میلی بابی براون تهیه کننده فیلم جدید نتفلیکس می شود

منبع: بلاکس آپ

403

1398/6/21

19:09


میلی بابی براون تهیه کننده فیلم جدید نتفلیکس می شود

براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، میلی بابی براون بازیگر سریال Stranger Things قرار است مجددا با شبکه نتفلیکس همکاری داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با ما همراه باشید.

طبق خبری که به تازگی منتشر شده، میلی بابی براون قرار است مجددا با شبکه نتفلیکس همکاری داشته باشد. این بازیگر جوان پیش از این در سریال Stranger Things با نتفلیکس همکاری بسیار موفقی داشته است، و حال نیز طبق اخباری که منتشر شده او قرار است در فیلم A Time Lost (زمان از دست رفته) به عنوان تهیه کننده حضور داشته باشد. این فیلم قرار است در استودیوی PCMA Productions که متعلق به براون است، ساخت خود را آغاز کند. این فیلم بر اساس داستانی از میلی بابی براون و پیج براون، خواهرش ساخته خواهد شد. فیلمنامه فیلم A Time Lost قرار است توسط آنا كلاسن که پیش از این کار نوشتن فیلمنامه فیلم Dorothy and Alice (دوروتی و آلیس) را برعهده داشته، نوشته شود. میلی بابی براون و پیج براون در بیانیه مشترک منتشر شده گفتند:

ما از نتفلیکس برای این اعتمادی که به ما کرده، بسیار سپاسگزاریم و این فیلم یک داستان زیبا دارد که سال‌ها ما صرف نوشتن و توسعه آن کرده‌ایم. این فیلم در مورد دوستی، خانواده و غلبه بر موانعی است که احساس می‌کنید در حال کشیدن شما به سمت پایین است. این داستان به معنای واقعی کلمه با عشق و دوستی نوشته شده است.

باید که هنوز اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست و مشخص نشده که چه بازیگرانی در آن حضور خواهند داشت. این فیلم قرار است داستان یک درگیری طولانی مدت بین دو خانواده در لانگ آیلند را دنبال کند که در این زمان تشخیص داده می‌شود که یکی از دختران نوجوان این خانواده‌ها مبتلا به بیماری سرطان شده است. میلی بابی براون که اکنون 15 سال سن دارد، اخیرا در فیلم Godzilla: King of the Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها)  حضور داشته است و گفته شده که قرار است در فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ)  نیز حضور داشته باشد.  لیزا نیشیمورا، معاون بخش فیلم و مستند نتفلیکس در این رابطه گفت:

میلی یک استعداد خلاق و فوق‌العاده است. ما خیلی خوش شانس بودیم که او از ابتدای حرفه بازیگری خود بخشی از خانواده ما بوده است. هیجان زده هستیم که قرار است شاهد تماشای به تصویر کشیدن ایده میلی در این فیلم باشیم. او اکنون درکنار خواهرش به‌عنوان نویسنده و تهیه کننده در این فیلم فوق‌العاده حضور دارد.

هنوز زمانی برای انتشار فیلم A Time Lost اعلام نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو