واعظی درگذشت عسگراولادی را تسلیت گفت

منبع: برترین ها

117

1398/6/23

19:45


رئیس دفتر رئیس جمهوری درگذشت مرحوم حاج اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا: رئیس دفتر رئیس جمهوری درگذشت مرحوم حاج اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی را تسلیت گفت.

در متن پیام محمود واعظی آمده است: «درگذشت مرحوم حاج اسدالله عسگر اولادی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، موجب تاثر گردید. آن مرحوم که در عرصه اقتصاد و کارآفرینی همواره از چهره‌های اثرگذار کشور بود، در اقدامات خیرخواهانه و اجتماعی نیز حضوری فعال داشت.»

واعظی در پیام تسلیت خود آورده است: «این ضایعه را به جامعه اصناف و بازار و خانواده گرامی ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»

به گزارش ایرنا اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی روز جمعه ۲۲ شهریور درگذشت، وی از جمعه هفته گذشته تاکنون به دلیل بروز عارضه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود.

اسدالله عسگراولادی متولد ۱۵ اسفند ۱۳۱۲ از اعضای قدیمی حزب موتلفه اسلامی و برادر مرحوم حبیب الله عسگراولادی از مبارزان دوران ستمشاهی بود، وی علاوه بر این عضو اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو