شبنم مقدمی: سعی می‌کنم خودم را به نقش نزدیک کنم

143

1398/3/11

15:59


بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» گفت: واقعیت امر من سعی می‌کنم شبنم مقدمی را به نقش نزدیک کنم و شبنم مقدمی را در شخصیت حل کنم.

شبنم مقدمی: سعی می‌کنم خودم را به نقش نزدیک کنم

۳ ساعت پیش
بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» گفت: واقعیت امر من سعی می‌کنم شبنم مقدمی را به نقش نزدیک کنم و شبنم مقدمی را در شخصیت حل کنم.

شبنم مقدمی: سعی می‌کنم خودم را به نقش نزدیک کنم

به گزارش سلام سینما به نقل از میزان شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون درباره تاثیرپذیری جامعه از هنرمندان گفت: هنرمند می‌تواند از لحاظ اخلاقی به عنوان یک الگوی مناسب در جامعه به حساب بیاید اما فکر نمی‌کنم جامعه تاثیر صد در صدی از هنرمندان بگیرد و به عنوان مثال اگر یک هنرمند چیزی می‌پوشد جامعه هم سریعاً آن پوشش را انتخاب کند.

وی در مورد نحوه رسیدن به نقش در آثار سینمایی که در آنها به ایفای نقش پرداخته تاکید کرد: اتفاقی که من همیشه به دنبال آن هستم این است که نقش را به شخصیت خودم نزدیک نمی‌کنم بلکه سعی می‌کنم خودم را به نقش نزدیک کنم و البته این راه کمی سخت‌تر از راه اول است اما من همیشه راه دوم را ترجیح می‌دهم.

بازیگر فیلم «زهرمار» در همین راستا تاکید کرد: واقعیت امر من سعی می‌کنم شبنم مقدمی را به نقش نزدیک کنم و شبنم مقدمی را در شخصیت حل کنم؛ به عنوان مثال شخصیتی که در فیلم «زهرمار» ساخت جواد رضویان ایفا کردم به شدت از شخصیت خود من دور بود پس نمی‌توانستم نقش را به خود نزدیک کنم پس باید خودم را به چنین نقشی می رساندم.

وی درباره نحوه همکاری خود با کارگردان به عنوان لیدر یک گروه اضافه کرد: از نظر من تعامل و گفتمان همیشه بهترین راه برای ارتباط بین بازیگر و کارگردان و کلیه عوامل است، من همیشه عادت دارم که با بازیگران دیگر و کارگردان تعامل کنم و هیچ وقت جلوی کارگردان نمی ایستم، شاید در نهایت به نتیجه‌ای برسیم که من مخالف آن باشم اما باز هم کارگردان است که نظر نهایی را می‌دهد.

وی در مورد نقش‌های پرریسک و هیجان بازی در آنها تاکید کرد: در سینمای امروز نقش‌های خاص برای زنان نوشته نمی‌شود. نقش‌هایی که جسارت اجرا می‌خواهد کم است اما من همیشه جسارت این گونه نقش‌ها را دارم. فکر نمی‌کنم نقش‌هایی مثل بازی من در «زهرمار» کارنامه کاری مرا خراب کند. چرا من بازیگر در تجربیات را به روی خود ببندم. 

بازیگر فیلم «شبی که ماه کامل شد» درباره دلیل حضور خود در «زهرمار» گفت: این نقش نه از من که همه بازیگران دور است. این نقش به تحقیقات میدانی و دیدن لازم است. این همکاری به هیچ عنوان ریسک نبود زیرا با وجود کار اول، رضویان کارگردان کاربلدی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو