در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر «فریدی» در ایالت «لوئیزیانا» دو نفر کشته شدند.

در حادثه دیگری در شهر «یورک» در ایالت «پنسیلوانیا» نیز دو نفر کشته شدند.

دو نوجوان نیز در درگیری در شهر «میلواکی» در شهر «ویسکانسین» زخمی شدند. پلیس شهر «پالم دیزرت» در ایالت کالیفرنیا نیز از کشته شدن دو نفر در این شهر خبر داد. در حادثه‌ تیراندازی در شهر «نورث ریج» در ایالت کالیفرنیا نیز سه نفر کشته شدند.

۱۸ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه‌شنبه تا چهارشنبه و تلفات آن‌ها را در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد. بر این اساس، ۱۱۶ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۳ نفر کشته و ۷۲ نفر زخمی شده اند. ۳۰ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۸۰ مورد تیراندازی در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۳ نفر کشته و ۱۰۶ نفر زخمی شده‌اند.

با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهرها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع آن‌ها کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می‌شود.