چگونه سفری ارزان به دبی داشته باشیم؟

چگونه سفری ارزان به دبی داشته باشیم؟


منبع: همگردی

100

1398/6/22

12:32


دبی، شهری مدرن و لوکس است که به سرعت پیشرفت کرده و به یکی از پرگردشگرترین شهرهای آسیایی تبدیل شده است. بسیاری از گردشگرانی که به دبی رفته اند، دبی را شهری گران برای سفر معرفی کنند. همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از افرادی که قصد سفر به دبی را داشتند، از این تصمیم منصرف شده و جای دیگری را برای مسافرت های خارجی خود انتخاب نمایند. گران بودن دبی به این معنی نیست که نمی توان سفر ارزان به دبی را تجربه کرد. شما به راحتی و با رعایت برخی نکات می توانید با هزینه ای مناسب به دبی سفر کرده و از جاذبه های دیدنی این شهر بازدید نمایید. اگر قصد سفر دارید و نگران هزینه های سفر به دبی هستید، ادامه مطلب راه های سفر ارزان به دبی را دنبال کنید. در اینجا اقامتگاه، غذاخوری و تفریحات ارزان دبی را به شما معرفی می کنیم.

سفر ارزان به دبی

اقامت در دبی

همانطور که می دانید، دبی یکی از لوکس ترین شهرهای دنیاست. از این رو هتل ها و رستوران های مجلل و گران بسیاری در این شهر وجود دارند. هزینه اقامت در یکی از هتل های لوکس این شهر حدودا 150 تا 200 دلار به ازای هرشب هست. اگر قرار است سفری ارزان قیمت داشته باشید، باید در انتخاب هتل دقت کنید. هتل های ارزان قیمت و اقامتگاه ها در این شهر کم نیستند. کافیست کمی تحقیق کرده و یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب نمایید. اقامت در هتل های ارزان قیمت دبی به ازای هر شب حدود 40 تا 50 دلار برایتان تمام می شود. اگر به دنبال مکان های ارزان تری برای اقامت هستید، پیشنهاد می کنیم به جهت کاهش هزینه های سفر به دبی، سری به هاستل های دبی بزنید. هزینه اقامت در هاستل به ازای هرشب 15 تا 25 دلار است.

اقامت در دبی

غذا خوردن در دبی

یکی دیگر از هزینه های مهمی که در سفر با آن مواجه هستیم، هزینه خورد و خوراک است. غذای روزانه به سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام تقسیم می شود. برخی افراد به وعده های دیگری چون برانچ و عصرانه را نیز علاقمندند و آن را در بین وعده های اصلی می گنجانند. راه های سفر ارزان به دبی را دنبال کنید تا بتوانید سفری راحت و مقرون بصرفه داشته باشید!

وعده غذایی برانچ: برانچ (brunch) به غذایی گفته می شود که در فاصله بین صبحانه و ناهار خورده می شود. مردم امارات به وعده غذایی برانچ علاقه زیادی دارند، اما این وعده نیز مانند دیگر موارد چندان ارزان نیست. اما اگر دوست داشته باشید تا یک وعده برانچ در دبی نوش جان کنید، پیشنهاد ما این است که در روزهای جمعه این کار را انجام دهید، زیرا اغلب رستوران ها در روزهای جمعه بوفه مفصلی از انواع خوردنی ها و نوشیدنی ها را برای این وعده تدارک می بینند. قبل از صرف برانچ حتما قیمت ها را بررسی نمایید تا غافلگیر نشوید. یک وعده برانچ برای شما چیزی حدود 190 دلار در می آید. می توانید برای صرف برانچ مکان هایی را انتخاب نمایید که قیمت های مناسب تری داشته باشند.

وعده ناهار: برای ناهار می توانید به دیبونرز (Debonairs) در نزدیکی ورودی طبقه های بالای برج خلیفه بروید. این مکان در قسمت ورودی دبی مال قرار دارد و در سمت راست آن یک فودکورت در طبقه همکف دیده می شود. این فودکورت پیتزاهای باکیفیتی را برای مشتریان خود آماده کرده و آن ها را با قیمتی مناسب عرضه می کند. می توانید برای وعده ناهار این پیتزاها را تهیه نمایید که چیزی حدود 4 تا 6 دلار برایتان در می آیند.

صرف غذا در منطقه قدیمی دبی: خوردن غذاهای محلی یکی از جذاب ترین بخش های سفر محسوب می شود. اگر علاقمندید تا طعم غذاهای محلی دبی را بچشید، پیشنهاد می کنیم سری به منطقه قدیمی این شهر بزنید. در اینجا انواع غذاهای محلی دبی با قیمت ارزان تری نسبت به دیگر مناطق عرضه می شوند. قیمت هر پرس غذا در این منطقه چیزی حدود 5 تا 8 دلار برایتان هزینه دارد. اگر دوست داشته باشید غذاهای ایرانی را در دبی نوش جان کنید، پیشنهاد می کنیم به رستوران الاستاد بروید.

غذا خوردن در دبی

خرید در بازارهای دبی

گروپون (Groupon) یک شرکت تجارت الکترونیکی است که در سال 2007 در آمریکا راه اندازی شد و در حال حاضر دارای فروشگاه های زیادی در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و آسیاست. این شرکت دارای وب سایتی با آدرس groupon.com بوده که به معرفی حراجی های فروشگاه های مختلف می پردازد و اطلاعاتی در مورد تخفیف های ویژه آن ها در زمینه فروش اجناس یا ارائه خدمات در اختیار افراد قرار می دهد. اگر قصد دارید در دبی خرید کنید، پیشنهاد می کنیم این سایت را چک کنید تا از موقعیت های فوق العاده ای که معرفی می شوند، باخبر شوید.

خرید در بازارهای دبی

مجله Entertainer

یکی دیگر از راه های سفر ارزان به دبی برای استفاده از تخفیف های ویژه هتل ها، رستوران ها و تفریحات، مطالعه مجله Entertainer هست. این مجله در سوپرمارکت ها و کتاب فروشی ها در دسترس بوده و نسخه الکترونیک آن نیز در اختیار افراد علاقمند قرار می گیرد.

مجله Entertainer

استفاده از مترو

یکی از ارزان ترین راه های حمل و نقل شهری، استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس یا متروست. اگر محل اقامت شما در نزدیکی ایستگاه های مترو باشد، به راحتی می توانید به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته و رفت و آمد ارزانی را تجربه نمایید. علاوه بر این استفاده از مترو زمان حمل و نقل را نیز کاهش داده و باعث می شود ساعات کمتری را در رفت و آمد بین مسیرهای مختلف بگذرانید. البته می توانید به جای مترو از تاکسی های شهری نیز استفاده کنید، اما هزینه مترو برایتان مقرون بصرفه تر خواهد بود. هزینه رفت و آمد با تاکسی از هر نقطه از شهر تا مرکز آن، حدود 11 تا 16 دلار و هزینه مترو چیزی حدود 2 دلار برایتان در می آید.

استفاده از مترو

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو