چگونه مدت زمان بیشتری از شیرینی های تر و خشک نگهداری کنیم؟

منبع: نمکستان

260

1398/6/23

19:55


آموزش نگه داری از شیرینی تر و خشک

آموزش نگه داری از شیرینی : چگونه از شیرینی تر و خشک نگهداری کنیم؟

نمکستان : معمولا شیرینیها به دو نوع تر و خشک تقسیم میشوند. خیلی پیش می آید که به دلیل مناسبت های مختلف شیرینی زیادی در خانه اضافه بیاید و ما مجبور شویم که شیرینی های اضافه را به روش های مختلف نگهداری نماییم. در مطلب زیر ما به شما آموزش میدهیم که چگونه میتوانید مدت زمان بیشتری از شیرینی ها نگهداری نمایید. با ما همراه باشید :

اگر شما شیرینی تر خریده اید، همیشه یادتان باشد که پایه ی اصلی شیرینی تر خامه و تخم مرغ است، بنابراین احتمال خراب شدن و فاسد شدن این شیرینی خیلی زیاد است. اگر شیرینی تر خریده اید و هنوز آن را در یخچال نگذاشته اید، سعی کنید خنک ترین مکان خانه پیدا کنید و شیرینی را در آنجا قرار دهید. شیرینی تر به دلیل رطوبتی که دارد معمولا خیلی سریع باکتری ها را به خود جذب میکند. بنابراین سعی کنید تا جایی که امکان دارد آن را در یک جای خنک و داخل یک ظرف سر بسته قرار دهید.

عمر مفید نگهداری شیرینی تر در یخچال نهایتا ۷۲ ساعت میباشد. بنابراین سعی کنید در لحظه ی انتخاب شیرینی، تازه ترین شیرینی ها را انتخاب نمایید. بر عکس شیرینی تر، شیرینی خشک از رطوبت کمتری برخوردار است بنابراین کافیست بتوانید با جعبه از آن نگهداری کنید. با این شرایط کافیست آن را داخل یخچال قرار دهید. در این صورت با خیال راحت یک الی دو هفته کامل میتوانید از این شیرینی ها نگهداری نمایید.

برای نگهداری از شیرینی حواستان باشد که ظرف شیرینی حتما در بسته بوده و در کنار مواد غذایی که بو دار هستند، قرار نگیرد. چرا که بافت شیرینی طوری است که سریعا بو را به خود جذب میکند. اما به عنوان یک پیشنهاد یهتر است که شیرینی را با جعبه خود شیرینی نگهداری نمایید. چرا که بافت جعبه طوری است که رطوبت و بو را کمتر به خود جذب میکند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو