منبع: دکوراسیون

686

1398/6/23

16:33


مدل چهارپایه

چهارپایه از انواع وسایل قدیمی است که از زمان های گذشته تا کنون کاربرد ویژه ای داشته و شما می توانید از چهارپایه ها در مکان های مختلف منزل خود استفاده های کاربردی را داشته باشید. در ادامه تصاویری از انواع مدل چهارپایه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل چهارپایه با طرح های شیک و خاص

اغلب افراد تصور می کنند که در فضای منزل شان استفاده از چهارپایه هیچ ضرورتی ندارد در صورتی که این تصور نادرست می باشد و شما می توانید از این وسیله کاربردی در بخش های مختلف منزل خود استفاده نمایید.

مدل چهارپایه

طرح های چهارپایه کاربردی و زیبا

برای ساخت چهارپایه از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و پلاستیک استفاده می شود. چهارپایه چوبی دارای فرم ساده ای می باشد و در انواع اشکال مختلف طراحی می شود.
برخی از چهارپایه های چوبی دارای تعداد طبقات زیادی می باشند که این طرح ها کاربردشان بیشتر می باشد همچنین در برخی از این طرح ها سطحی نرم و مبله برای نشستن روی چهارپایه ایجاد می شود که در صورت تمایل می توانید از این چهارپایه ها به عنوان صندلی اپن و … استفاده نمایید.
چهارپایه های فلزی نسلی متفاوت از انواع چهارپایه ها هستند و در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود می باشند همچنین این طرح چهارپایه ها نسبت به چهارپایه های چوبی دارای دوام و کیفیت بیشتری هستند.
در صورت تمایل می توانید از چهارپایه به عنوان صندلی اپن آشپزخانه استفاده نمایید که در این صورت باید چهارپایه هایی را در طراف اپن قرار دهید که دارای پایه های بلند و مناسبی هستند.

چهارپایه شیک و زیبا

چهارپایه چوبی

مدل چهارپایه

چهارپایه شیک

چهارپایه

چهارپایه پلاستیکی

صندلی اپن

چهارپایه فلزی ساده

چهارپایه شیک و زیبا

طرح چهارپایه

چهارپایه چوبی

چهارپایه پاف دار

چهارپایه چوبی مخصوص گلدان

مدل چهارپایه

چهارپایه چوبی ساده

چهارپایه ساده و زیبا

طرح چهارپایه

چهارپایه فلزی

چهارپایه

چهارپایه فلزی


چهارپایه های پاف دار نسبت به سایر طرح های چهارپایه کوتاه تر هستند و از آن ها می توانید در کنار مبلمان راحتی یا کلاسیک استفاده نمایید.
چهارپایه های پلاستیکی نیز از رایج ترین طرح ها می باشند که دارای کاربردهای زیادی می باشند و در ابعاد بزرگ و کوچک ساخته شده اند.
چهارپایه های تاشو یکی دیگر از طرح های چهارپایه می باشند و این مدل ها مانند صندلی تاشو بسیار کاربردی هستند و شما به راحتی می توانید آن ها را باز و بسته کنید همچنین حمل و نقل این طرح چهارپایه ها راحت تر است و علاوه بر این فضای کمتری را هم اشغال می کنند.

اجرای دکوراسیون داخلی

چهارپایه پلاستیکی

مدل چهارپایه

چهارپایه چوبی

مدل چهارپایه کاربردی

مدل چهارپایه شیک

چهارپایه زیبا و ساده

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه چوبی

چهارپایه

چهارپایه چوبی

چهارپایه چوبی و شیک

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی

چهارپایه

چهارپایه فانتزی

چهارپایه ساده پلاستیکی

چهارپایه مدرن

چهارپایه اپن

طرح چهارپایه

طرح چهارپایه

طرح زیبا و خاص چهارپایه

طرح ساده چهارپایه

در این مطلب با انواع مدل چهارپایه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها چهارپایه با طرحی کاربردی را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو