بهمن کامیار مطرح کرد؛ «به عقب برنمی گردیم» یک فیلم کمدی است نه سیاسی

منبع: سینما پرس

151

1398/2/27

22:31


سینماپرس: بهمن کامیار تهیه‌کننده سینما که در نظر دارد فیلمنامه «به عقب برنمی‌گردیم» را با کارگردانی پویا نبی جلوی دوربین ببرد، دلیل اصلی خود برای ساخت فیلم کمدی را جبران آثار اجتماعی‌اش توصیف کرد.

بهمن کامیار

سینماپرس: بهمن کامیار تهیه‌کننده سینما که در نظر دارد فیلمنامه «به عقب برنمی‌گردیم» را با کارگردانی پویا نبی جلوی دوربین ببرد، دلیل اصلی خود برای ساخت فیلم کمدی را جبران آثار اجتماعی‌اش توصیف کرد.

به گزارش سینماپرس، بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم سینمایی «به عقب برنمی گردیم» به کارگردانی پویا نبی که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، در گفتگو با مهر درباره جزییات ساخت این فیلم گفت: «به عقب برنمی‌گردیم» نوشته پویا نبی و آریان خوش صورت، فیلمی کمدی است که هنوز به انتخاب عوامل آن نپرداخته‌ایم اما با توجه به اینکه پروانه ساخت آن را دریافت کرده‌ایم باید به صورت جدی‌تر کارهای آن را پیش ببریم تا بتوانیم فیلم را در تیرماه کلید بزنیم و آن را تا پاییز آماده نمایش کنیم.

کامیار تأکید کرد: در نظر نداریم این فیلم را به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برسانیم چون اصلاً فیلم جشنواره‌ای نیست.

وی افزود: برخلاف آنچه که از نام فیلم پیداست، «به عقب برنمی‌گردیم» یک فیلم کمدی سیاسی نیست و شوخی‌های سیاسی هم ندارد بلکه درباره تصمیم شخصیت‌های فیلم است که نمی‌خواهند به عقب برگردند.

کامیار عنوان کرد: با توجه به اینکه در چند سال اخیر نسبت به فیلم‌های غیرکمدی از سوی مردم اقبالی نشان داده نشده و مخاطبان بیشتر پیگیر آثار کمدی بوده‌اند، تصمیم گرفتیم یک فیلم کمدی بسازیم تا جبران فیلم‌های اجتماعی باشد که ساختیم و نتوانستند به فروش خوبی برسند.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «مرداد» در پایان ضمن اشاره به نحوه همکاری با پویا نبی، اظهار کرد: من پویا نبی را از زمانی که روزنامه‌نگار بود می‌شناختم و فیلم‌های کوتاه او را هم تعقیب کرده‌ام از همین رو، زمانی که طرح «به عقب برنمی‌گردیم» را به من داد، به درک مشترکی از آن رسیدیم و تصمیم گرفتیم آن را تبدیل به یک فیلم کنیم. امیدوارم «به عقب برنمی‌گردیم» یک فیلم آبرومند کمدی از آب دربیاید و خالی از کلیشه‌های فیلم‌های کمدی روی پرده باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو