ایجاد می شود و علاوه بر این اتاق خواب با کمک این تخت ها ایمن تر می شود زیرا آسیب دیدن کودکان در هنگام برخوردار با تخت از بین می رود.

تخت خواب های تاشو در انواع جنس های مختلف نظیر ام دی اف و فلزی و چوبی ساخته می شوند و اگر شما تمایل دارید مدت زمان طولانی تری از این طرح تخت خواب ها استفاده نمایید و علاوه بر این فضای اتاق خواب تان شیک و لاکچری به نظر برسد بهتر است طرح های چوبی یا ام دی اف آن ها را انتخاب نمایید.

تخت خواب دو نفره تاشو

تخت خواب شیک و تاشو

طرح تخت خواب تاشو

تخت خواب مدرن

تخت خواب شیک

تخت خواب تک نفره

مدل تخت خواب شیک

تخت خواب زیبا و یک نفره

مدل تخت خواب

تخت خواب مدرن و زیبا

تخت خواب زیبا و مدرن

تخت تاشو کودک

تخت خواب شیک و زیبا

مدل تخت خواب تاشو

در این مطلب با انواع مدل تخت خواب تاشو آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما عزیزان مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها تختی با طرح و رنگ مناسب را برای فضای اتاق خواب تان انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو