آرایش روزانه + آموزش مرحله به مرحله با تصویر

آرایش روزانه + آموزش مرحله به مرحله با تصویر


منبع: زیبامون

381

1398/6/23

11:58


در این بخش از زیبامون آموزش مرحله به مرحله آرایش روزانه و ساده رو به شکل تصویری مشاهده خواهید کرد. با ما همراه باشید.

آرایش روزانه + آموزش مرحله به مرحله با تصویر

آرایش نباید مثل یک ماسک روی صورت شما باشه بلکه این ارایش باید به گونه ای باشه که زیبایی قسمت های مختلف صورت رو بهتر نشون بده و با اضافه کردن رنگ و لعاب به چهره، باعث بشه تا زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشید.

برای آرایش کردن هیچ محدودیتی وجود نداره و شما میتونید با امتحان کردن مدل های مختلف آرایش، متوجه بشید که چه سبک از آرایشی با حالت چهره و شخصیت شما تناسب داره و با استفاده از اون مدل آرایش، زیبایی و جذابیت بیشتری پیدا کنید.

ما در این بخش از زیبامون دات کام آموزش مرحله به مرحله آرایش روزانه رو به همراه تصویر برای شما آماده کرده ایم که میتونید با استفاده از این آموزش، یک آرایش ساده و لایت داشته باشید!

 

چگونه میتوان یک آرایش روزانه عالی داشت؟

آماده سازی پوست، کلید یک آرایش روزانه عالی و کامل هست. هرچه آماده سازی پوست بهتر انجام بشه، آرایش شما زیبایی بیشتری خواهد داشت. آماده سازی پوست شامل مراحلی از جمله پاکسازی، استفاده از تونر و مرطوب کردن پوست هست که باید قبل از شروع آرایش انجام بگیره. بعد از آماده کردن پوست میتونید خیلی راحت مراحل زیر رو انجام بدید و خیلی سریع و راحت یک آرایش روزانه عالی داشته باشید. 

 

وسایل مورد نیاز برای آرایش روزانه و لایت

 

لوازم آرایش

 

پرایمر

کرم پودر 

کانسیلر

برنزر یا رژگونه

پودر آرایشی

سایه چشم

خط چشم

 ریمل

رژلب یا برق لب

 

ما در این بخش یک روال کامل از آرایش روزانه رو به شما آموزش میدهیم اما شما میتونید با توجه به روال آرایش همیشگی خودتون استفاده از برخی محصولات آرایشی رو حذف کنید. مهم ترین نکته ای که باید قبل از آرایش کردن به اون توجه داشته باشید، شناخت نوع پوستتون و انتخاب محصولات آرایشی متناسب با نوع پوست شما هست. مثلا اگر پوست چرب دارید، باید به سراغ لوازم آرایش مخصوص پوست چرب بروید تا شرایط پوستی بدتر نشود. 

آماده سازی صورت برای آرایش

 

آموزش مرحله به مرحله آرایش روزانه

 

مرحله اول: روی پوست پرایمر بزنید

 

پرایمر زدن روی پوست

 

اولین قدم برای شروع هر مدل آرایش صورت، استفاده از پرایمر هست. استفاده از پرایمر نه تنها کمک میکنه تا پوستی صاف و آماده برای آرایش داشته باشید بلکه تاثیر خیلی خوبی هم در افزایش ماندگاری آرایش داره و باعث میشه تا ظاهر منافذ پوستی کمتر دیده شوند. اگر در طول روز عرق میکنید و یا فعالیت زیادی دارید حتما استفاده از پرایمر رو فراموش نکنید. پرایمر چیست، مزایای استفاده آن در آرایش صورت + برندهای زیر ساز

 

مرحله دوم: کرم پودر بزنید

 

کرم پودر زدن

 

یک کرم پودر که با رنگ پوستتون تناسب داره رو انتخاب کنید و با استفاده از براش کرم پودر و یا اسفنج آرایشی مرطوب، روی پوست بزنید. کرم پودر رو به خوبی روی پوست صورت و اطراف خط فک و گردن پخش کنید و با ضربه های ممتد و آرام با اسفنج آرایشی، کرم پودر رو به طور یکنواخت روی تمام قسمت های صورت پخش کنید.  تن رنگ پوستتان را برای انتخاب کرم پودر بشناسید!

البته این نکته رو هم به یاد داشته باشید که"کمتر، بهتر است" و به هیچ عنوان برای استفاده روزانه از کرم پودرهای سنگین با پوشش دهی کامل و به مقدار زیاد استفاده نکنید.

 

مرحله سوم: استفاده از کانسیلر

 

کانسیلر زدن

 

در این مرحله باید از کانسیلری که یک درجه از رنگ پوستتون روشن تر هست، استفاده کنید. کانسیلر رو با استفاده از اسفنج یا براش مخصوص، به پوست اطراف چشم و زیر چشم به شکل یک مثلث وارونه بزنید و به خوبی مخلوط کنید. علاوه بر این میتونید برای پوشش دادن نقاط و لکه های تیره روی پوست نیز از کانسیلر استفاده کنید. کانسیلر آرایشی چیست و چگونه استفاده می شود؟

 

مرحله چهارم: فیکس و تثبیت کردن کرم پودر و کانسیلر

 

پودر زدن روی پوست

 

برای اینکه آرایشتون بعد از گذشت چند ساعت حالت روغنی و چرب پیدا نکنه بهتره با استفاده از پودر آرایشی یا پودر تثبیت کننده آرایش، کرم پودر و کانسیلر رو بر روی پوست فیکس کنید. با استفاده از یک براش گرد و بزرگ مقداری از پودر تثبیت کننده آرایش رو به طور یکنواخت به تمام قسمت های صورت و گردن بزنید. برای این کار میتونید از پودرهای فشرده مثل پنکک هم استفاده کنید. معرفی پودر تثبیت کننده آرایش از برندهای مختلف

 

مرحله پنجم: آرایش چشم ها

 

آرایش چشم

 

بهتره برای آرایش چشم ها از محصولات باکیفیت استفاده کنید و همیشه یک ریمل و خط چشم عالی و مرغوب داشته باشید.

برای آرایش روزانه بهتره خط چشم ساده ای رو دقیقا بر روی خط مژه بالایی بکشید و دنباله خط چشم رو کمی به سمت گوشه بیرونی چشم امتداد بدید. قبل از ریمل زدن هم بهتره مژه ها رو با فرمژه حالت بدید و بعد چند لایه ریمل روی مژه ها بزنید. برای کامل شدن آرایش چشم هاتون میتونید از مقداری سایه چشم خنثی هم بر روی پلک ها استفاده کنید. آرایش ملایم چشم‌ - آموزش آرایش ساده و زیبا

 

مرحله ششم: آرایش ابروها

 

آرایش ابرو

 

آرایش ابروها مهم ترین بخش در آرایش روزانه هست و تاثیر خیلی زیادی هم در افزایش زیبایی چهره داره. بهتره قبل از آرایش کردن از مرتب بودن ابروها اطمینان حاصل کنید و موهای اضافی در اطراف ابرو رو با موچین بردارید. 

برای آرایش ابرو باید از مداد ابرویی که رنگی شبیه به رنگ طبیعی ابروهاتون داره استفاده کنید. مداد ابرو رو به آرومی در لابه لای ابروها و قسمت های خالی ابرو به شکل خطوط باریک و شبیه به تارهای مو بکشید. آرایش ابرو با آموزش مرحله به مرحله

بعد از اینکه ارایش ابروها تموم شد میتونید مقداری ژل ابرو بزنید تا رنگ و مدل ابروهاتون برای مدت طولانی حفظ بشه. استفاده از سایه چشم روشن یا هایلایتر برای زیر قوس ابرو هم باعث میشه تا مدل ابروهاتون بهتر و زیباتر دیده بشه.

 

مرحله هفتم: اضافه کردن رنگ به چهره با رژگونه

 

رژگونه زدن

 

استفاده از رژگونه، درخشش و زیبایی خیلی خوبی رو برای گونه ها و رنگ کلی پوست صورت ایجاد میکنه و باعث میشه تا پوستتون شاداب و تازه دیده بشه. بهتره رژگونه ای که انتخاب می کنید دارای رنگ طبیعی و ملایم باشه تا آرایش طبیعی تر و لایت داشته باشید. رژگونه زدن حرفه ای برای انواع فرم صورت + تعیین فرم صورت

 

مرحله هشتم: رژلب بزنید

 

آرایش لب

 

توصیه میشه قبل از رژلب زدن حتما از پوست لب لایه برداری کنید و بالم لب بزنید تا رژلب به خوبی روی پوست لب پخش بشه و رنگ و ماندگاری بیشتری هم داشته باشه. برای آرایش روزانه بهتره از رنگ های طبیعی و ملایم رژلب استفاده کنید تا زیبایی چهره شما تکمیل بشه. ترفندهای مخصوص رژلب زدن؛ که هر خانمی باید بداند!

 

مدل آرایش روزانه و طبیعی

 

ارایش روزانه و طبیعی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو